quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:18 schreef James1988 het volgende:
Weet je wie ik ook geen vogeltje vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Al die dubbeldeks kutzooi mag van mij tegelijk de zee in hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:34 schreef NikkelCobalt het volgende:
He, nog een DD-AR fapper.Ik snap ook nog steeds niet waarom BEPAALDE personen zo pro VIRM zijn.
Dennis, hoe ga jij naar die opendag toe? En met wie ga je?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:24 schreef dennistd het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doelde op James1988.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die dubbeldeks kutzooi mag van mij tegelijk de zee in hoor
Jawel, dat weet ik ook welquote:
Zo zo, de Santa-Expres heeft de Poolcirkel ook weer gehaald?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Mook Molenhoek gaat 6 mei open.
Het bordje hing er vanochtend al.
[ afbeelding ]
\\hohoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
1 tremmetje in 11 dagen? En je komt je hier melden?
Mja.
.
Ik ben benieuwd ^^quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Morgen ergens meer foto's van mijn hand, dan van de omleidingen (o.a. ICE) op een vrij zonnige dag tussen Eindhoven en Venlo.
ik ga met de trein (auto kan nou eenmaal niet op tegen een kruidvatkaartjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dennis, hoe ga jij naar die opendag toe? En met wie ga je?
Jij liever dan ikquote:Op zondag 3 mei 2009 07:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik rijd nog dagelijk in een DD-AR, tussen Utrecht en Houten
Zie pm verderquote:Op zondag 3 mei 2009 07:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik ga met de trein (auto kan nou eenmaal niet op tegen een kruidvatkaartje)
verder had ik met niemand iets afgesproken om samen te gaan
Niets mis met DD-AR'etjes voor de korte afstand. Zwolle - 't Harde is goed te doen. Locje ervoor en planken maar. Nee dan Utrecht - Limboland in een VIRMquote:
Ik heb niet voor keuze hèquote:
Utrecht - Ede is nog te doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:24 schreef JeePee83 het volgende:
Nee dan Utrecht - Limboland in een VIRM. Dat is erg
"Ga maar mee met die witte meneer."quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Tuuuuuudieeeeeeeeeeeeeeeduuuuuuuuuuu tie die die die die tuuuuuuuuuuuuuuuuu dieeeeeeeeeeeduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudieeeedelieeeedieeeee duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Nog steeds mijn favoriete woord uit deze topicreeksquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens mij noemde Fles dat een smeulpeuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |