abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68615113
Zwangerschap en geboorte deel 478

2009

21 april 2009: Berto (papa)
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009: Roonaan en Lief (meisje)
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
31 mei 2009: Vicky (meisje)
06 juni 2009: Mammamia (jongen)
13 juni 2009: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie (jongen)
24 juni 2009: MamaNik ( )
03 juli 2009: mikoxx ( )
03 juli 2009: MeNicole
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
15 september 2009: Stiemie
17 september 2009: Linda2205
17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Ssserpente
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje
10 oktober 2009: het-is-mij
12 oktober 2009: Martine1984
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
26 november 2009: Poppejans
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
15 december 2009: Bumbaloe
24 december 2009: Lijnloos

2010

01 januari 2010: Beessie-Jen
02 januari 2010: Vlindur
07 januari 2010: Tan

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
[..]

Laatste bericht uit het vorige topic:
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij omschrijft het goed Alleen is er 1 groot verschil, DuchessX is elke dag DOODmoe. Hopelijk voor haar heeft het iets te maken met vitaminen of ijzer, want zij vindt het moe zijn niet leuk meer. Komende week krijgen wij de uitslag.
  zondag 3 mei 2009 @ 12:43:46 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_68615128
quote:
Op zondag 3 mei 2009 11:53 schreef Ssserpente het volgende:
Pff, zou ook niet zitten te wachten op drie maanden platliggen op een vouwbed in de huiskamer. Lijkt me echt vervelend om in je hoofd nog voldoende energie te hebben, maar lichamelijk toch je rust te moeten nemen.

Geloof ook niet dat ik daar goed in zou zijn...
Geloof me, als je moet dan kun je het.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68615138
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Geloof me, als je moet dan kun je het.
Ik ben benieuwd hier
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 12:44:39 #4
5428 crew  miss_sly
pi_68615159
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:38 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Nou fijn dat je gebeld hebt Miss, wel jammer dat je dan nu zo verkouden bent dan. Wel een snelle bevalling zeg, zo wil ik het ook wel
Ja, dat idee heb ik dan ook, maar mijn zusje zegt dat het dan toch wel erg snel gaat allemaal en dat dat ook niet heel fijn is. Je wordt nogal overvallen door het hele gebeuren en hebt weinig tijd je te realiseren wat er aan de hand is. Voor je het weet heb je dus je kind in je armen. En de angst dat de vk r niet op tijd is of zoals de vorige keer in het ziekenhuis je partner niet op tijd in het ziekenhuis kan zijn.

Ik weet het niet, het lijkt me inderdaad fijner dan heel lang, maar tja, wat weet ik nou? Ik moet nog beginnen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 12:46:10 #5
5428 crew  miss_sly
pi_68615198
Juup, kan ze dan niet al voor de zekerheid aan de Roosvicee Ferro? Haalt iig het ijzerpeil wat omhoog, misschien voelt dat wat beter al.

Het lijkt me ook zwaar om 3 maanden heel veel te moeten rusten. Bedje in de huiskamer is dan wel zo prettig, want heel vaak alleen boven liggen is natuurlijk helemaal vreselijk. Je wilt er wel een beetje bijhoren, natuurlijk.
pi_68615202
DuchessX, ik hoop dat de uitslag er snel is!
  zondag 3 mei 2009 @ 12:47:17 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_68615228
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Juup, kan ze dan niet al voor de zekerheid aan de Roosvicee Ferro? Haalt iig het ijzerpeil wat omhoog, misschien voelt dat wat beter al.

Het lijkt me ook zwaar om 3 maanden heel veel te moeten rusten. Bedje in de huiskamer is dan wel zo prettig, want heel vaak alleen boven liggen is natuurlijk helemaal vreselijk. Je wilt er wel een beetje bijhoren, natuurlijk.
of Floradix
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68615246
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:46 schreef miss_sly het volgende:

Dat is een idee Winkels zijn nu dicht hier, en morgen bel ik eerst de de huisarts even of de uitslag al binnen is.

En vandaar het bed beneden, als zij moet rusten dan kan dat lekker in onze aanwezigheid.
pi_68615263
Wat vervelend Sly, op deze manier!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 3 mei 2009 @ 12:56:02 #10
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68615459
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]Ik weet het niet, het lijkt me inderdaad fijner dan heel lang, maar tja, wat weet ik nou? Ik moet nog beginnen
ik ook nog
maakt ook niet uit, als die kleine er straks maar gezond en wel uitkomt
No more games, no more drama...
pi_68615517
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:56 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

ik ook nog
maakt ook niet uit, als die kleine er straks maar gezond en wel uitkomt
De enige juiste instelling mijn inziens
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 13:02:02 #12
43556 miss_dynastie
pi_68615627
Van harte gefeliciteerd miss_sly. Ik hoop dat alles nu snel weer 'gewoon' wordt
  zondag 3 mei 2009 @ 13:05:24 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68615726
Miss_sly, van harte met je nieuwe tantezegger. Misschien valt het allemaal nog mee. Ik heb na de geboorte van onze Brent ook eerst SMS-jes verstuurd naar iedereen (erg vroeg in de ochtend). Ik wilde het gewoon maar vast de wereld in geroepen hebben zonder mensen wakker te maken Later 's ochtends natuurlijk wel veel telefoongesprekken gehad.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 13:10:13 #14
5428 crew  miss_sly
pi_68615841
Weet je, Rocka, dat heb ik bij nader inzien ook maar besloten aan te houden als reden. Het voelt misschien anders omdat de situatie met mijn zusje zo anders was de laatste maanden. Ik moet gewoon even proberen het minder zwaar op te nemen. En inderdaad, miss_d, ik hoop ook dat het nu snel weer beter mag worden!

De naam Brent is trouwens door Jens gekozen, vertelde mijn zusje. Ze hadden een lijstje met namen en wisten het zelf niet zo goed, dus hadden ze het Jens gevraagd. Die was heel stellig: de nieuwe baby wa een Brent
  zondag 3 mei 2009 @ 13:16:02 #15
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68616000
Erg mooie naam. Voor ons is het al een heel gewone naam maar als ik het dan hoor bij andere jochies/mannen vind ik het nog steeds stoer.

(ps. in Amerikaanse series/films wordt de naam vaak gegeven aan de 'foute' personage )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68616331
Miss, van harte met Brent en ook ik hoop dat het allemaal goed komt,

Juup, geef je even veel sterkte door aan DuchessX? Lijkt me erg vervelend dit. Ook voor jou

Hier gaat het goed! Geen bloed meer gezien. Zometeen lekker naar Ikea en dan verder lekker helemaal niks doen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68616361
Jeuhhhhh nog 5 werkdagen voor baan 1, en nog 15 voor baan 2, en dan heb ik verlof!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zondag 3 mei 2009 @ 13:31:20 #18
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68616446
Daarom is het ook een super leuke naam, de leukste jongens zijn de meest foute (vond ik althans in mijn wilde puberjaren ) Gaat trouwens over de naam Brent hé ik lees het terug en het kwam niet echt duidelijk over zo.

Maar Miss_sly jammer dat je het via sms moest horen, aan de andere kant als ik ff kijk hoe ik me van de week voelde.... ik kon de telefoon amper vasthouden en tja je wilt het toch van de daken af schreeuwen dus ook ik heb veel sms-jes gestuurd en pas later met die mensen gesproken via de telefoon.
ik zou je zus het voordeel van de twijfel gunnen
Echt als je binnen zo'n korte tijd bevallen bent dan kan je amper beseffen wat er net is gebeurt, je bent echt ff van de wap en dat duurt nog wel een dagje of 2 ik hoop voor je dat de band zoals jullie hem ooit met elkaar hadden er gewoon nog steeds is en dat dit alles onder het mom van de malle zwangerschapshormonen straks zo over en vergeten is. Zou anders wel heel erg jammer zijn

DuchessX goed rusten hoor ook al is het saai en vervelend. Juup zorgt goed voor je dat kan ik wel lezen lief hoor op zondag voor jou naar de IKEA rijden, daar krijg ik mijn man niet zo maar naar toe
Das echte liefde
Mama van Isa en Ties
  zondag 3 mei 2009 @ 13:41:20 #19
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68616763
In het begin heb ik ook gesmst, want dan kun je in één keer een grote groep mensen bereiken (moeder, broer, vrienden). Later, wat verder na de bevalling heb ik mensen persoonlijk gebeld. Om heel eerlijk te zijn heb ik er van niemand een verkeerd woord over gehoord. Maar misschien vonden ze het wel helemaal niks Heb er niet over nagedacht toen ik sms-te, wilde gewoon zo snel mogelijk iedereen bereiken zonder eerst tien keer opnieuw hetzelfde verhaal te vertellen.
  zondag 3 mei 2009 @ 13:44:20 #20
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68616873
Jeuj McLaura, eind in zicht!

Duchess.. succes met rusten. Ik denk idd dat het ook fijner is als je lekker in de kamer kan liggen!

Marlieske, wat een superlief mannetje heb je daar! Gefeliciteerd nogmaals!

Miss, gefeliciteerd met je neefje. Jammer dat je nog niet kan gaan kijken, maar wat je zegt, nu beter van niet en eind vd week is niet heeeeel ver weg toch?

Iemand nog iets van Mamanik gehoord? Ze had vrijdag controle.....

Hier alles prima, morgen weer voor controle. We gaan de 32e week in, dus het wordt spannender! Ik heb me helemaal ingesteld op minimaal 34 weken want dan hoef ik in principe niet meer aan de remmers oid maar toch... Heb wel zo af en toe een harde buik, maar niet pijnlijk gelukkig. Meer een gek gevoel vind ik. Ze gaan wel snel weer over en dan zal t erbij horen neem ik aan...
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 14:02:00 #21
5428 crew  miss_sly
pi_68617472
Even voor de goede orde: het is niet het feit op zich dat ze hebben gesmst. Het is dat het anders is dan bij de vorige twee bevallingen. De hele situatie is anders, ik heb mijn zusje al weken niet gesproken, zoals ook al weken voor de laatste keer. Het ligt allemaal wat moeilijker nu, en daarom kwam het bij mij even hard aan dat ik nu ook 'maar' een smsje kreeg. Zoals gezegd heb ik ook al besloten te proberen er niet te veel waarde aan te hechten, maar het verschil met de geboorte van mijn beide andere neefjes is gewoon groot. Dat is wat me dwars zit.
  zondag 3 mei 2009 @ 14:02:02 #22
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68617476
Marlieske, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Ties!
Wat een snelle bevalling! Geniet maar lekker van je prachtige en gezonde mannetje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_68617972
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:02 schreef miss_sly het volgende:
Even voor de goede orde: het is niet het feit op zich dat ze hebben gesmst. Het is dat het anders is dan bij de vorige twee bevallingen. De hele situatie is anders, ik heb mijn zusje al weken niet gesproken, zoals ook al weken voor de laatste keer. Het ligt allemaal wat moeilijker nu, en daarom kwam het bij mij even hard aan dat ik nu ook 'maar' een smsje kreeg. Zoals gezegd heb ik ook al besloten te proberen er niet te veel waarde aan te hechten, maar het verschil met de geboorte van mijn beide andere neefjes is gewoon groot. Dat is wat me dwars zit.
Misschien heeft jouw zus last van hetzelfde syndroom als mijn zusje : ze baalt/baalde dat ze niet de enige zwangere was, daarbij compleet over het hoofd ziende dat het bij mij/jou bepaald niet soepel is gegaan en er geen sprake is van planning of wat dan ook.

Mijn zusje is altijd al erg egocentrisch, maar ging hier zover in dat ze zelf niet heeft laten weten dat de kleine er was (mijn moeder stuurde me wel een berichtje) en ik heb mijn neefje vorig weekend pas voor het eerst live gezien (hij is van 4 januari).
pi_68618012
Oh man ik sta gewoon al 9e op het lijstje! En vandaag 33 weken al, het gaat écht snel nu, vind het wel een beetje eng worden
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 14:22:11 #25
5428 crew  miss_sly
pi_68618050
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:19 schreef McLaura het volgende:

[..]

Misschien heeft jouw zus last van hetzelfde syndroom als mijn zusje : ze baalt/baalde dat ze niet de enige zwangere was, daarbij compleet over het hoofd ziende dat het bij mij/jou bepaald niet soepel is gegaan en er geen sprake is van planning of wat dan ook.

Mijn zusje is altijd al erg egocentrisch, maar ging hier zover in dat ze zelf niet heeft laten weten dat de kleine er was (mijn moeder stuurde me wel een berichtje) en ik heb mijn neefje vorig weekend pas voor het eerst live gezien (hij is van 4 januari).
Nee, ik weet waar het bij mijn zusje aan ligt, behalve aan de hormonen. Het is gewoon een lastige situatie en daarom ben ik er wat gevoeliger voor (en door mijn hormonen dan ook weer, natuurlijk).

Maar goed, eind van de week ga ik mijn neefje bewonderen en ik kan niet wachten.
  zondag 3 mei 2009 @ 14:49:00 #26
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68618972
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat is een idee Winkels zijn nu dicht hier, en morgen bel ik eerst de de huisarts even of de uitslag al binnen is.

En vandaar het bed beneden, als zij moet rusten dan kan dat lekker in onze aanwezigheid.
Mijn allerliefste echtgenoot schreef dat we voor mijn buik bij de vk waren, maar we waren daar ivm bijna flauwvallen, duizelig, slap enzo. Moet van Juup© zeggen dat hij last heeft van zwangerschapsdementie

Ik moet woensdag weer naar de vk , even kijken hoe het gaat en anders bel ik even wat eerder. Gister heb ik me redelijk goed kunnen redden met een warme kruik. Het is ook zo lastig, ik weet ook niet wat ik moet voelen en wat normaal is enzo en ik ben erg geneigd om te denken dat ik me aanstel, dat er ergere dingen zijn etc. Dat maakt dat ik ook niet zo snel bel eik.

Anyway, ik heb 12 uur lang geslapen , wel veel wakker maar dan draaide ik me om en sliep ik gewoon verder Dat was lang geleden. Wie weet ga ik vanaf nu iig beter slapen 'snachts, dan ben ik overdag vast ook minder moe!

Van mijn schoonzus en haar man hebben we gister 80 euro voor een voedingskussen gekregen, ze is al 3x voor niks naar prenatal geweest en ik kan zo'n ding best goed gebruiken dus nu gaan we zelf morgen hier naar de Prenatal. Ik schrok wel van het hoge bedrag; ik had niet verwacht dat ze zo duur zouden zijn!!! Even gegoogeld en een Doomoo Buddy kost idd rond de 70 euro. Het lijkt me wel hartstikke fijn om daar lekker mee in bed te liggen! sorry Juup©

Dalijk even bij mijn ouders kijken of dat logeerbedje iets is en dan kan ik gewoon beneden blijven liggen

Zo dat was wel weer genoeg over mij!!!!

Er komen weer verse beebjes aan, spannend allemaal!!! Noli is vandaag nog niet langsgeweest...? Zou het, zou het...?

En Ssserpente alweer 20 weken!!!! Het gaat zo snel allemaal!

Vlindur en Tan, hoe is het met jullie bloedverlies? Hopelijk is het gestopt...

Miss, gefeliciteerd met je neefje Brent Ik kan me heel goed voorstellen dat het afstandelijk over is gekomen zo'n sms Je verwacht mss toch even een persoonlijk belletje hé.

Allemaal een fijne middag nog gewenst
#geen
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 14:50:55 #27
5428 crew  miss_sly
pi_68619040
Ik heb bij Hema ook een voedingskussen gezien en dat was een stuk goedkoper. En ook bij Prenatal heb ik volgens mij goedkopere gezien. ook wel die hele dure, hoor, maar die wil ik niet.
  zondag 3 mei 2009 @ 15:04:17 #28
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68619496
DuchessX, Noli heeft zich wel al gemeld vanmorgen hoor

En zo'n voedingskussen (ik heb een goedkope versie trouwens) bij het slapen vind ik inderdaad ook een uitkomst! Hoewel een man in bed volgens mij ook zou werken denk ik

Ik hoop voor je dat je inderdaad wat beter je rust kunt krijgen, want dat scheelt volgens mij toch wel enorm in kwaaltjes en je geestelijke gesteldheid
Maar wel de vk bellen hoor als je je zo onzeker blijft voelen
pi_68619651
Wij hebben idd ook een voedingskussen van de Hema en eentje van de babydump, maar die waren allebei rond de 25 euro.
  zondag 3 mei 2009 @ 15:08:44 #30
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68619660
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, ik weet waar het bij mijn zusje aan ligt, behalve aan de hormonen. Het is gewoon een lastige situatie en daarom ben ik er wat gevoeliger voor (en door mijn hormonen dan ook weer, natuurlijk).

