quote:Op zondag 3 mei 2009 12:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij omschrijft het goedAlleen is er 1 groot verschil, DuchessX is elke dag DOODmoe. Hopelijk voor haar heeft het iets te maken met vitaminen of ijzer, want zij vindt het moe zijn niet leuk meer. Komende week krijgen wij de uitslag.
Geloof me, als je moet dan kun je het.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:53 schreef Ssserpente het volgende:
Pff, zou ook niet zitten te wachten op drie maanden platliggen op een vouwbed in de huiskamer. Lijkt me echt vervelend om in je hoofd nog voldoende energie te hebben, maar lichamelijk toch je rust te moeten nemen.
Geloof ook niet dat ik daar goed in zou zijn...
Ja, dat idee heb ik dan ook, maar mijn zusje zegt dat het dan toch wel erg snel gaat allemaal en dat dat ook niet heel fijn is. Je wordt nogal overvallen door het hele gebeuren en hebt weinig tijd je te realiseren wat er aan de hand is. Voor je het weet heb je dus je kind in je armen. En de angst dat de vk r niet op tijd is of zoals de vorige keer in het ziekenhuis je partner niet op tijd in het ziekenhuis kan zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Nou fijn dat je gebeld hebt Miss, wel jammer dat je dan nu zo verkouden bent dan. Wel een snelle bevalling zeg, zo wil ik het ook wel
of Floradixquote:Op zondag 3 mei 2009 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Juup, kan ze dan niet al voor de zekerheid aan de Roosvicee Ferro? Haalt iig het ijzerpeil wat omhoog, misschien voelt dat wat beter al.
Het lijkt me ook zwaar om 3 maanden heel veel te moeten rusten. Bedje in de huiskamer is dan wel zo prettig, want heel vaak alleen boven liggen is natuurlijk helemaal vreselijk. Je wilt er wel een beetje bijhoren, natuurlijk.
Dat is een ideequote:Op zondag 3 mei 2009 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Juup, kan ze dan niet al voor de zekerheid aan de Roosvicee Ferro? Haalt iig het ijzerpeil wat omhoog, misschien voelt dat wat beter al.
Het lijkt me ook zwaar om 3 maanden heel veel te moeten rusten. Bedje in de huiskamer is dan wel zo prettig, want heel vaak alleen boven liggen is natuurlijk helemaal vreselijk. Je wilt er wel een beetje bijhoren, natuurlijk.
ik ook nogquote:Op zondag 3 mei 2009 12:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]Ik weet het niet, het lijkt me inderdaad fijner dan heel lang, maar tja, wat weet ik nou? Ik moet nog beginnen
De enige juiste instelling mijn inziensquote:Op zondag 3 mei 2009 12:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik ook nog![]()
maakt ook niet uit, als die kleine er straks maar gezond en wel uitkomt
Misschien heeft jouw zus last van hetzelfde syndroom als mijn zusje : ze baalt/baalde dat ze niet de enige zwangere was, daarbij compleet over het hoofd ziende dat het bij mij/jou bepaald niet soepel is gegaan en er geen sprake is van planning of wat dan ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:02 schreef miss_sly het volgende:
Even voor de goede orde: het is niet het feit op zich dat ze hebben gesmst. Het is dat het anders is dan bij de vorige twee bevallingen. De hele situatie is anders, ik heb mijn zusje al weken niet gesproken, zoals ook al weken voor de laatste keer. Het ligt allemaal wat moeilijker nu, en daarom kwam het bij mij even hard aan dat ik nu ook 'maar' een smsje kreeg. Zoals gezegd heb ik ook al besloten te proberen er niet te veel waarde aan te hechten, maar het verschil met de geboorte van mijn beide andere neefjes is gewoon groot. Dat is wat me dwars zit.
Nee, ik weet waar het bij mijn zusje aan ligt, behalve aan de hormonen. Het is gewoon een lastige situatie en daarom ben ik er wat gevoeliger voor (en door mijn hormonen dan ook weer, natuurlijk).quote:Op zondag 3 mei 2009 14:19 schreef McLaura het volgende:
[..]
Misschien heeft jouw zus last van hetzelfde syndroom als mijn zusje : ze baalt/baalde dat ze niet de enige zwangere was, daarbij compleet over het hoofd ziende dat het bij mij/jou bepaald niet soepel is gegaan en er geen sprake is van planning of wat dan ook.
Mijn zusje is altijd al erg egocentrisch, maar ging hier zover in dat ze zelf niet heeft laten weten dat de kleine er was (mijn moeder stuurde me wel een berichtje) en ik heb mijn neefje vorig weekend pas voor het eerst live gezien (hij is van 4 januari).
Mijn allerliefste echtgenoot schreef dat we voor mijn buik bij de vk waren, maar we waren daar ivm bijna flauwvallen, duizelig, slap enzo.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is een ideeWinkels zijn nu dicht hier, en morgen bel ik eerst de de huisarts even of de uitslag al binnen is.
En vandaar het bed beneden, als zij moet rusten dan kan dat lekker in onze aanwezigheid.
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik weet waar het bij mijn zusje aan ligt, behalve aan de hormonen. Het is gewoon een lastige situatie en daarom ben ik er wat gevoeliger voor (en door mijn hormonen dan ook weer, natuurlijk).
Maar goed, eind van de week ga ik mijn neefje bewonderen en ik kan niet wachten.
Nee die duwt terugquote:Op zondag 3 mei 2009 15:04 schreef Angel-Eyez het volgende:
DuchessX, Noli heeft zich wel al gemeld vanmorgen hoor
En zo'n voedingskussen (ik heb een goedkope versie trouwens) bij het slapen vind ik inderdaad ook een uitkomst!Hoewel een man in bed volgens mij ook zou werken denk ik
![]()
Ik hoop voor je dat je inderdaad wat beter je rust kunt krijgen, want dat scheelt volgens mij toch wel enorm in kwaaltjes en je geestelijke gesteldheid
Maar wel de vk bellen hoor als je je zo onzeker blijft voelen
En hij gaat niet altijd precies zo liggen dat het het prettigst is voor mijquote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee die duwt terug![]()
en hij dondert toch een stuk minder prettig uit bed dan zo'n kussen
haha ja en ik zou me denk ik ook schuldig voelen als ik hem uit zijn slaap hou, door hem te gebruiken als ondersteuning voor mijn "zware" lichaamquote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee die duwt terug![]()
en hij dondert toch een stuk minder prettig uit bed dan zo'n kussen
ow ik ben zo blij met mijn voedingskussen en dat er geen man nog bij ligtquote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En hij gaat niet altijd precies zo liggen dat het het prettigst is voor mij
kijk als ik nou zo'n man kon vinden...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef seilram het volgende:
Mijn man slaapt overal door heen. Ik leg mijn dikke buik half op zijn rug. Ons kind schupt hem regelmatig en ik hoor alleen maar
![]()
Ja ik heb inderdaad een hoge bloeddruk, maar merk er (helaas) weinig van. Ik heb nu dus inmiddels wel een bloeddrukmeter thuis sinds woensdag. Dus ik mag zelf zovaak meten als ik wil, maar zelfs dan kan ik er niets van maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef seilram het volgende:
Trouwens AE, jij hebt/ had (weet niet of het nog zo is) toch ook hoge bloeddruk? Merk jij daar verder iets van?
Zal mijn ogen open houden voor zo'n zelfde exemplaar manquote:Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ja ik heb inderdaad een hoge bloeddruk, maar merk er (helaas) weinig van. Ik heb nu dus inmiddels wel een bloeddrukmeter thuis sinds woensdag. Dus ik mag zelf zovaak meten als ik wil, maar zelfs dan kan ik er niets van maken.
Nee ik heb zo'n electronisch ding hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef seilram het volgende:
[..]
Zal mijn ogen open houden voor zo'n zelfde exemplaar man![]()
Ik merk er ook niks van. Ben ook heel benieuwd of het morgen nog zo is. Ik heb nl zaterdag een vrijgezellenfeest, maar goed, als die bloeddruk zo blijft dan ga ik gewoon niet.
Moet je dan zelf luisteren naar je hartslag? Net zoals zij dat doen? lijkt me inderdaad dat je daar als "leek" bijna geen kaas van kunt maken!
haha dat is wel handig ja, dat doet een voedingskussen nog net nietquote:Op zondag 3 mei 2009 16:15 schreef Memmel het volgende:
Ik zal blij zijn wanneer mijn man morgen weer thuis is. Dan kan die me 's nachts tenminste weer even omrollen wanneer ik door de slapende handen en schouders niet meer door kan rollen![]()
Seilram, ik heb zaterdag ook een vrijgezellenfeest! Wat een toeval!
Goor spul trouwens, maar mijn vk zei dat het geen kwaad kon om dat sowieso maar te gaan gebruiken, dus ik ben nu ook maar aan de floradix. Moet zeggen dat het net zo niet-lekker smaakt als roosvicee ferro, alleen bij de floradix is het 1 slok, bij ferro is het een glas. Dan maar liever 1 slokquote:
Bed staat erquote:Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is een ideeWinkels zijn nu dicht hier, en morgen bel ik eerst de de huisarts even of de uitslag al binnen is.
En vandaar het bed beneden, als zij moet rusten dan kan dat lekker in onze aanwezigheid.
ik heb gewoon floradix tabletten. Proef je niets van verder eigkquote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
Goor spul trouwens, maar mijn vk zei dat het geen kwaad kon om dat sowieso maar te gaan gebruiken, dus ik ben nu ook maar aan de floradix. Moet zeggen dat het net zo niet-lekker smaakt als roosvicee ferro, alleen bij de floradix is het 1 slok, bij ferro is het een glas. Dan maar liever 1 slok
Noliquote:Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Memmel!
Oja Duchess ik ben er nog gewoon hoor.. (helaasch wel)
Oh ja Bar heb je nog geprobeerd zuivel te minderen en deed dat iets?
Nee, echt, als ik na mijn bevalling toevallig een tonijn tegenkom, spuit in een tube wasabi leeg op 'm en eet 'm ter plekke op!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Memmel!
Oja Duchess ik ben er nog gewoon hoor.. (helaasch wel)
Oh, hou op! Filet American! Ik ga nú al dood zonder en heb al met mijn moeder afgesproken dat ze, zodra ik op alledag loop, standaard filet in huis zal hebben en dan kan ze meteen een half brood en een bakkie filet meenemen als ze de verse baby komt aanschouwenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Herkenbaar Memmel
Ik heb het vooral met een heerlijke rode steak en een broodje filet americainWat heb ik daar zin in!!
en eht broodje krijg ik dezelfde dag nog heeft schaap me beloofd
Bij de drukker waar ik besteld heb, duurt het ongeveer een week voor ze een zetproef hebben. In principe kunnen vanaf dat moment de kaartjes gedrukt worden. Maar het schijnt dat ze bij uitzondering ook nog wel sneller kunnen leveren. Dus ik denk dat het nog best op korte termijn kan hoor. Alleen vind je dat zelf prettig. Ik ben toevallig vorige week nog langs geweest, om toch een stukje tekst aan te passenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, geboortkaartje...hoe lang vantevoren moet je dat toch wel af hebben, besteld, ontworpen, whatever?
We zijn er gewoonweg nog niet helemaal uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Bij de drukker waar ik besteld heb, duurt het ongeveer een week voor ze een zetproef hebben. In principe kunnen vanaf dat moment de kaartjes gedrukt worden. Maar het schijnt dat ze bij uitzondering ook nog wel sneller kunnen leveren. Dus ik denk dat het nog best op korte termijn kan hoor. Alleen vind je dat zelf prettig. Ik ben toevallig vorige week nog langs geweest, om toch een stukje tekst aan te passen
Dat bedoel ik, voordat je eruit bent heeft al tijd nodig, ik heb ook tig proefexemplaren besteld eerst via internet en ook zelf ontworpen, maar dat was het gewoon allemaal nèt niet vond ik. (ook met inlegvelletjes en zelf-doe-dingetjes enzo)quote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We zijn er gewoonweg nog niet helemaal uit.
Een paar proefexemplaren opgevraagd en dat was het net niet. Eentje vond schaap wel leuk, maar dat was met een los vel en dat wil ik per se niet. En ik moet er nog even over denken of ik die niet te zoet vind.
Kortom, we hebben nog niet echt iets, dus bestellen wordt lastig
lekker blijven struinen dus voorlopig, ander advies heb ik niet voor jequote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil zo graag dat ene perfecte kaartje, en ik kan het niet vinden. Niet bij voorgedrukte kaartjes, maar ook niet in mijn gedachten van wat ik nou precies zou willen...vind het zoveel lastiger dan ik had gedacht.
ik merk wel wat verschil ja!!! dank je wel voor de tipquote:Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Memmel!
Ja, dat vind ik ook. Maar het schuimt niet en ruikt niet en jeukt ook niet, dus ik voldoe niet aan de standaard symtomen voor infecties. Ik las alleen ergens dat een candida ook groenig kan zijn, niet persé wit. Dus misschien is dat het dan... is wel typisch zo'n zwangerschapsschimmel. Ik bel zo de HA wel...quote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef mefke79 het volgende:
Tan, je afscheiding klinkt een beetje 'juk, bah, bah'. Ik herken wel het meer afscheiding hebben, maar niet die kleur...
Ja straks misschien, heb al anderhalf uur in bed geprobeerd terug in slaap te vallenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:54 schreef miss_sly het volgende: AE, inderdaad, wat ben je vroeg! Uitslapen nu het nog kan, ga terug naar bed joh
Wat zijn we braaf zo vroeg meldenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:56 schreef Memmel het volgende:
*meldt ook
Idd AE, die kleine van mij ligt nog op 1 oor en ik zit alweer op....
Wij kunnen nu echt niet meer van naam veranderen, want die is in het kaartje gepreegd. (Zo'n oplegletter die je ook vaak bij boekkaften ziet). Of we moeten natuurlijk allemaal nieuwe kaartjes bestellen, maar ik denk dat mijn man dan een rolberoerte krijgt van me....
Haha echt? Ik weet wel dat zij in het namentopic ooit een meisjes-naam heeft geroepen die ik erg leuk vindquote:Op maandag 4 mei 2009 08:23 schreef Memmel het volgende:
AE, moet je BE effe om advies vragen! Heb ik ook gedaan![]()
![]()
"BE, uw partner in alle namen kwesties. De one stop shop voor professioneel advies!"
ja hoor, ze meldt zich elke dag braaf.. alleen wat later op de ochtend... de luilakquote:Op maandag 4 mei 2009 08:52 schreef flowerbox het volgende:
Noli is vandaag uitgerekend toch?
Heeft ze geen meldplicht hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |