Die moet er zeker nog komen, NL heeft al belachelijk weinig spoor liggen en straks hebben we alleen maar een stukje HSL dat pas naar jaren geklungel werkt.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat er in dit kaartje nog mist is een boogje van Amsterdam naar Hamburg.
Scherp, die had ik nog helemaal niet gezien op de fotoquote:
Ik heb al vaker met dit idee zitten spelen, en ik kom dan met deze route:quote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef sander89 het volgende:
[..]
Die moet er zeker nog komen, NL heeft al belachelijk weinig spoor liggen en straks hebben we alleen maar een stukje HSL dat pas naar jaren geklungel werkt.
Dat idee had ik ergens in '95 ook al eens, toen ik in friesland was en me er over verbaasde dat je maar op één manier met de trein daar kon komen..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb al vaker met dit idee zitten spelen, en ik kom dan met deze route:
route op Google Maps
Hij volgt grotendeels bestaand spoor, wat dan (natuurlijk) geüpgrade wordt zodat het hogere snelheden dan 140 km/h aankan. 200 km/h of hoger bij voorkeur. Na de grensovergang wordt er een nieuw stuk spoor aangelegd tot we weer aansluiten op het Duitse net en zo verderkunnen naaar Hamburg.
je hebt ook met je zwarte krantenvingers aan het tafeltje gezetenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker schraal trouwens. Ik zat weer eens in een VIRM4 vanochtend. Was al eens eerder gebeurd natuurlijk, en toen had ik me al gestoord aan een spoor alsof er kennelijk een peuk had liggen smeulen op een klaptafeltjeWat blijkt nu? Dat is een soort "kunst" want ze hebben het allemaal
Welke dwaas bedenkt zulke dingen?
![]()
[ afbeelding ]
Het spijt me vreselijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
je hebt ook met je zwarte krantenvingers aan het tafeltje gezeten
Dat is een vogeltje, cultuurbarbaar!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker schraal trouwens. Ik zat weer eens in een VIRM4 vanochtend. Was al eens eerder gebeurd natuurlijk, en toen had ik me al gestoord aan een spoor alsof er kennelijk een peuk had liggen smeulen op een klaptafeltjeWat blijkt nu? Dat is een soort "kunst" want ze hebben het allemaal
![]()
[ afbeelding ]
Yup, zie je 't niet? Die zit op een stokje. Las ik toen bij de introductie door Bombardier, kan 't zo niet terug vinden.quote:
ICKquote:
Vleugellam Instabiel Ruk Materieel dusquote:Op woensdag 8 april 2009 12:57 schreef James1988 het volgende:
Ja, in VIRM4 zijn vogelmotieven aangebracht op de tafeltjes. Waarom mag Joost weten, maar het zijn vogeltjes.
Verkopen.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:06 schreef Brembo het volgende:
[..]
ICK, wat moet de NS met al die vrijgekomen locs
op somda zitten veel mensen die op Hgl staan, misschien kun je het beter daar vragenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wie was die spottert rond 1 uur op station hengelo?
Railion zal ze niet kopen, heeft zelf al een overschot aan 1600's en heeft er ook al een stel aan ACTS verkocht. Verder heeft eigenlijk niemand nog iets aan E-locs die de grens niet over kunnen. Dingen zijn ook bijna 30 jaar oud ondertussen.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:26 schreef James1988 het volgende:
Die locs zullen wel deels terzijde gaan, misschien ter verkoop aan Railion oid.
140 mag. Het moet maar net kunnen ook natuurlijk he. Hier een aardig overzichtskaartje:quote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Guard het volgende:
Hoe hard mag cq kan een ICE eigenlijk in Nederland?
Ik haalde afgelopen vrijdag er eentje in (ik reed op de A12 bij Doorn), en reed echt niet veel harder dan 120 km.
OK, bedanktquote:Op woensdag 8 april 2009 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
140 mag. Het moet maar net kunnen ook natuurlijk he. Hier een aardig overzichtskaartje:
Hier dus.
Ik zie er iets smerigs in dat waarschijnlijk niet door Duvels pron-filter heenkomtquote:Op woensdag 8 april 2009 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
www.erosvogeltje.comquote:Op woensdag 8 april 2009 14:23 schreef bork het volgende:
[..]
Ik zie er iets smerigs in dat waarschijnlijk niet door Duvels pron-filter heenkomt
Duvel zit thuis na nachtdienst, dus geen problemen hier.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:23 schreef bork het volgende:
[..]
Ik zie er iets smerigs in dat waarschijnlijk niet door Duvels pron-filter heenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |