abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68657292
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:57 schreef Xenia het volgende:

Vandaag nog niet gehuild trouwens
Toch wel lief om te lezen hoor dat jij zo overgevoelig bent door de hormonen
  maandag 4 mei 2009 @ 15:31:50 #177
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68657309
Guus hartje gehoord!

Vlindur, AUW!!

Xenia toch... Wel erg fijn dat ex komt helpen

Linda Beebje was vast even een winterslaapje aan het doen ofzo

Karin

Amaranta, heb je al een echo gehad?
#geen
pi_68657343
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:14 schreef amaranta het volgende:
eh verkeerde topic
Klote hormonen ook hè?
  maandag 4 mei 2009 @ 15:39:40 #179
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68657602
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, ergens zou ik dat ook wel willen, maar ja... straks moet ik aan zo'n stom dieet en dat probeer ik toch wel te vermijden.
Ik heb ook eig. geen idee of je geen tussendoortjes mag, maar die stel ik dus maar uit tot na dat prikje, het lijkt me dat het niet voor niets is dat je pas 2 uur na je eten moet prikken.
ja het zou wel wat voor mij zijn om zoiets te doen en dan pas achteraf te bedenken dat het niet echt handig is
Maar nu ben ik wel nieuwsgierig hoeveel verschil er dan in je bloedsuiker zit zeg maar, of het echt zo enorm in de hoogte schiet.

Hier begin ik volgens mij echt flink vocht vast te houden. De randen van mn sokken staan ruim een uur nadat ik ze uit heb gedaan nog steeds in mn voeten en mn ring past nog maar net maar laat ook zo'n randje achter weet je wel? Bleh
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 15:41:04 #180
5428 crew  miss_sly
pi_68657657
Xennia, wat een hoop tranen! Wel lief van je ex dat hij het in elkaar kwam zetten en dat hij met het kamertje bezig wil. Enne...ik wil je niet bang maken, maar ik heb hier in OUD al vaker gelezen dat al dat gehuil ook niet meer over gaat Ik heb nog goede hoop dat het iig minder wordt, straks, na de hormonen!

mefke, volgens mijn gyn en de vk zou je vanaf week 26-28 ongeveer je kindje moeten gaan voelen binnen een uur dat je rustig bent gaan zitten/liggen en echt ontspannen bent.

Hoop dat je curve goed blijkt, BE

Vandaag eindelijk de kogel door de kerk hier: ik mocht een afspraak maken met het uizendbureau dat mijn vervanging gaat regelen. Ik heb vanochtend nog een keer subtiel ( ) herrinerd aan het feit dat ik over 8 weken max met verlof ben en dat er nog niets geregeld was. Binnen het uur kreeg ik een telefoontje dat ik maar een afspraak moest maken en in de agenda zetten Dus dat heb ik direct gedaan. Nu maar hopen dat ze snel met een goede en prettiger vervanging komen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68657680
Amaranta uit de kast .

Ik ben vanmorgen naar prenatal en Hema geweest voor iets leuks voor beeb en ik kan het toch niet vinden... . Ok ik heb een leuk rompertje gescored bij de Hema, nu maar hopen dat we geen spuitluiers krijgen en warm weer dan kunnen we best met 1 romper toe, hahaha .
Fake it till you make it...
pi_68657740
Mefke, ik voel ons kindje al een aantal weken, en inderdaad meerdere keren per dag.
Nu had ik het van donderdag tm zondag al niet meer gevoeld. en vond ik het een beetje eng worden.
Het is inderdaad zoals BE het zegt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 4 mei 2009 @ 16:01:41 #183
100412 mefke79
komt goed!
pi_68658388
Pff Karin, ik zou inderdaad schrikken hoor...fijn dat ie zich weer gemeld heeft.
Ik vond dat op de echo zo grappig. Driekus moest draaien en ik moest dus op mijn buik duwen. En daar reageerde ie prachtig op, terwijl ik daar verder niets van voelde. Zo stom om te zien op een scherm en dan niets te voelen..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68658417
Gelukkig Karin, dat je de baby weer hebt kunnen voelen, vast een opluchting!

Gefeliciteerd Amaranta Ik had echt een heel ander idee van wie Bumba kon zijn hahaha

Guuzewuus, het hartje gehoord, heerlijk zeg!
ik wil ook, ik wil oohoooook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68658525
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd Amaranta Ik had echt een heel ander idee van wie Bumba kon zijn hahaha
Haha, ik ook!
Gefeliciteerd Amaranta en Mex!
  maandag 4 mei 2009 @ 16:10:35 #186
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68658768
Amarante.....

Ik ken je alleen als bumba uit het w88 topic
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_68658863
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Takkembah het volgende:
Amarante.....

Ik weet ook effe niet meer welk kindje daar dan bij hoort
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 4 mei 2009 @ 16:14:33 #188
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68658937
Haha, nee, ik ken Amarante ook niet .

En ben jij nog niet geweest dan, Poppejans? Maandagavond heb ik de echo. Maar ik ben zo blij dat ik het hartje al gehoord heb en ook dat ik ws geen tweeling krijg (baarmoeder voelde zeker niet groter dan normaal ).
  maandag 4 mei 2009 @ 16:14:47 #189
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68658961
We hebben net vast de uitslagen van de bloedonderzoeken opgehaald, niet alles was er maar de dokter zou vandaag zéker nog bellen volgens de assistente.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik vandaag een Big Comfy voedingskussen gekocht bij Prenatal, lijkt me echt heerlijk om mee te slapen Ze hadden ook de Doomoo buddy maar die was ongeveer 20 euro duurder. De vulling is ook iets stugger dan van de Big Comfy en dat leek me ook wat minder prettig. Oooh wat zal ik lekker slapen!!!
Dankzij mijn schoonzusje

#geen
  maandag 4 mei 2009 @ 16:14:57 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_68658970
Eva
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 16:16:13 #191
223453 Guuzewuus
pi_68659028
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:14 schreef Troel het volgende:
Eva
Ik ken ook geen eva .
  maandag 4 mei 2009 @ 16:18:19 #192
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68659129
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Takkembah het volgende:
Amarante.....

Amaranta & Eva zijn lievvvvvv!!!
#geen
  maandag 4 mei 2009 @ 16:18:55 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_68659154
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:14 schreef DuchessX het volgende:
We hebben net vast de uitslagen van de bloedonderzoeken opgehaald, niet alles was er maar de dokter zou vandaag zéker nog bellen volgens de assistente.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ferrofumeraat waarschijnlijk, 3 maal daags 1 pil (Let op: je kan daar een beetje obstipatie van krijgen en je krijgt geheid zwarte poep) Verder zal de vitamine B12 misschien wel gespoten worden, aangezien je best kans hebt dat B1 en B6 dan ook te laag is (en dan zit je hoogstwaarschijnlijk aan een ampul Neurobion vast die om de zoveel tijd gespoten moet worden, wat even vervelend is, maar goed te doen is als ze het langzaam spuiten). Gaat gewoon goedkomen hoor DX!

Verder heb ik vandaag een Big Comfy voedingskussen gekocht bij Prenatal, lijkt me echt heerlijk om mee te slapen Ze hadden ook de Doomoo buddy maar die was ongeveer 20 euro duurder. De vulling is ook iets stugger dan van de Big Comfy en dat leek me ook wat minder prettig. Oooh wat zal ik lekker slapen!!!
Dankzij mijn schoonzusje

[ afbeelding ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68659274
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:16 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Ik ken ook geen eva .
Ik ook niet

Ik heb vrijdagochtend eindelijk de eerste echo, ik vond het best wel laat, lijkt wel of iedereen al veel eerder een echo krijgt, ik weet wel dat als je een voorgeschiedenis hebt v bijv.miskramen dat je dan eerder controles hebt, maar blijkbaar is het bij iedere verloskundige anders, sommigen krijgen bij intake ook al een controle, nou bij mij wou ze niet eens voelen.
Maar ik vind het heeeel spannend, hoop zo op heel goed nieuws en dan ga ik lekker daarna positiemode alvast shoppen haha
pi_68659413
Hoe ver ben je dan nu Poppejans? Was al op zoek naar je ticker maar die heb je (nog) niet gemaakt.
Edit:hmmm ander kijk je even onder haar post karin... 10+4 dus.....ik zat in de OP te kijken
Ik zou ook pas met 12 weken de eerste echo hebben, maar gelukkig ging ze bij de intake toen een echo maken (met 8,5 weken).
Spannend wel he! Eindelijk voor het eerst je kindje zien!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_68659541
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe ver ben je dan nu Poppejans? Was al op zoek naar je ticker maar die heb je (nog) niet gemaakt.
Edit:hmmm ander kijk je even onder haar post karin... 10+4 dus.....ik zat in de OP te kijken
Ik zou ook pas met 12 weken de eerste echo hebben, maar gelukkig ging ze bij de intake toen een echo maken (met 8,5 weken).
Spannend wel he! Eindelijk voor het eerst je kindje zien!
Volgens mij nu 10 weken en 4 dagen (iig zeker 10 weken nogwat)
en bij de echo dan 11weken en 1 dag zoiets
pi_68659809
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik ook niet

Ik heb vrijdagochtend eindelijk de eerste echo, ik vond het best wel laat, lijkt wel of iedereen al veel eerder een echo krijgt, ik weet wel dat als je een voorgeschiedenis hebt v bijv.miskramen dat je dan eerder controles hebt, maar blijkbaar is het bij iedere verloskundige anders, sommigen krijgen bij intake ook al een controle, nou bij mij wou ze niet eens voelen.
Maar ik vind het heeeel spannend, hoop zo op heel goed nieuws en dan ga ik lekker daarna positiemode alvast shoppen haha
Bij onze verloskundigepraktijk gaat het net zo, ze willen pas voelen en naar het hartje luisteren vanaf 12 weken. Met de echo hebben we gevraagd of dat wat vroeger kon en die hebben we met 10 weken gekregen, maar normaal is die ook met 12 weken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 4 mei 2009 @ 16:35:53 #198
223453 Guuzewuus
pi_68659925
Hier is de eerste intake met 9 à 10 weken (bij mij 9w2d) en dan krijg je het echoformulier mee voor het diagnostisch centrum. En daar kun je dan terecht zodra er plek is. In mijn geval met 10 weken en 2 dagen.

Hartje luisteren proberen ze, maar er werd me nadrukkelijk verteld dat het misschien nog wel te vroeg was. Maar niet dus, niks te vroeg . Loud and clear .
pi_68660008
Gefeliciteerd secret Valentine

Wij hebben vadnaag de klossen in huis gehaald... dat wordt weer leuk met een hoog bed

Fijn dat je het hartje gehoord hebt Guus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 4 mei 2009 @ 17:04:21 #200
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68661175
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
AE, mijn PM staat open hoor, als je mijn deskundige mening wil over je namen.

Memmel, klinkt gaaf, die naam in het kaartje geperst! Maar dat maakt veranderen ook idd gelijk uitgesloten!
straks ga ik nog meer twijfelen, dat doe ik mezelf niet aan
No more games, no more drama...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')