De onderste is van DirkH, de bovenste niet. Verder geen verschil.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:18 schreef dennistd het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft ie zijn Italiaans gedrocht dan nog?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:24 schreef Jump het volgende:
[..]
De onderste is van DirkH, de bovenste niet. Verder geen verschil.
Ja zo krijg je wel een trein ontspoort.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Virm
Dat moet het zijn ja, want na 20 minuten in een DD-AR verfoeide ik het materieel al. Je zit op dun beklede planken en het doet nog aftands aan ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:33 schreef Toeps het volgende:
Peeps, ik heb een lofzang over de DD-AR geschreven. En er zijn al twee commenters het met me eensIk denk dat het een vrouwending is.
http://toeps.livejournal.com/62190.html
Het is hilarisch 's morgens met allemaal mensen met koffie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Virm is ook Kut met Peren natuurlijk.
Aufböcken bittequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Tuuuuuudieeeeeeeeeeeeeeeduuuuuuuuuuu tie die die die die tuuuuuuuuuuuuuuuuu dieeeeeeeeeeeduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudieeeedelieeeedieeeee duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Vlaflips hebben net zulke dunne planken, alleen dat lappie stof probeert het nog te verbloemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat moet het zijn ja, want na 20 minuten in een DD-AR verfoeide ik het materieel al. Je zit op dun beklede planken en het doet nog aftands aan ook.
En toch is het daarin beter uit te houdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Vlaflips hebben net zulke dunne planken, alleen dat lappie stof probeert het nog te verbloemen.
Volgens mij noemde Fles dat een smeulpeukquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:43 schreef Toeps het volgende:
tafeltjes-dessin
Dat had ik ook ja. Wist wel dat het een motiefje was, maar toch denk je dat er iets op zit wat er niet op thuis hoort.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:43 schreef Toeps het volgende:
Trouwens iemand het wel eens opgevallen dat de nieuwe VIRMs zo'n tafeltjes-dessin hebben dat je de eerste vijf keer denkt dat iemand de tafel in de fik heeft gestoken? Ik zei het tegen Fles en hij wist het gewoon niet eens!Hij dacht ook dat het een brandvlek was.
Eensquote:Overall fav is toch wel de Koploper, of een leeg zesje in een ICK ()
Neh vind ik niet. Ik vind Vlaflips zo open. Zeg maar, in een DD-AR heb je allemaal verschillende hokjes en nisjes waar je in kan, vinnik leukquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En toch is het daarin beter uit te houden
Begin hier even met teruglezenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:43 schreef Toeps het volgende:
Trouwens iemand het wel eens opgevallen dat de nieuwe VIRMs zo'n tafeltjes-dessin hebben dat je de eerste vijf keer denkt dat iemand de tafel in de fik heeft gestoken? Ik zei het tegen Fles en hij wist het gewoon niet eens!Hij dacht ook dat het een brandvlek was.
Overall fav is toch wel de Koploper, of een leeg zesje in een ICK ()
Weet je wie ik ook geen vogeltje vind?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel tof dat er toch foto's zijn van de V250 in de NedTrain-loods, ook al mocht het niet![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:18 schreef James1988 het volgende:
Weet je wie ik ook geen vogeltje vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Al die dubbeldeks kutzooi mag van mij tegelijk de zee in hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:34 schreef NikkelCobalt het volgende:
He, nog een DD-AR fapper.Ik snap ook nog steeds niet waarom BEPAALDE personen zo pro VIRM zijn.
Dennis, hoe ga jij naar die opendag toe? En met wie ga je?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:24 schreef dennistd het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doelde op James1988.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die dubbeldeks kutzooi mag van mij tegelijk de zee in hoor
Jawel, dat weet ik ook welquote:
Zo zo, de Santa-Expres heeft de Poolcirkel ook weer gehaald?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Mook Molenhoek gaat 6 mei open.
Het bordje hing er vanochtend al.
[ afbeelding ]
\\hohoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
1 tremmetje in 11 dagen? En je komt je hier melden?
Mja.
.
Ik ben benieuwd ^^quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Morgen ergens meer foto's van mijn hand, dan van de omleidingen (o.a. ICE) op een vrij zonnige dag tussen Eindhoven en Venlo.
ik ga met de trein (auto kan nou eenmaal niet op tegen een kruidvatkaartjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dennis, hoe ga jij naar die opendag toe? En met wie ga je?