Maar goed, eind van de week ga ik mijn neefje bewonderen en ik kan niet wachten.
het komt vast goed allemaal. Hopelijk is over een paar daagjes de lucht gewoon weer helemaal geklaard en kunnen jullie allebei genieten van Brent
Zowel voor jou als je zusje

Oeeeeeh 3 dames met meldplicht al!! Kom maar op met die verse beebjes!

Bij Hema zijn die voedingskussen iets van 30 of 35 euro ofzo geloof ik, en die hoes kun je altijd nog besluiten bij Prenatal ofzo te halen, voor een hip kleurtje of patroontje
Mijn kussen komt bij Casa Maneki vandaan hihi
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 mei 2009 @ 15:09:27 #31
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68619694
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:04 schreef Angel-Eyez het volgende:
DuchessX, Noli heeft zich wel al gemeld vanmorgen hoor

En zo'n voedingskussen (ik heb een goedkope versie trouwens) bij het slapen vind ik inderdaad ook een uitkomst! Hoewel een man in bed volgens mij ook zou werken denk ik

Ik hoop voor je dat je inderdaad wat beter je rust kunt krijgen, want dat scheelt volgens mij toch wel enorm in kwaaltjes en je geestelijke gesteldheid
Maar wel de vk bellen hoor als je je zo onzeker blijft voelen
Nee die duwt terug

en hij dondert toch een stuk minder prettig uit bed dan zo'n kussen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 15:15:35 #32
5428 crew  miss_sly
pi_68619985
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee die duwt terug

En hij gaat niet altijd precies zo liggen dat het het prettigst is voor mij
  zondag 3 mei 2009 @ 15:16:55 #33
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68620054
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee die duwt terug

haha ja en ik zou me denk ik ook schuldig voelen als ik hem uit zijn slaap hou, door hem te gebruiken als ondersteuning voor mijn "zware" lichaam
  zondag 3 mei 2009 @ 15:18:02 #34
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68620098
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En hij gaat niet altijd precies zo liggen dat het het prettigst is voor mij
ow ik ben zo blij met mijn voedingskussen en dat er geen man nog bij ligt
  zondag 3 mei 2009 @ 15:24:49 #35
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68620454
Mijn man slaapt overal door heen . Ik leg mijn dikke buik half op zijn rug. Ons kind schupt hem regelmatig en ik hoor alleen maar
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 3 mei 2009 @ 15:25:41 #36
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68620487
Trouwens AE, jij hebt/ had (weet niet of het nog zo is) toch ook hoge bloeddruk? Merk jij daar verder iets van?
  zondag 3 mei 2009 @ 15:40:39 #37
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68621238
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef seilram het volgende:
Mijn man slaapt overal door heen . Ik leg mijn dikke buik half op zijn rug. Ons kind schupt hem regelmatig en ik hoor alleen maar
kijk als ik nou zo'n man kon vinden...
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef seilram het volgende:
Trouwens AE, jij hebt/ had (weet niet of het nog zo is) toch ook hoge bloeddruk? Merk jij daar verder iets van?
Ja ik heb inderdaad een hoge bloeddruk, maar merk er (helaas) weinig van. Ik heb nu dus inmiddels wel een bloeddrukmeter thuis sinds woensdag. Dus ik mag zelf zovaak meten als ik wil, maar zelfs dan kan ik er niets van maken.
  zondag 3 mei 2009 @ 15:51:34 #38
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68621738
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef Angel-Eyez het volgende:

Ja ik heb inderdaad een hoge bloeddruk, maar merk er (helaas) weinig van. Ik heb nu dus inmiddels wel een bloeddrukmeter thuis sinds woensdag. Dus ik mag zelf zovaak meten als ik wil, maar zelfs dan kan ik er niets van maken.
Zal mijn ogen open houden voor zo'n zelfde exemplaar man

Ik merk er ook niks van. Ben ook heel benieuwd of het morgen nog zo is. Ik heb nl zaterdag een vrijgezellenfeest, maar goed, als die bloeddruk zo blijft dan ga ik gewoon niet.
Moet je dan zelf luisteren naar je hartslag? Net zoals zij dat doen? lijkt me inderdaad dat je daar als "leek" bijna geen kaas van kunt maken!
  zondag 3 mei 2009 @ 16:15:22 #39
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68622886
Ik zal blij zijn wanneer mijn man morgen weer thuis is. Dan kan die me 's nachts tenminste weer even omrollen wanneer ik door de slapende handen en schouders niet meer door kan rollen

Seilram, ik heb zaterdag ook een vrijgezellenfeest! Wat een toeval!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 3 mei 2009 @ 16:25:57 #40
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68623537
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef seilram het volgende:

[..]

Zal mijn ogen open houden voor zo'n zelfde exemplaar man

Ik merk er ook niks van. Ben ook heel benieuwd of het morgen nog zo is. Ik heb nl zaterdag een vrijgezellenfeest, maar goed, als die bloeddruk zo blijft dan ga ik gewoon niet.
Moet je dan zelf luisteren naar je hartslag? Net zoals zij dat doen? lijkt me inderdaad dat je daar als "leek" bijna geen kaas van kunt maken!
Nee ik heb zo'n electronisch ding hoor
Maar ik bedoel dat ik er niets van kan maken, in de zin van of het nou 's morgens of 's middags of 's avonds uitmaakt, en als ik druk in de weer ben geweest ofzo. Tot nog toe maakt dat dus allemaal erg weinig uit. Als ik rustig ben, kan hij dus zomaar hoog zijn en als ik zoals van de week mijn balkon in het zonnetje heb schoon zitten maken, dan is ie ineens redelijk normaal. Ikke niet begrijp
  zondag 3 mei 2009 @ 16:27:59 #41
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68623656
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:15 schreef Memmel het volgende:
Ik zal blij zijn wanneer mijn man morgen weer thuis is. Dan kan die me 's nachts tenminste weer even omrollen wanneer ik door de slapende handen en schouders niet meer door kan rollen

Seilram, ik heb zaterdag ook een vrijgezellenfeest! Wat een toeval!
haha dat is wel handig ja, dat doet een voedingskussen nog net niet
pi_68624060
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef Troel het volgende:

[..]

of Floradix
Goor spul trouwens, maar mijn vk zei dat het geen kwaad kon om dat sowieso maar te gaan gebruiken, dus ik ben nu ook maar aan de floradix. Moet zeggen dat het net zo niet-lekker smaakt als roosvicee ferro, alleen bij de floradix is het 1 slok, bij ferro is het een glas. Dan maar liever 1 slok
Fake it till you make it...
pi_68626408
MissSly,gefeliciteerd met je neefje... en ehm... komt wel goed schatje... (met het oog op de rosevicee... )
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 17:42:27 #44
5428 crew  miss_sly
pi_68626833
mijsje
pi_68626908
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bed staat er
  zondag 3 mei 2009 @ 17:48:32 #46
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68627030
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef Nijna het volgende:

[..]

Goor spul trouwens, maar mijn vk zei dat het geen kwaad kon om dat sowieso maar te gaan gebruiken, dus ik ben nu ook maar aan de floradix. Moet zeggen dat het net zo niet-lekker smaakt als roosvicee ferro, alleen bij de floradix is het 1 slok, bij ferro is het een glas. Dan maar liever 1 slok
ik heb gewoon floradix tabletten. Proef je niets van verder eigk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 mei 2009 @ 17:49:58 #47
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68627087
voor jullie vanuit mijn bed in de woonkamer Zálig!

Ik mis onze 3-persoons-Ikea bank
#geen
  zondag 3 mei 2009 @ 18:04:50 #48
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68627590
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:44 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bed staat er
toppie!!!
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 18:06:44 #49
5428 crew  miss_sly
pi_68627656
Goed dat het bed er staat
En Duchess moet nu gewoon veel rusten, want ze moet natuurlijk wel duidelijk laten merken hoe ontzettend ze het waardeert dat dit voor haar geregeld is

Duchess, ik hoop dat je je nu wat prettiger gaat voelen
  zondag 3 mei 2009 @ 19:04:37 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68629396
Nijna, ik doe de floradix in een glas sap (anything will do) en dan is het best heel goed weg te krijgen vind ik.
  zondag 3 mei 2009 @ 19:45:05 #51
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68630930
Duchess rustze

Hier gaat het zijn gangetje, al word ik steeds minder mobieler, langere stukken slenteren/wandelen hoef ik niet meer te doen.

en op het moment last van een "opvlieger"
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68631960
het is al 100x gevraagd maar ik ben te lui om het op te zoeken
ik wil graag op tijd een lijstje klaar hebben met wat er allemaal geregeld moet worden als de kleine er is.. het volgende staat er nu op:
- verzekering
- uitvaartorganisatie
- ouderlijk gezag

maar wat nog meer??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68632128
Huup, die tabletten ga ik misschien maar halen als deze fles leeg is... en door de sap zoals BE zegt ga ik morgen maar eens even proberen.

Vicky: aangifte burgelijke stand...
pi_68632298
Ff een korte tvp, helemaal op vandaag dus ga lekker op de bank luieren! Iedereen sterkte, en noli succes met de laatste loodjes! Ik ga voor een meisje voor je..

[ Bericht 1% gewijzigd door Lijnloos op 03-05-2009 21:26:43 ]
  zondag 3 mei 2009 @ 20:22:08 #55
100412 mefke79
komt goed!
pi_68632410
Duchess: hopelijk gaat je bedje helpen. En ergens hoop ik voor jou dat je gewoon een lage ijzer hebt en dat je daarom zo moe bent. Dat is tenminste redelijk makkelijk te verhelpen.
MIss, gefeliciteerd met je neefje! Ik snap je dubbele gevoel ..komt vast goed!
Sserpente ook op de helft, lekker gevoel toch?
Vlindur, komt vast goed!
Tan, je afscheiding klinkt een beetje 'juk, bah, bah'. Ik herken wel het meer afscheiding hebben, maar niet die kleur...

Mijn eigen moeheid lijkt minder te worden. Morgen grote vuurdoop wat dat betreft, want niet moe zijn in vier dagen vakantie is ook niet zo moeilijk. Heb gewoon eigenlijk elke dag wel even ergens een tukkie gedaan. Maar morgen weer een hele dag werken, al moet ik dat gaan doen met het nieuwe schema van de bedrijfsarts (maak een planning, schrap de helft en probeer die planning te halen).
En vandaag hele dag naar de sauna geweest. Weet niet meer wie het vroeg, maar ja, dat mag weer na de eerste 14 weken en als je daarvoor ook al ging. Ging best goed eigenlijk, pas bij rondje twee was er een sauna die me te heet werd en toen ben ik gewoon al snel gegaan. En waar ik hoopte eindelijk goed te kunnen zweten zonder opgietsessie...helaas, ook een zwangerschap zorgt bij mij niet voor een stortvloedje aan zweet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 3 mei 2009 @ 21:02:29 #56
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68633884
Vicky, huisarts en werk inlichten?
Kraamzorg bellen.
Biestuk laten bakken of Sushi laten halen en een tank alcohol om het weg te spoelen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 3 mei 2009 @ 21:08:11 #57
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68634088
Memmel!

Oja Duchess ik ben er nog gewoon hoor.. (helaasch wel )

Oh ja Bar heb je nog geprobeerd zuivel te minderen en deed dat iets?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 3 mei 2009 @ 21:13:07 #58
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68634272
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Memmel!

Noli
Lijkt me zó moeilijk die laatste loodjes, om dan geduldig te blijven!

Bedankt allemaal voor de lieve reacties, ik heb van zes tot acht heerlijk liggen
#geen
  zondag 3 mei 2009 @ 21:26:04 #59
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68634893
quote:
Memmel!

Nee, echt, als ik na mijn bevalling toevallig een tonijn tegenkom, spuit in een tube wasabi leeg op 'm en eet 'm ter plekke op!
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 21:28:32 #60
5428 crew  miss_sly
pi_68635000
Herkenbaar Memmel
Ik heb het vooral met een heerlijke rode steak en een broodje filet americain Wat heb ik daar zin in!!
en eht broodje krijg ik dezelfde dag nog heeft schaap me beloofd
  zondag 3 mei 2009 @ 21:31:03 #61
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68635101
Memmel en Miss!
#geen
  zondag 3 mei 2009 @ 21:34:01 #62
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68635240
Een broodje filet....daar had ik helemaal nog niet aan gedacht!

Zucht, nou maar eens gaan zoeken of er ergens nog een tompouce te vinden is in dit huishouden.
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 21:35:36 #63
5428 crew  miss_sly
pi_68635296
Ik pak nog wel een stukje vegetarische kaas....ook lekker...
  zondag 3 mei 2009 @ 21:36:44 #64
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68635348
vegetarische kaas? wasda?
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 21:40:14 #65
5428 crew  miss_sly
pi_68635480
kaas met vegetarisch stremsel. magerder dan gewone kaas en nog steeds erg lekker van smaak.
pi_68635683
Broodje filet mis ik echt totaal niet gelukkig
pi_68635692
erg herkenbaar..... we mochten om 10 uur vanuit t ziekenhuis naar huis toe. Manlief heeft ons thuis gebracht, in de auto gestapt om de kleine aan te geven bij de gemeente....en toen kwam hij thuis met een wit broodje met filet american
  zondag 3 mei 2009 @ 22:04:55 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68636476
Broodje Osseworst!
Vroegah was ik erg van de filet, nu nog wel, maar ik mis Osseworst wel het meest geloof ik. Lekker pittig op een vers gebakken broodje.
Gelukkig zijn die worstjes redelijk lang houdbaar dus vanaf w37 ligt er hier standaard 1 in de koelkast hoor!
  zondag 3 mei 2009 @ 22:08:39 #69
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68636639
Ossenworst

Vorige keer kreeg ik van vrienden die op kraambezoek waren een ossenworst als kraamcadeau Een van de beste cadeaus!
pi_68637428
Oeh biefstuk, filet americain, sushi!

Wij hebben trouwens eindelijk gekozen voor welk geboortekaartje we gaan!
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 22:30:21 #71
5428 crew  miss_sly
pi_68637532
Ow ja, geboortkaartje...hoe lang vantevoren moet je dat toch wel af hebben, besteld, ontworpen, whatever?
pi_68637742
Ik heb geen idee Miss Sly.... ik heb vanavond gemailt, en we waren gelukkig nog op tijd... Hangt er misschien vanaf ook waar je het besteld?
  zondag 3 mei 2009 @ 22:37:46 #73
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68637794
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Herkenbaar Memmel
Ik heb het vooral met een heerlijke rode steak en een broodje filet americain Wat heb ik daar zin in!!
en eht broodje krijg ik dezelfde dag nog heeft schaap me beloofd
Oh, hou op! Filet American! Ik ga nú al dood zonder en heb al met mijn moeder afgesproken dat ze, zodra ik op alledag loop, standaard filet in huis zal hebben en dan kan ze meteen een half brood en een bakkie filet meenemen als ze de verse baby komt aanschouwen De rest kan ik allemaal hebben, maar dát.. Wat een gemis!

En geboortekaartjes, leuk zeg, Tessie! Mijn lief is gewoon al aan het ontwerpen geslagen want die had een leuk idee, dus ik ben benieuwd..
3!
  zondag 3 mei 2009 @ 22:42:40 #74
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68637970
Hmmmmmmmmmmmmm.......
Ik mag BIJNA weer een broodje filet ! ! !
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 3 mei 2009 @ 22:42:58 #75
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68637985
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, geboortkaartje...hoe lang vantevoren moet je dat toch wel af hebben, besteld, ontworpen, whatever?
Bij de drukker waar ik besteld heb, duurt het ongeveer een week voor ze een zetproef hebben. In principe kunnen vanaf dat moment de kaartjes gedrukt worden. Maar het schijnt dat ze bij uitzondering ook nog wel sneller kunnen leveren. Dus ik denk dat het nog best op korte termijn kan hoor. Alleen vind je dat zelf prettig. Ik ben toevallig vorige week nog langs geweest, om toch een stukje tekst aan te passen
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 22:44:27 #76
5428 crew  miss_sly
pi_68638034
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Bij de drukker waar ik besteld heb, duurt het ongeveer een week voor ze een zetproef hebben. In principe kunnen vanaf dat moment de kaartjes gedrukt worden. Maar het schijnt dat ze bij uitzondering ook nog wel sneller kunnen leveren. Dus ik denk dat het nog best op korte termijn kan hoor. Alleen vind je dat zelf prettig. Ik ben toevallig vorige week nog langs geweest, om toch een stukje tekst aan te passen
We zijn er gewoonweg nog niet helemaal uit.
Een paar proefexemplaren opgevraagd en dat was het net niet. Eentje vond schaap wel leuk, maar dat was met een los vel en dat wil ik per se niet. En ik moet er nog even over denken of ik die niet te zoet vind.
Kortom, we hebben nog niet echt iets, dus bestellen wordt lastig
  zondag 3 mei 2009 @ 22:48:08 #77
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68638170
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We zijn er gewoonweg nog niet helemaal uit.
Een paar proefexemplaren opgevraagd en dat was het net niet. Eentje vond schaap wel leuk, maar dat was met een los vel en dat wil ik per se niet. En ik moet er nog even over denken of ik die niet te zoet vind.
Kortom, we hebben nog niet echt iets, dus bestellen wordt lastig
Dat bedoel ik, voordat je eruit bent heeft al tijd nodig, ik heb ook tig proefexemplaren besteld eerst via internet en ook zelf ontworpen, maar dat was het gewoon allemaal nèt niet vond ik. (ook met inlegvelletjes en zelf-doe-dingetjes enzo)
Dus ik was ook weken verder, voordat ik 1 x het kaartje had uitgezocht die het moest worden, en dan nog twijfelen tussen 2 hè
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 22:50:22 #78
5428 crew  miss_sly
pi_68638261
Ik wil zo graag dat ene perfecte kaartje, en ik kan het niet vinden. Niet bij voorgedrukte kaartjes, maar ook niet in mijn gedachten van wat ik nou precies zou willen...vind het zoveel lastiger dan ik had gedacht.
pi_68638319
Hier wordt het uiteindelijk gewoon het kaartje wat we als allereerste al leuk vonden haha Alleen dan wel in aangepaste uitvoering.
Maar wat zijn dat voor inlegvellen dan? Wat staat daarop dan?
pi_68638432
Oe jah filet! * XXXKarinXXX is een beetje boel verslaafd aan filet
Heb ook al de afspraak met mijn mams dat ze als eerste een broodje filet komt brengen als de baby er is. Trouwens je kunt het ook invriezen he...

Bel morgen even met de vk geloof ik, ik voel de baby niet meer sinds donderdag
Soms denk ik even dat ie er weer is, maar dan is het meteen weer weg...
Vind het een beetje eng
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 3 mei 2009 @ 22:59:10 #81
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68638596
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil zo graag dat ene perfecte kaartje, en ik kan het niet vinden. Niet bij voorgedrukte kaartjes, maar ook niet in mijn gedachten van wat ik nou precies zou willen...vind het zoveel lastiger dan ik had gedacht.
lekker blijven struinen dus voorlopig, ander advies heb ik niet voor je

en inlegvelletjes, uhm ja hoe leg ik dat uit.. meestal is dat doorzichtig om een kaartje net iets luxer te maken ofzo?
  zondag 3 mei 2009 @ 23:03:38 #82
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68638774
Hè bah Karin, dat lijkt me inderdaad eng! Verstandig om de vk te bellen
Hopelijk is dat wat je denkt wel gevoeld te hebben dan ook wel je baby geweest.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:07:45 #83
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68638939
Oh bah, Karin, ik zou idd ook gaan bellen, gewoon voor je gemoedsrust!

Qua filet las ik laatst trouwens ook ergens dat er vega-filet american bestaat en de meningen over de smaak waren verdeeld, er zíjn dus vrouwen die het lekker vinden.. Ik ga binnenkort eens kijken of ik het ergens kan vinden, de nood is hoog
3!
  zondag 3 mei 2009 @ 23:09:40 #84
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68639028
quote:
Memmel!

ik merk wel wat verschil ja!!! dank je wel voor de tip
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68641794
Karin wat eng... Ik hoop dat je morgen "even" ertussen mag voor een echo om je gerust te stellen...
  maandag 4 mei 2009 @ 07:23:14 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68644844
Incantrix, ik heb dat vegaspul geprobeerd toen ik zwanger was van Sasha en het is op zich best eetbaar, maar het heeft echt niets te maken met filet of de smaak ervan hoor! Althans, dat vond ik dan.

Moeilijk he, die kaartjes!
Hier moet het iets gaan worden van de kleuren op de muur en de afbeelding, maar daar ben ik ook nog niet helemaal uit.
  maandag 4 mei 2009 @ 07:47:45 #87
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68644934
* meldt

Hoe is het mogelijk, dat ik na 3 weken verlof, toch nog dat ritme van het werk er nog in heb zitten. Veel te vroeg wakker dus weer En dat terwijl ik nu nog mooi zou kunnen genieten van het uitslapen
  maandag 4 mei 2009 @ 07:54:33 #88
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68644965
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef mefke79 het volgende:
Tan, je afscheiding klinkt een beetje 'juk, bah, bah'. Ik herken wel het meer afscheiding hebben, maar niet die kleur...
Ja, dat vind ik ook. Maar het schuimt niet en ruikt niet en jeukt ook niet, dus ik voldoe niet aan de standaard symtomen voor infecties. Ik las alleen ergens dat een candida ook groenig kan zijn, niet persé wit. Dus misschien is dat het dan... is wel typisch zo'n zwangerschapsschimmel. Ik bel zo de HA wel...
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 07:54:38 #89
5428 crew  miss_sly
pi_68644966
Die vega-filet lijkt me niets, maar ik ben dan ook nogal kritisch. De filet die schaap voor me gaat halen, komt ook van een specifieke slager waar wij op het werk altijd onze boodschappen doen. En die filet is het lekkerste en die wil ik

Ow BE, jullie zijn er ook nog niet uit? Het is dus niet raar dat we het nog niet weten!

AE, inderdaad, wat ben je vroeg! Uitslapen nu het nog kan, ga terug naar bed joh
  maandag 4 mei 2009 @ 07:56:17 #90
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68644975
*meldt ook

Idd AE, die kleine van mij ligt nog op 1 oor en ik zit alweer op....

Wij kunnen nu echt niet meer van naam veranderen, want die is in het kaartje gepreegd. (Zo'n oplegletter die je ook vaak bij boekkaften ziet). Of we moeten natuurlijk allemaal nieuwe kaartjes bestellen, maar ik denk dat mijn man dan een rolberoerte krijgt van me....
pi_68645055
Jeetje Marlieske, gelukkig dat ze naar je gevoel geluisterd hebben. Wat akelig zeg Geniet van je schattige ventje

Weet je wat lekker is, vegetarische "lever"pastei voor op brood, bij de AH heb je dat in een worstjesvorm en bij de Natuurwinkel hebben ze Tartex, jummie jummie. Alleen moet je dat laatste niet meenemen als lunch met tomaatjes er al op, er zit gist in mijn brood rook serieus naar alcohol toen ik dat een keer deed

Wij hebben om 9 uur een afspraak bij de verloskundige (duurde even voor ik op de naam kwam ) dan gaan we voor het eerst daar naar het hartje luisteren
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 4 mei 2009 @ 08:08:56 #92
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68645068
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:54 schreef miss_sly het volgende: AE, inderdaad, wat ben je vroeg! Uitslapen nu het nog kan, ga terug naar bed joh
Ja straks misschien, heb al anderhalf uur in bed geprobeerd terug in slaap te vallen
Heb nu de hoes van het wippertje (waar mijn zus gister mee aankwam ) in de wasmachine zitten, en ben de vouwgordijnen aan het losmaken, zodat die ook straks gewassen kunnen worden

Misschien dat ik vanmiddag dan nog wel even op tuk ga
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:56 schreef Memmel het volgende:
*meldt ook

Idd AE, die kleine van mij ligt nog op 1 oor en ik zit alweer op....

Wij kunnen nu echt niet meer van naam veranderen, want die is in het kaartje gepreegd. (Zo'n oplegletter die je ook vaak bij boekkaften ziet). Of we moeten natuurlijk allemaal nieuwe kaartjes bestellen, maar ik denk dat mijn man dan een rolberoerte krijgt van me....
Wat zijn we braaf zo vroeg melden

Haha wat je kaartje betreft, ik zou het er dan ook niet op wagen om nog een andere naam te verzinnen
Toevallig zat ik vanmorgen (ik was tenslotte toch wakker ) ook ineens te bedenken of ik wel echt, echt, echt uit de namen ben. Maar goed die twijfel heb ik nu al meerdere keren gehad en toch blijf ik steeds op hetzelfde
pi_68645107
Karin hopelijk kunnen ze je vandaag geruststellen

Twinkly heeel veel plezier bij de vk, het hartje luisteren is zo magisch als je dat voor het eerst hoort vond ik

Mefke succes met rustig aan doen op je werk vandaag!

Wij hebben vanmiddag een pretecho Ik heb er echt zin in maar vind het ook wel heeeel spannend. Tot nu toe op geen enkele echo het hoofdje echt goed kunnen zien, zoals ik hier bij anderen wel vaak van die mooie profielfoto's zie. Dus hopelijk gaan we dat vandaag wel zien En dan dus in 3d
  maandag 4 mei 2009 @ 08:12:55 #94
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68645108
Ow spannend Twinkly, het mooiste geluid dat er bestaat!!!
De allereerste keer het hartje horen van je kindje

Veel plezier alvast!
  maandag 4 mei 2009 @ 08:23:26 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68645174
AE, moet je BE effe om advies vragen! Heb ik ook gedaan
"BE, uw partner in alle namen kwesties. De one stop shop voor professioneel advies!"
  maandag 4 mei 2009 @ 08:32:56 #96
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68645246
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:23 schreef Memmel het volgende:
AE, moet je BE effe om advies vragen! Heb ik ook gedaan
"BE, uw partner in alle namen kwesties. De one stop shop voor professioneel advies!"
Haha echt? Ik weet wel dat zij in het namentopic ooit een meisjes-naam heeft geroepen die ik erg leuk vind
Dus wat dat aangaat, geloof ik je op je woord
pi_68645443
Chan veel plezier vandaag

Mijn vriend heeft vorige week een opzetje gemaakt voor het geboorte kaartje, maar nu twijfelt hij aan de 2e naam die we hebben gekozen omdat hij het niet leuk naast elkaar vindt staan
pi_68645477
Noli is vandaag uitgerekend toch?
Heeft ze geen meldplicht hier?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_68645507
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:52 schreef flowerbox het volgende:
Noli is vandaag uitgerekend toch?
Heeft ze geen meldplicht hier?
ja hoor, ze meldt zich elke dag braaf.. alleen wat later op de ochtend... de luilak
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68645755
Ik vind dat we een reserve-naam moeten hebben, voor het geval schoonzusje en man een kindje van hetzelfde geslacht krijgen (klein maandje eerder uitgerekend) en ze dezelfde naam zouden hebben... Maar we kunnen nog niks vinden. Want het alternatief wat manlief heeft bedacht is het gewoon niet... maar iets anders vinden gaat volgens mij ook nooit lukken... .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')