ik heb nog niet in het cao gekeken eigenlijk... zal me eens gaan inlezen, ik dacht pas na 3 maanden en als je borstvoeding geeft ook niet direct als ik weer begin...quote:Op maandag 4 mei 2009 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik hoef vanaf het moment dat ik de planning heb ingelicht geen nachtdiensten meer te draaien (is niet goed voor het ongeboren kind volgens onze cao). Staat er niets beschreven in de jouwe?
Nou, dat stelt me al een stuk meer gerust eigenlijk... maar zal het volgende week zowieso even voorleggen bij de vk.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Lijnloos, ik moest aan mijn verloskundige ook alle huisdieren doorgeven die we hebben waar onder ook een konijn en cavia's, maar ze zei dat het alleen kwaad kon om de kattenbak schoon te maken, wat ik natuurlijk helemaal niet erg vind.
Ik ga morgen naar het concert van Enrique Iglesias, ik ben benieuwd hoe de baby daar op reageert. In het stadion wordt er altijd flink geschopt bij geluid dus dat zal morgen ook wel het geval zijn
Even een vraagje, heb je dit besproken met de verloskundige? Ik heb altijd begrepen dat naar een concert gaan een grote no-no is als je zwanger bent. Ik heb destijds, om die reden, een concert van u2 aan me voorbij laten gaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ga morgen naar het concert van Enrique Iglesias, ik ben benieuwd hoe de baby daar op reageert. In het stadion wordt er altijd flink geschopt bij geluid dus dat zal morgen ook wel het geval zijn
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:37 schreef Mone het volgende:
[..]
Even een vraagje, heb je dit besproken met de verloskundige? Ik heb altijd begrepen dat naar een concert gaan een grote no-no is als je zwanger bent. Ik heb destijds, om die reden, een concert van u2 aan me voorbij laten gaan.
Tssssssssssquote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Beessie, ik heb je effe een PM gestuurd aangezien ik niet zo veel info zo maar op het web kwijt wil over mezelf
Juist in 't water, heb ik begrepen. Heb het pas nog zitten lezen in 'veilig zwanger', maar het kind raakt in een soort stress-toestand. Ik ga het nog even opzoeken.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Volgens mij, als je niet in de pit gaat staan bij een hardrock concert ofzo, en niet pal voor de boxen gaat staan is het niet per sé schadelijk.
Je kind zal het wel horen, maar op zich zit het wel in een zak water, het is niet dat die direct aan het geluid bloodgesteld wordt toch?
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef Berto het volgende:
Hier is het begonnen, 5cm ontsluiting.
We gaan nu naar het ziekenhuis.
Tot laterz
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef Berto het volgende:
Tot laterz
Spannendquote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef Berto het volgende:
Tot laterz