Jij liever dan ikquote:Op zondag 3 mei 2009 07:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik rijd nog dagelijk in een DD-AR, tussen Utrecht en Houten
Zie pm verderquote:Op zondag 3 mei 2009 07:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik ga met de trein (auto kan nou eenmaal niet op tegen een kruidvatkaartje)
verder had ik met niemand iets afgesproken om samen te gaan
Niets mis met DD-AR'etjes voor de korte afstand. Zwolle - 't Harde is goed te doen. Locje ervoor en planken maar. Nee dan Utrecht - Limboland in een VIRMquote:
Ik heb niet voor keuze hèquote:
Utrecht - Ede is nog te doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:24 schreef JeePee83 het volgende:
Nee dan Utrecht - Limboland in een VIRM. Dat is erg
"Ga maar mee met die witte meneer."quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Tuuuuuudieeeeeeeeeeeeeeeduuuuuuuuuuu tie die die die die tuuuuuuuuuuuuuuuuu dieeeeeeeeeeeduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudieeeedelieeeedieeeee duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Nog steeds mijn favoriete woord uit deze topicreeksquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens mij noemde Fles dat een smeulpeuk
\quote:
Het geruststellende antwoord: Meestal nietquote:Op zondag 3 mei 2009 14:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ik wel eens mensen zo op het perron zie staan vraag ik me altijd af "is het een fokker?"
bronquote:Met ingang van 6 mei aanstaande wordt op de Maaslijn (traject Roermond - Nijmegen) tussen Cuijk en Nijmegen Heyendaal het nieuwe station Mook - Molenhoek in gebruik genomen.
Door de extra stop in Mook - Molenhoek wijzigen de tijden in Nijmegen en Nijmegen Heyendaal. De aankomsttijden van Nijmegen en Nijmegen Heyendaal liggen 1 minuut later en de vertrektijden liggen 1 minuut eerder. De tijden van de overige stations blijven gelijk.
Buitenland - Buitenland transfers kunnen ze toch niet verkopen hier? Ik kreeg dat iig te horen toen ik na ging vragen bij de NS Internationaalbalie op Asc.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee, ik ga altijd naar de NS Internationaal balie hier op Ut. Zo'n beetje het enige wat ik zal missen in Dv
Wat ben je precies van plan dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:57 schreef Lemjur het volgende:
Buitenland - Buitenland transfers kunnen ze toch niet verkopen hier? Ik kreeg dat iig te horen toen ik na ging vragen bij de NS Internationaalbalie op Asc.
Ik kom trouwens vanuit Malmö, Zweden dus ga niet rechstreeks naar Berlijn. Dan was het wel mogelijk geweest
Amsterdam-Kopenhagen-Malmö-Poznań-Warschau-Wenen-Bratislava-Budapest-Belgrado-Sofia-Plovdiv-Istanbul. In een maandquote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ben je precies van plan dan?![]()
Als ik een bloedhekel aan je had zou ik zeggen "Treinreiswinkel.nl, moet je doen" maar zo goed ken ik je niet
Vanaf daar al is Interrail Global Pass ongeveer je only movequote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Amsterdam-Kopenhagen-Malmö-Poznań-Warschau-
dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanaf daar al is Interrail Global Pass ongeveer je only move
Zitten er echt zo veel voordelen aan? Je betaald tegenwoordig toch vet veel aan toeslagen enzo? (En het neemt de charme van het treinen ook een beetje weg, dat je zon pas laat zien in plaats van je net gedrukte kaartjequote:Op zondag 3 mei 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanaf daar al is Interrail Global Pass ongeveer je only move
Ja, ervaring. En ja, ze versturen naar Nederland. Website is beter dan NS, prijzen zijn beter dan NS, beschikbaarheid kaartjes is beter dan NS. Ik zou zeggen: boeken.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:43 schreef Lemjur het volgende:
Hier iemand ervaring met het boeken van tickets via bahn.de? Ze versturen toch ook naar Nederland?
(Fles: Berlijn - Poznań.. Polen)
volgens mij zitten de toeslagen al bij de pas in. toen ik ging hoefde ik geen toeslag te betalen voor de ICE.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Zitten er echt zo veel voordelen aan? Je betaald tegenwoordig toch vet veel aan toeslagen enzo? (En het neemt de charme van het treinen ook een beetje weg, dat je zon pas laat zien in plaats van je net gedrukte kaartje.
Toen ik een weekje naar Zuid-Zweden ging werd me dat ook aangeraden. En ach, toeslagen. Voor een slaapplaats inclusief ontbijt en douche op het balkon betaal je 60 euro toeslag/reservering etc ja. Maar goed, jij wil moeilijk doenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef Lemjur het volgende:
Zitten er echt zo veel voordelen aan? Je betaald tegenwoordig toch vet veel aan toeslagen enzo?
Sommige ja. Lang niet allemaal hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef Guppyfriend het volgende:
volgens mij zitten de toeslagen al bij de pas in.
Okay!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
volgens mij zitten de toeslagen al bij de pas in. toen ik ging hoefde ik geen toeslag te betalen voor de ICE.
en het is overigens geen 'pasje', maar een internationaal kaartje zoals je gewend bent. en daarop vul je je reisdagen in
Nee, nachttreinen niet. Maar dat wordt allemaal uitgelegd in de boekjes die je erbij krijgtquote:
Jullie hebben me al weten te overtuigenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik een weekje naar Zuid-Zweden ging werd me dat ook aangeraden. En ach, toeslagen. Voor een slaapplaats inclusief ontbijt en douche op het balkon betaal je 60 euro toeslag/reservering etc ja. Maar goed, jij wil moeilijk doen
Ik heb onderweg 5 nachttreinen als ik me niet vergisquote:Op zondag 3 mei 2009 16:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, nachttreinen niet. Maar dat wordt allemaal uitgelegd in de boekjes die je erbij krijgt
Je gaat je bijna afvragen hoe hij de vorige keer het Sveriges Järnvägsmuseum in Gävle heeft weten te bereikenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, nachttreinen niet. Maar dat wordt allemaal uitgelegd in de boekjes die je erbij krijgt
Okay, nog meer voordelen dus. Alleen nog even zoeken hoe het zit met nachttreinenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en met een Interrail global pass is ook je ritje van en naar <<het land uit>> 50 % korting![]()
En als je je log achteraf instuurt krijg je een mooie hippe USB-stick kado
Dat was een eitjequote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat je bijna afvragen hoe hij de vorige keer het Sveriges Järnvägsmuseum in Gävle heeft weten te bereiken
Ja nou ja, je blijft waarschijnlijk toch zitten met een hoop reserveringsplichtige treinen. Maar dat moet je hoe dan ook ter plekke zien te regelen. Wel flink gekut af en toe trouwens, maar okee, doe je niks aan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef Lemjur het volgende:
Okay, nog meer voordelen dus. Alleen nog even zoeken hoe het zit met nachttreinen
Ach, das niet erg, Anders gaat het te simpelquote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, je blijft waarschijnlijk toch zitten met een hoop reserveringsplichtige treinen. Maar dat moet je hoe dan ook ter plekke zien te regelen. Wel flink gekut af en toe trouwens, maar okee, doe je niks aan.
Je denkt dat de toeslagen voor losse tickets lager zijn dan voor interrailers?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Ach, das niet erg, Anders gaat het te simpel. Moet natuurlijk wat spanning in zitten.
Zie net wel dat toeslagen voor nachttreinen best hoog liggen. Toch maar even berekenen wat op het eind goedkoper is
Dat zeg ik niet, maar je hebt voor de 30 dagen interrail pas wel 400 eu neergetikt. Als er dan nog veel toeslagen overheen komen, kun je misschien goedkoper uit met Sparpreis en lokale lagere prijzen. (gezien de goedkoopste nachtreintoeslag begint bij 20 euro, en het goedkoopste euronighttarief 29 euro isquote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je denkt dat de toeslagen voor losse tickets lager zijn dan voor interrailers?
Is me vorig jaar in ieder geval gelukt.quote:
Ik met de auto.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat je bijna afvragen hoe hij de vorige keer het Sveriges Järnvägsmuseum in Gävle heeft weten te bereiken
Tuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel plezier vast!! En we wachten met smart op de foto's dat begrijp je
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb trouwens nog iets gevonden op mn laptop:
[ afbeelding ]
Als 18-jarige ookquote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam ook gratis binnen, maar met Interrail Global heb je daar gewoon recht op, vandaar
Springer is standaard 2 - 2½ uur vertraging. Succes.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:51 schreef Toeps het volgende:
Fuck treinenspringers. Moet naar den haag, kan maar tot leiden. Ze wilden me via utrecht sturen, maar ik denk zelf dat op leiden wachten sneller is. Utrecht is een uur om! Meteen gtbv gehaald maar.
Heb 1x dikke 3 uur vertraging gehad, en ik zat niet eens in de aanrijdingstrein. Zowiezo nog geen 1x gelukkigquote:Op zondag 3 mei 2009 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Springer is standaard 2 - 2½ uur vertraging. Succes.
werkt als een tierelier, na 2 dagen in je brievenbusquote:Op zondag 3 mei 2009 15:43 schreef Lemjur het volgende:
Hier iemand ervaring met het boeken van tickets via bahn.de? Ze versturen toch ook naar Nederland?
(Fles: Berlijn - Poznań.. Polen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |