Is dat de Metro van de Metrogroep van de Metro van de krant ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt ja, daar heet het Metro (wat ook de naam is van die keten/groep). Daar kan je ook met je Makro pas naar binnen. Maar da's meer een horeca groothandel dan Makro is, Makro heeft een uitgebreide collectie cd's, boeken, films en andere elektronica. Dat is bij de Metro weer heel anders. Daar vind je vooral veel horecabenodigdheden en amper films of cd's.
Ze hebben wel een lekke restaurant bij de Metro, ook met één keer een glas/mok kopen en daarna onbeperkt bijvullenDie van de Makro is daar weer erg slecht én duur in.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Is dat de Metro van de Metrogroep van de Metro van de krant ?
Zo zo.. ook eigenaar van Media Markt/Saturnquote:METRO Group is een groot Duits detailhandelsconcern dat actief is in de groot- en detailhandel. Het bedrijf is in 1996 ontstaan na de fusie van Kaufhof Holding AG en Asko Deutsche Kaufhaus AG.
Bekende METRO Group-bedrijven zijn: Kaufhof, Real, Extra (Supermarkt), Makro (alleen Europese vestigingen), Lukas Klamer en de Media-Saturn Holding (eigenaar van elektronicadetailhandels Media Markt en Saturn).
Yesse had 'm bijgevuld op een gegeven moment. Ik kopieer nu gewoon alleen uit de Wiki, 't zit mij verder wel goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef DaFrenk het volgende:
Zouden we die "Vorige topics" eigenlijk niet weglaten? Is wel wat nutteloos, zoveel boeiends staat er immers niet in.
Nouja, kwaad kan het niet. En het ziet er ook nog eens "indrukwekkend" uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Yesse had 'm bijgevuld op een gegeven moment. Ik kopieer nu gewoon alleen uit de Wiki, 't zit mij verder wel goed
Ben benieuwd of ik dan sowieso nog op FOK! zitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, kwaad kan het niet. En het ziet er ook nog eens "indrukwekkend" uit![]()
Als we ooit de 100+ halen dan
Zo ! Dat is nog best wel een groot bedrijf dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen flauw ideeDenk het niet..
Wikipedia zegt dit:
[..]
Zo zo.. ook eigenaar van Media Markt/Saturn
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik dan sowieso nog op FOK! zit
Of naja, er moeten nog gigantisch veel users bijkomen die net zo slap kunnen lullen als wij nu doenquote:
Nee, dat wist ik ook nooit. Viel me wel op dat ze veel op elkaar leken. Maar kwam er ook een tijdje geleden achter ja. Dichtstbijzijnde is hier in Duitsland, geen idee waar de dichtstbijzijnde in Nederland zit eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Zo ! Dat is nog best wel een groot bedrijf dan.
Ik wist trouwens niet dat Media Markt en Saturn bij elkaar hoorden, ik dacht dat het concurrenten waren
Maastricht neem ik aan, als je in Zuid Limburg zitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik ook nooit. Viel me wel op dat ze veel op elkaar leken. Maar kwam er ook een tijdje geleden achter ja. Dichtstbijzijnde is hier in Duitsland, geen idee waar de dichtstbijzijnde in Nederland zit eigenlijk.
Hm, er zijn er maar 5 ofzo in NL zie ik. En de dichtstbijzijnde is Tilburgquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Maastricht neem ik aan, als je in Zuid Limburg zit
Dat is nog wel even rijden ja. Maar het is wel weer handig dat België en Duitsland weer dichtbij zijn. Dat heb je in Noord-Holland weer nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, er zijn er maar 5 ofzo in NL zie ik. En de dichtstbijzijnde is TilburgDat wordt dus een uitje voor een andere keer
Absoluutquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is nog wel even rijden ja. Maar het is wel weer handig dat België en Duitsland weer dichtbij zijn. Dat heb je in Noord-Holland weer niet
Dat zeker. Maar Nederland heeft vla en meer groentenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
AbsoluutTanken met minimaal 25 cent voordeel in België, en al die grote multimediazaken in Duitsland
Om over het lekkere eten bij onze beide buren nog maar te zwijgen
Lekkerquote:
Gevaarlijke vraag in mijn gevalquote:
Kluns, hoe kom je daar bij?quote:
Maar ik ben geen klunsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:18 schreef Susi het volgende:
Volgens mij kunnen we een SC met klunzen oprichten in K&W ofzo
Verkeerde tijdstip, ach, probeer het over een jaar of 5 nog eens, misschien dat het dan beter gaatquote:Verder gewoon verkeerde tijdstip dus. Powernaptime
Neem bijvoorbeeld Bart, dat is een klunsquote:
Oh, en ik overdrijf graagquote:Oke, komt goed
Ja, klopt, hadden we het vorige keer overquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:29 schreef Susi het volgende:
Oh dat gaf Bart volgens mij al eens eerder ook toe. Ik ben zelf ook net zo onhandig.
Is dat een dreigement?quote:Laat mij niet dingen in m'n agenda moeten schrijven, 't zou niet de eerste keer zijn.
Maar over het algemeen onthoud ik dingen wel aardig, so beware
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, soms is dat niet praktisch. Krijg je gevallen van 'eerst doen, dan denken'. En soms ben je dan nog verder van huis
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
Wat dat aangaat ben ik een RotterdammertGeen woorden maar dadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, boeiendquote:Maargoed, soms is dat niet praktisch. Krijg je gevallen van 'eerst doen, dan denken'. En soms ben je dan nog verder van huis
Je kunt het beter verkeerd doen dan niet doen![]()
Helaas ben ik dan weer iemand die het uiteindelijk toch maar niet doetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:40 schreef Susi het volgende:
Ah, dat vind ik dan weer ook. En ik ben ook weer niet dusdanig destructief dat ik in zeven sloten tegelijk loop.
Heb nooit avondplannenquote:Nog avondplannen, of op tijd onder de wol ? Ik ga nog even zo de TV Kantine kijken
Komt goed joh, ooit is den drempel weg. En iets met van fouten moet je lerenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas ben ik dan weer iemand die het uiteindelijk toch maar niet doet![]()
Ik heb ook geen avondplannen, heerlijk ! Is MWDL eerdaags niet eens af ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:43 schreef Piles het volgende:
Heb nooit avondplannenStraks MWDL en misschien DWHN of Las Vegas kijken ofzo
En niet te laat slapen, ben veel te moe
Ben er mee bezigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:47 schreef Susi het volgende:
Komt goed joh, ooit is den drempel weg. En iets met van fouten moet je leren![]()
Nog 2 of 3 afleveringen schijnt (uit het MWDL-topicquote:Ik heb ook geen avondplannen, heerlijk ! Is MWDL eerdaags niet eens af ?
Tegeltjeswijsheden en cliché's ftw !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben er mee bezigMaar net als je denkt dat je op de goede weg bent wordt je onderuit geschopt, dat helpt niet echt
Maar dat schijnt dan "met vallen en opstaan" in te houden
Ook onder een andere naam ? Zal misschien voor Paul wel prettig wezen, laatste paar keren dat ik keek vond ik 't ook weer niet zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog 2 of 3 afleveringen schijnt (uit het MWDL-topic). In het najaar vernieuwde versie
Er zijn er echt honderden volgens mijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:54 schreef Susi het volgende:
Tegeltjeswijsheden en cliché's ftw !
Bij mijn oma hingen er altijd een paar, zoals 'van het spel des levens krijgt niemand een program' of zoiets.
Geen idee, weet er verder niets van. Had eigenlijk meer verwacht dat ie zou stoppen, want op deze manier is het niet veel meer neequote:Ook onder een andere naam ? Zal misschien voor Paul wel prettig wezen, laatste paar keren dat ik keek vond ik 't ook weer niet zo.
Brengt mij wel op een idee om te vragen waar die tegeltjes heen zijn na mijn oma's overlijden. 't Lijkt me tof om zo'n hele wand vol te hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn er echt honderden volgens mij
Maar de mooiste blijft: "Niets zo charmant, als een spreuk aan de wand"![]()
Das wel vet jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Brengt mij wel op een idee om te vragen waar die tegeltjes heen zijn na mijn oma's overlijden. 't Lijkt me tof om zo'n hele wand vol te hebben
Komt op m'n wand met postits te hangenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel vet jaZijn hele leuke te vinden
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Komt op m'n wand met postits te hangen. Heb momenteel een muur vol met gele velletjes met dingen die ik nog wil zien en doen
Maak ik wel als ik weg ga over een paar weekies. Die postits moeten namelijk allemaal meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je daar een foto van?Ben wel benieuwd
Tof, ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:14 schreef Susi het volgende:
Maak ik wel als ik weg ga over een paar weekies. Die postits moeten namelijk allemaal mee, anders vergeet ik ze.
Yesse heeft me ook ooit een lijstje proberen te laten maken met wat ik deze zomer zou gaan doen, maar schuif het toch zo weer aan de kantquote:Is trouwens wel een aanrader om te doen
Moet je het wel op een plek hangen die je continu tegen kan komen, lekker confronterendquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof, ben benieuwdEn zou zonde zijn om ze nu allemaal weg te doen toch, dus gewoon mee nemen
[..]
Yesse heeft me ook ooit een lijstje proberen te laten maken met wat ik deze zomer zou gaan doen, maar schuif het toch zo weer aan de kant
Ben er toch te lui voorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Moet je het wel op een plek hangen die je continu tegen kan komen, lekker confronterend
En het moeten wel realiseerbare doelen zijn, anders is het nogal demotiverend.
Ryanair. Het is dat ze vliegen, maar ik hoef er niet te vaak meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben er toch te lui voor![]()
Dus zie nog wel wat ik in de zomer / binnenkort ga doen
![]()
Iig nog een keer vliegen1 cent-tickets van Ryanair
Ja, wel apart jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:27 schreef Susi het volgende:
Ryanair. Het is dat ze vliegen, maar ik hoef er niet te vaak mee. Het is ook een apart gezellig sfeertje in die vliegtuigen van hun altijd, zo druk en iedereen sleept gigantisch volle tassen.
Maar ze vliegen wel supergoedkoop. Volgend jaar maar wat leuks mee doen idd![]()
Maakt me niet eens uit eigenlijkquote:Waar zou je heen willen ?
Naar welk vliegveld van Londen vlieg je dan ? Meestal zit er een addertje onder 't gras. Het vliegveld van Stockholm waar Ryanair op vliegt ligt bijvoorbeeld op anderhalf uur met de bus rijden, waar je ook zo weer 10 euro voor moet betalen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, wel apart jaVind het niet echt supergezellig, meer vervelend. Maar het vliegt en daar gaat het mij om
[..]
Maakt me niet eens uit eigenlijkGewoon beetje in Europese steden kijken
Keek pas voor Londen, en voor 40 euro ofzo sta je in het centrum (retour)
Ja, klopt, daar zijn ze creatief meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:37 schreef Susi het volgende:
Naar welk vliegveld van Londen vlieg je dan ? Meestal zit er een addertje onder 't gras. Het vliegveld van Stockholm waar Ryanair op vliegt ligt bijvoorbeeld op anderhalf uur met de bus rijden, waar je ook zo weer 10 euro voor moet betalen.
quote:En mocht het onveiliger wezen, kan mij dat niet zo veel schelen. Maar dan moet ik wel in ene dood zijn![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef Piles het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: de reis naar Schiphol is een stuk gevaarlijker
Oh dat valt wel mee inderdaad, klinkt relaxt. Ik wil eigenlijk eind juli nog, maar ik denk niet dat mijn portemonnee dat toelaatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, klopt, daar zijn ze creatief meeMaar je vliegt dan naar Stansted
45 minuten met de trein naar Londen (had ik al meegenomen in de prijs)
quote:
Nou ja, die 60 euro die zo'n dag totaal kost kan ik wel missen denk ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Susi het volgende:
Oh dat valt wel mee inderdaad, klinkt relaxt. Ik wil eigenlijk eind juli nog, maar ik denk niet dat mijn portemonnee dat toelaat![]()
Heb ook nooit turbulentie gehad nee, maar heb totaal geen vliegangst. Vind het alleen maar tof (het vliegen dan, turbulentie hoeft van mij ook niet)quote:Geldt voor in Nederland zeker wel
Maar ik heb zelf eigenlijk nog nooit in hevige turbulentie gezeten ofzo, dus wat dat aangaat ben ik niet veel gewend
Voor een daggie is het wel te doen iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, die 60 euro die zo'n dag totaal kost kan ik wel missen denk ikZit meer met wie ik dan moet en het vervoer naar vliegveld enzo
Heus ? Stoer, moet je zeker gaan doen. Echt als piloot in Boeings enzo of bijvoorbeeld met stuntvliegtuigjes of van die recreatiedingen ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ook nooit turbulentie gehad nee, maar heb totaal geen vliegangst. Vind het alleen maar tof (het vliegen dan, turbulentie hoeft van mij ook niet)
Wil ooit ook m'n brevet gaan halen![]()
Helaas is een dagje eigenlijk net niet te doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:40 schreef Susi het volgende:
Voor een daggie is het wel te doen idd. Maar ik wil dan musicals kijken, dat kost wel geld
. En ergens slapen enzo.
Recreatiedingen gewoonquote:Heus ? Stoer, moet je zeker gaan doen. Echt als piloot in Boeings enzo of bijvoorbeeld met stuntvliegtuigjes of van die recreatiedingen ?
Eensquote:Dalen vind i keen ramp overigens, stijgen geeft een machtig gevoel.
Als je meteen bij de eerste keer vliegen zo'n grote afstand gaat is het wel heftig lang hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef DaFrenk het volgende:
Ik heb nog nooit gevlogen, maar zal er toch eens aanmoeten daar ik graag eens naar de US of A wilWil dolgraag eens naar The Universal Studios en al die andere attractieparken daar.
![]()
Wil ook graag eens een weekendje naar Londen binnenkort, en dan is vliegen ook de fijnste manier me dunkt.
Oeh, das wel tof jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef DaFrenk het volgende:
Ik heb nog nooit gevlogen, maar zal er toch eens aanmoeten daar ik graag eens naar de US of A wilWil dolgraag eens naar The Universal Studios en al die andere attractieparken daar.
![]()
Heb het een keer met de boot gedaan, maar dan naar York. Eens maar nooit weerquote:Wil ook graag eens een weekendje naar Londen binnenkort, en dan is vliegen ook de fijnste manier me dunkt.
Mwah, je stelt je er wel op in hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Als je meteen bij de eerste keer vliegen zo'n grote afstand gaat is het wel heftig lang hoor
Oh nuja ik moet dus dan ook in m'n up, en dan zijn de kamers al vaak een stuk duurder.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas is een dagje eigenlijk net niet te doenVliegen enzo wel, maar voor je vanuit Zeeland op het vliegveld bent
Ergens slapen zou ik dan wel leuk vinden, maar om dat nou alleen te doen
Mag dat zomaar eigenlijk ? Toffe beroepsrichting, ooit een keer een programma daarover gezien bij Discovery. Heel stressvol en druk enzo, maar zo tof lijkt het mij om te zien dat alles 'klopt'.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Recreatiedingen gewoonBeetje over Nederland vliegen
Voor werk wil luchtverkeersleider wordenDus ja, ben wel luchtvaartfreak
De dalingen naar Helsinki vind ik altijd een ramp. Ben ooit een keer in een bocht daarheen gedaald. Man, ik dacht dat m'n oren zouden ontploffenquote:
Vanaf Hoek van Holland neem ik aan ? Is dat niet ontieglijk duur ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Piles het volgende:
Heb het een keer met de boot gedaan, maar dan naar York. Eens maar nooit weerEn treinen lijkt me ook wel handig, maar dat is net zo duur en langer volgens mij
Tja, het is een apart land, jammer van sommige inwonersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Oeh, das wel tof jaVoor de rest wil ik absoluut niet naar de VS
Ben er 1x via gevlogen, toen vond ik het wel genoeg
[..]
Ja, de trein is ook zeker een optie ja. Maar idd vrij prijzig (vergeleken met die Ryanair achtige maatschappijen) en ook vrij lange reistijd. Maar aangezien ik gek ben op treinen, zou dat voor mij misschien nog wel de leukste weg zijnquote:Heb het een keer met de boot gedaan, maar dan naar York. Eens maar nooit weerEn treinen lijkt me ook wel handig, maar dat is net zo duur en langer volgens mij
Ik durf gewoon niet alleen, dat scheeltquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:53 schreef Susi het volgende:
Oh nuja ik moet dus dan ook in m'n up, en dan zijn de kamers al vaak een stuk duurder.
Boven Nederland mag je gewoon vliegen hoor, genoeg mensen die dat doen als hobbyquote:Mag dat zomaar eigenlijk ? Toffe beroepsrichting, ooit een keer een programma daarover gezien bij Discovery. Heel stressvol en druk enzo, maar zo tof lijkt het mij om te zien dat alles 'klopt'.
Daar heb ik geen last van gelukkig, maar echt prettig is het nietquote:De dalingen naar Helsinki vind ik altijd een ramp. Ben ooit een keer in een bocht daarheen gedaald. Man, ik dacht dat m'n oren zouden ontploffen.
En iedereen zit altijd heel rustig boekies te lezen, ik zit altijd gigantisch kauwgom te kauwen, te gapen en op mijn oren te drukken
Was van HvH, maar was niet heel duur, want via schoolquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef Susi het volgende:
Vanaf Hoek van Holland neem ik aan ? Is dat niet ontieglijk duur ?
"Frankrijk is schiiterend, alleen jammer dat er Fransen wonen"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef DaFrenk het volgende:
Tja, het is een apart land, jammer van sommige inwonersDat heb ik ook met Frankrijk
![]()
Treinen is ook tofquote:Ja, de trein is ook zeker een optie ja. Maar idd vrij prijzig (vergeleken met die Ryanair achtige maatschappijen) en ook vrij lange reistijd. Maar aangezien ik gek ben op treinen, zou dat voor mij misschien nog wel de leukste weg zijn
QFT!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
"Frankrijk is schiiterend, alleen jammer dat er Fransen wonen"
Dat is liefde en waardering voor jouquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n uitgebreide post gedaan hier, en krijg je zo'n reactie![]()
Nee hoor poelewoeps. Ik moet nog steeds hetzelfde schrijven als vanmorgen 11 uur, zit de Bunker te luisteren en daar was het ook druk en wilde ik meelullenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:01 schreef Piles het volgende:
Dacht dat ik met mijn post het gesprek wel op gang konden houden, maar het blijkt een dooddoener![]()
Was het teveel?
quote:
Wat een druktequote:Ik moet nog steeds hetzelfde schrijven als vanmorgen 11 uur, zit de Bunker te luisteren en daar was het ook druk en wilde ik meelullen
Positief bekijken. Het is goedkoopquote:
Waar moet je dan heen ? Zit er niet iets in Groningen of is dat alleen voor piloot ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Boven Nederland mag je gewoon vliegen hoor, genoeg mensen die dat doen als hobby
Ja, hoop dat ik het kan/mag gaan doen, nogal zware eisenNog een jaartje, dan weet ik het
Ach zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van gelukkig, maar echt prettig is het niet
[..]
Was van HvH, maar was niet heel duur, want via school
Waar. De meeste Fransen die ik hier heb ontmoet, zijn ook hetzelfde. Helaas. Maar ook een paar aardige ontmoet. Het enige gruwelijk irritante is dat ze steeds maar Frans praten onderling. En meestal volg ik nog wel wat van wat ze zeggen (6 jaar Frans op de middelbare ftw), maar het is zwaar onbeleefd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
"Frankrijk is schiiterend, alleen jammer dat er Fransen wonen"
Treinen is supergezellig. Als ik naar Groningen ging nam ik ook wel eens expres de langste route, zodat ik mooi kon lezenquote:
Als er iemand mee zou willen jaquote:
Schiphol-Oostquote:Waar moet je dan heen ? Zit er niet iets in Groningen of is dat alleen voor piloot ?
Das wel irritant jaquote:Waar. De meeste Fransen die ik hier heb ontmoet, zijn ook hetzelfde. Helaas. Maar ook een paar aardige ontmoet. Het enige gruwelijk irritante is dat ze steeds maar Frans praten onderling. En meestal volg ik nog wel wat van wat ze zeggen (6 jaar Frans op de middelbare ftw), maar het is zwaar onbeleefd.
quote:Treinen is supergezellig. Als ik naar Groningen ging nam ik ook wel eens expres de langste route, zodat ik mooi kon lezen
Positief bekijken zeg ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Als er iemand mee zou willen jaNu blijf ik gewoon thuis
Bedoel je school ? In Groningen/Drenthe heb je Eelde (of iig, volgens mij ligt dat in Drenthe). Volgens mij heb ik wel eens bij een jongen in de trein gezeten die mij vertelde dat hij voor piloot leerde in Groningen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Schiphol-OostWeet eigenlijk wat er in Groningen zit
Ik ook niet lang, wij zijn thuis niet van die kampeerders. Maargoed, wel met een zoot Fransen omgegaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel irritant jaIk ben eigenlijk nog nooit echt lang in Frankrijk geweest, dus heb geen idee
Vind het stuk van Utrecht naar Groningen ook mooi, heel groen en af en toe een hert dat wegschiet, lovely !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik mag er ook graag in zitten, muziekje op en doelloos uit het raam staren, heerlijk![]()
Hoe dan?quote:
De opleiding is intern in het 'bedrijf', en dat is op Schiphol-Oost (voor luchtverkeersleider). Na je basistraining wordt je geplaatst, en dat kan op Schiphol, maar ook Rotterdam, Eelde of Beek (Maastricht). Maar het zou goed kunnen dat de pilotenopleiding bij Eelde is hoorquote:Bedoel je school ? In Groningen/Drenthe heb je Eelde (of iig, volgens mij ligt dat in Drenthe). Volgens mij heb ik wel eens bij een jongen in de trein gezeten die mij vertelde dat hij voor piloot leerde in Groningen.
Kamperenquote:Ik ook niet lang, wij zijn thuis niet van die kampeerders. Maargoed, wel met een zoot Fransen omgegaan.
Nog nooit gedaanquote:Vind het stuk van Utrecht naar Groningen ook mooi, heel groen en af en toe een hert dat wegschiet, lovely !
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef DaFrenk het volgende:
Hoi, en gelijk doeiIk duik maar eens vroeg m'n nestje in met een leuk boek. Toedeloe
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:47 schreef DaFrenk het volgende:
Hoi, en gelijk doeiIk duik maar eens vroeg m'n nestje in met een leuk boek. Toedeloe
Dat is een beginnetjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe dan?Oh ja, nu zit ik thuis en zit ik hier
Positief hè
Oh misschien ging die gozer daar wel heen, kan goed. Hoe lang duurt het ? Lijkt mij erg arbeidsintensief. En ben je dan wel baanzeker ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
De opleiding is intern in het 'bedrijf', en dat is op Schiphol-Oost (voor luchtverkeersleider). Na je basistraining wordt je geplaatst, en dat kan op Schiphol, maar ook Rotterdam, Eelde of Beek (Maastricht). Maar het zou goed kunnen dat de pilotenopleiding bij Eelde is hoor
Als je vroeger niet structureel hebt gekampeerd, ga je het ook niet zo gauw leuk vinden lijkt mij. Ik doe enkel kamperen op Lowlands en zuksquote:
Als je iig niet hoeft over te stappen, is het zeker relaxt. Ik vind het alleen altijd wel eng om in slaap te vallen, en ik raak juist hartstikke relaxt en slaperig van treinenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog nooit gedaanMeestal alleen maar Vlissingen - Goes of Rotterdam - Schiphol
Ook een keer Roosendaal - Deventer gedaan, das best een eind
Het was sarcastischquote:
Ja, wordt hard werken, dus motivatie moet je wel hebbenquote:Oh misschien ging die gozer daar wel heen, kan goed. Hoe lang duurt het ? Lijkt mij erg arbeidsintensief. En ben je dan wel baanzeker ?
Ik woon op een mini-camping, en heb er (misschien wel daardoor) een enorme hekel aanquote:Als je vroeger niet structureel hebt gekampeerd, ga je het ook niet zo gauw leuk vinden lijkt mij. Ik doe enkel kamperen op Lowlands en zuks, stelt ook niets voor haha.
Ik val nooit zomaar in slaap, dus heb dat probleem nietquote:Als je iig niet hoeft over te stappen, is het zeker relaxt. Ik vind het alleen altijd wel eng om in slaap te vallen, en ik raak juist hartstikke relaxt en slaperig van treinen
Vermoedde ik alquote:
Dat is tof, goed om te weten. Een vage kennis heeft een opleiding tot pilote gevolgd, maar die is dus mooi zonder werk in die sector helaas. Terwijl je zou zeggen dat dat toch wel vrij zeker is. En het is ontieglijk zonde van het geld, ze heeft ook in de VS gezeten ervoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, wordt hard werken, dus motivatie moet je wel hebben
Je kan tussendoor nog wel afvallen, maar als je daar doorheen komt ben je wel baanzeker ja
Ik vind het ontzettend Nederlands. Maar met de komende EK in Polen en Oekraïne wil ik er misschien heen, lijkt mij zo stoer om dan in een oranje caravan te kamperenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik woon op een mini-camping, en heb er (misschien wel daardoor) een enorme hekel aan![]()
Heb altijd medelijden met die mensen![]()
Nja ik ben wel iemand die dan zich helemaal comfortabel installeert, maar dan nog wel zo dat ik mijn tas goed klem heb enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik val nooit zomaar in slaap, dus heb dat probleem nietMaar lijkt me ook niks nee, in slaap vallen in de trein, met al die mensen
Wat bedoel je, snap het niet helemaalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:21 schreef Susi het volgende:
Vermoedde ik al![]()
Maar je moet ook nooit dan met een negatieve invloed komen![]()
Ja, piloten is wat lastiger op het momentquote:Dat is tof, goed om te weten. Een vage kennis heeft een opleiding tot pilote gevolgd, maar die is dus mooi zonder werk in die sector helaas. Terwijl je zou zeggen dat dat toch wel vrij zeker is. En het is ontieglijk zonde van het geld, ze heeft ook in de VS gezeten ervoor.
Dat is ook geen kamperen vind ikquote:Ik vind het ontzettend Nederlands. Maar met de komende EK in Polen en Oekraïne wil ik er misschien heen, lijkt mij zo stoer om dan in een oranje caravan te kamperen
Oh, ik plof altijd gewoon neer en meer nietquote:Nja ik ben wel iemand die dan zich helemaal comfortabel installeert, maar dan nog wel zo dat ik mijn tas goed klem heb enzo![]()
En als ik naast iemand zit val ik dan weer niet in slaap, daar zorg ik dan wel weer voor
Dat je nu weer negatief reageert, en dat je eigenlijk, ondanks dat je het niet zo wil, toch maar moet doen alsof je positief bentquote:
Een tonquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, piloten is wat lastiger op het momentEn kost je ook ruim een ton
Luchtverkeersleider wordt voor je betaald
Dat is waar. Ik kom met Lowlands en Pinkpop ook niet veel verder hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is ook geen kamperen vind ikKamperen als vakantie is
![]()
Ah nee, dan kan je beter ook niet het risico nemen in slaap te vallenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik plof altijd gewoon neer en meer nietMaar ik zit dan ook niet vaak langer dan een uur in een trein
Oh, dat kan ik welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:42 schreef Susi het volgende:
Dat je nu weer negatief reageert, en dat je eigenlijk, ondanks dat je het niet zo wil, toch maar moet doen alsof je positief bent![]()
Mja, dat heb je ook zo weer terugverdiend natuurlijkquote:Een ton? Jeuz. Eng lijkt mij dat, je wil het heel graag maar je hebt dan die onzekerheid. Dus je opleiding wordt eigenlijk al vergoed, al wil je luchtverkeersleider worden ? Is het een heel kleine opleiding ?
Dat lijkt me dan wel weer mooi, met een camper ofzoquote:Dat is waar. Ik kom met Lowlands en Pinkpop ook niet veel verder hoor![]()
Ohja, heb ooit in Noorwegen nog gekampeerd. Dat was wel heel leuk trouwens, schitterende omgeving, expres met een klein budget leven en gewoon.. Noorwegen. Frankrijk is volgens mij minder een uitdaging, dit had nog iig wat puurs en ik denk dat het volk dat er was ook anders is dan in La Douce France.
Nee, zou me ook doodschamen denk ikquote:Ah nee, dan kan je beter ook niet het risico nemen in slaap te vallen
Daar heb je wel gelijk in, nu ik er over nadenk. Tip van de dag dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik wel
Doen alsof je positief bent helpt wel om positiever te zijn trouwensHeel raar
Lucratief idd ! Maar ik ga er van uit dat de opleiding in het geheel onwijs zwaar is en dat er veel afvallen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, dat heb je ook zo weer terugverdiend natuurlijkLuchtverkeersleider is ongeveer 5 jaar
En je begint op 25k per jaar, tot 50k als je echt begint met werken
![]()
Oh ja, dat was het ook zeker. Was met de YMCA (:P) en dat was an sich wel erg gezellig. Elke avond sliepen we in principe ergens anders, en heb toch veel van het zuiden van Noorwegen gezien. Maar we stonden ook eens op een camping aan een meertje, waar een ouder echtpaar kampeerde. Waren heel toevallig Nederlanders, en zij stonden er 9 maanden in het jaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer mooi, met een camper ofzoMaar niet 3 weken op een camping staan bijvoorbeeld
Je moet ook uitkijken niet met open mond in slaap te vallen en dat je niet al te raar gaat liggen natuurlijkquote:
Hoezo, heb je het idee dat je niet nuttig bezig bent dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:04 schreef Susi het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, nu ik er over nadenk. Tip van de dag dus![]()
Sowieso vind ik dat ik elke dag wat moet leren, heb ik 't idee dat ik nog wat nuttig bezig ben![]()
Ja, heel veelquote:Lucratief idd ! Maar ik ga er van uit dat de opleiding in het geheel onwijs zwaar is en dat er veel afvallen.
Oh, das idd goed geregeldquote:Oh ja, dat was het ook zeker. Was met de YMCA (:P) en dat was an sich wel erg gezellig. Elke avond sliepen we in principe ergens anders, en heb toch veel van het zuiden van Noorwegen gezien. Maar we stonden ook eens op een camping aan een meertje, waar een ouder echtpaar kampeerde. Waren heel toevallig Nederlanders, en zij stonden er 9 maanden in het jaar, en gingen alleen terug met de auto voor verjaardagen van familie en vrienden en voor de post. Dan heb je het toch goed voor elkaar, dachten wij zo.
Whehe, zie dat al helemaal voor mequote:Je moet ook uitkijken niet met open mond in slaap te vallen en dat je niet al te raar gaat liggen natuurlijk. En ben al vaak zat door de conducteur wakker gepord
, dan voel je je ook knap lullig want de hele coupé kjikt naar je
Bart zal trots op ons zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 00:44 schreef Piles het volgende:
Best een lang gesprek, als je zo terugkijktLijkt wel msn
Maar nu slapen![]()
Als ik concreet bekijk wat ik vandaag heb uitgevoerd en wat ik nog moet doen; neequote:Op zondag 3 mei 2009 00:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoezo, heb je het idee dat je niet nuttig bezig bent dan?
Psychologische tests enzo neem ik aan ? Dat houdt 't wel spannendquote:Op zondag 3 mei 2009 00:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, heel veelDe meeste mogen niet eens beginnen
Dus ben ook best benieuwd of ik wel goed genoeg ben
Noorwegen was best warm hoor, in de zomer zo al een graad of 25. Maargoed, ik houd zelf dan weer niet van de Griekse en Spaanse temperaturen, ik vind 25 graden 'net lekker zat' zegmaarquote:Op zondag 3 mei 2009 00:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, das idd goed geregeldAl zou ik dan niet naar Noorwegen gaan denk ik, maar meer naar een iets warmer land
![]()
Was niet leukquote:
Bondmarathon ?quote:Op zondag 3 mei 2009 01:23 schreef Etcetera het volgende:Casino Royale gekeken, ga maar meteen door met Quantum of Solace
Ik ben uiteindelijk gelijk maar gaan slapenquote:
Heb beelden gezien van Wolverine, 't zag er wel tof uit. Maar moet je de andere films ook hebben gezien, of mis je anders te veel ?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:07 schreef Yesse het volgende:
Zo.. vrijdag Wolverine (mwoah had ik meer van verwacht, wel tof though) en zaterdag He's just not that into you (waarbij de cliché's om je oren vliegen maar wel![]()
)
13 mei 2009 volgens de wikipagina..quote:Op zondag 3 mei 2009 10:35 schreef Susi het volgende:
Komt Angels & Demons deze week al uit, ik dacht veel later.
Die wil ik iig wel gaan zien. Vind alleen Tom Hanks totaal niet geschikt voor de hoofdrol, maargoed. Ik hoop in elk geval dat hij leuker is dan de eerste, want het boek kwam niet echt over op het doek
Inderdaad, hoop echt dat deze film meer het boekgevoel teweeg brengt ja. Het boek is namelijk wel een echt popcorn verhaal, spannende speurtocht enz. Maar hij komt idd 13 mei uit ofzo. Dus inderdaad al lekker snelquote:Op zondag 3 mei 2009 10:35 schreef Susi het volgende:
Komt Angels & Demons deze week al uit, ik dacht veel later.
Die wil ik iig wel gaan zien. Vind alleen Tom Hanks totaal niet geschikt voor de hoofdrol, maargoed. Ik hoop in elk geval dat hij leuker is dan de eerste, want het boek kwam niet echt over op het doek
Het is de voorloper van de X-men films, ik heb zelf ook geen 1 X-men film gezien. Wil ze nu alleen wel zienquote:Op zondag 3 mei 2009 10:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb beelden gezien van Wolverine, 't zag er wel tof uit. Maar moet je de andere films ook hebben gezien, of mis je anders te veel ?
Hahaha ja ik ben al wakker sinds 9 uurquote:Op zondag 3 mei 2009 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een lief welkom weer
Maar je hebt gelijk en het interesseert me niks, ik lig prima![]()
Daar krijg ik altijd hoofdpijn vanquote:Op zondag 3 mei 2009 11:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Toen was ik ook wakkerMaar dan draai ik me mooi nog 3x om
Dat mag op zondagquote:Op zondag 3 mei 2009 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een lief welkom weer
Maar je hebt gelijk en het interesseert me niks, ik lig prima![]()
quote:
Ah, dank !quote:Op zondag 3 mei 2009 10:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
13 mei 2009 volgens de wikipagina..
en http://www.sonypictures.com/movies/angelsanddemons/international/
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank u
Ben dan ook maar tot 2 uur blijven liggenMaar nu up and running
![]()
Dude.. dat kan ik me voorstellen ja. Ik voel me al gaar om 9.30quote:Op zondag 3 mei 2009 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Het is ook wel eens half 5 geweestMaar dan ben ik echt te gaar, dus dat doe ik niet meer
Wees blij, heb je iig geen slaaptekortquote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dude.. dat kan ik me voorstellen ja. Ik voel me al gaar om 9.30
Ik sla even over als je het niet erg vindquote:
Maar ik probeer dan meestal wel ook op tijd naar bed te gaanquote:
Ik ben avondmens en slechte slaperquote:Op zondag 3 mei 2009 14:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Maar ik probeer dan meestal wel ook op tijd naar bed te gaanDoor de week helemaal.
Dat sowieso natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 14:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet erg hoor. Heb zelf een hekel aan Giel Beelen over het algemeen.
Mee eens. Hoor net bij Twente weer: "HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM..." klinkt toch wel goedquote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef Susi het volgende:
Het is wel heel dramatisch idd
Jammer van Volendam alleen, ik vind dat een sympathieke club
Nu je het er toch over hebt, wanneer komt Bart terug ?quote:
Om vijf uur gaat m'n wekker al, dan moet ik namelijk beginnen met leren voor dat tentamenquote:
Ja, dat vroeg ik me ook net af, maar weet ik zo nietquote:Op zondag 3 mei 2009 22:03 schreef Susi het volgende:
Nu je het er toch over hebt, wanneer komt Bart terug ?
quote:Om vijf uur gaat m'n wekker al, dan moet ik namelijk beginnen met leren voor dat tentamen
Apart ritme, maar als het werkt voor jouquote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef Susi het volgende:
Ach, vijf uur er uit, tien uur het tentamen, om twee uur weer thuis, even bijtukken en dan beginnen met het volgende tentamen. Moet lukken
Had ik misschien ook eens moeten doen, had ik wat meer tentamens in 1 keer gehaaldquote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Doe 't ook alleen zo met tentamens, anders is het niet echt vol te houden nee
Oh, dat weet ik dan weer nietquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef Yesse het volgende:
Ah weer zondag.. Dennis vs Valerio![]()
PEUTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nja, mijn probleem is juist dat het werkt. Zo leer ik het nooit natuurlijk, want op de lange termijn ben je de meeste info weer kwijtquote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik misschien ook eens moeten doen, had ik wat meer tentamens in 1 keer gehaald
Lange termijn is overratedquote:Op zondag 3 mei 2009 22:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, mijn probleem is juist dat het werkt. Zo leer ik het nooit natuurlijk, want op de lange termijn ben je de meeste info weer kwijt
Het grootste deel van je kennis van je opleiding gebruik je niet meer in het bedrijfsleven, dus boeiendquote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeker in het bedrijfsleven daar is opeens alles anders
Komt goedquote:Op maandag 4 mei 2009 15:31 schreef Piles het volgende:
Helemaal niemand hier vandaag![]()
Oh, en ik wil naar huuuisAlles zit tegen vandaag
Een heel lang uurquote:
quote:
Ja, zware nacht en nu ook zware dag. Mensen willen niet mee werken en gewoon geen zin enzoquote:Jij had een zware dag
Een heuse dramaandag dusquote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zware nacht en nu ook zware dag. Mensen willen niet mee werken en gewoon geen zin enzo
Jupquote:
Ja, hou daar eens mee opquote:(weer een Gielterm)
Phew, net op tijdquote:
Dat is waarquote:Op maandag 4 mei 2009 18:05 schreef Susi het volgende:
Positief bekijken, het kan alleen maar beter worden
Al houdt dat een keer opquote:
Dat was altijd wel zo jaquote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef Susi het volgende:
Is FOK! trouwens nog 2 minuten offline om acht uur ?
Ah, nu ben er dan stiekem wel benieuwd naarquote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was altijd wel zo ja
Met die indrukwekkende foto van Auswitz (gemaakt door iemand van Fok)...
Dat is zékers een mooie foto jaquote:Op maandag 4 mei 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
Ik wist dat het van een bekende was, maar wist niet meer wie
Roel_Jewel was het, met deze foto: http://exploringpoland.nl(...)-Birkenau/img024.jpg
Ik vergeet altijd te kijken...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:09 schreef Susi het volgende:
Mooi moment altijd, krijg er altijd kippenvel van als ik dan de beelden zie
Ook weer aan het werk?quote:
Nog niks gedaan vandaag, maar officieel wel aan het werk jaquote:
Beetje jammerquote:Ik dacht, ik heb een hoop werk, bleek dat het een kwartiertje duurde
Ik heb verder niet zo veel te doen, dus dat wordt schrijven van mijn motivatie en een beetje zoeken naar bijbaantjes enzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niks gedaan vandaag, maar officieel wel aan het werk ja
Gelukkig wel iets minder moe dan gisteren, dus vandaag gaat er wel wat gebeuren denk ik
[..]
Beetje jammerVerder wel wat te doen toch?
Wordt een lange dag dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb verder niet zo veel te doen, dus dat wordt schrijven van mijn motivatie en een beetje zoeken naar bijbaantjes enzo
Mjah, dat laatste ga ik nog maar doen. Mijn probleem was vooral dat ik pas 1 juli beschikbaar benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt een lange dag dusHeb je nog steeds niet echt iets gevonden als bijbaantje?
Al aan gedacht om open sollicitaties te sturen?
Dan begint de zomervakantie ook pas, dus dat kan preciesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah, dat laatste ga ik nog maar doen. Mijn probleem was vooral dat ik pas 1 juli beschikbaar ben
Haha jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan begint de zomervakantie ook pas, dus dat kan precies
Zo'n baantje kun je mooi overnemen in de zomervakantie lijkt me, dus moet je wel wat in vinden tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha jaMaar ik heb ook wel bepaalde eisen. Het liefst ga ik werken als receptionist/ telefonist
Ja maar lieve schat, ik moet ook nog ná de zomervakantie een baantje hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n baantje kun je mooi overnemen in de zomervakantie lijkt me, dus moet je wel wat in vinden toch
Oh jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, ik moet ook nog ná de zomervakantie een baantje hebben
Whehe, ja inderdaad. Ik ben maar mijn motivatie aan het schrijven maar het lukt niet echt. Ik klink zo gekunsteld.quote:
Dat zijn meestal niet de beste teksten iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Whehe, ja inderdaad. Ik ben maar mijn motivatie aan het schrijven maar het lukt niet echt. Ik klink zo gekunsteld.
Lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zijn meestal niet de beste teksten idd
Ik ga zo maar ff rondje door gebouw doen, kijken of mensen beetje meewerken vandaag om afspraken te plannen
Dat is niet de instellingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
LekkerMjah ik hoop maar dat ze me aannemen. Al heb ik mezelf al wel redelijk ingedekt door te denken dat ik het waarschijnlijk niet zal halen
Uh, hoiquote:
Nee maar mijn kansen zijn niet groot:quote:
Iemand moet de eerste zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef Yesse het volgende:
Nee maar mijn kansen zijn niet groot:
a. Van alle tot nu toe afgestudeerden heeft niemand communicatie aan de HRO gedaan..
Voor jou heeft het dus nog nutquote:b. Ik heb duaal gedaan waardoor ik al mijn media vakken heb gemist, terwijl ik me inschrijf voor een media-cursus
Daar kom je vast wel achter toch?quote:c. Ik heb geen idee wat ik moet inleveren als scriptie/essay aangezien mijn huidige scriptie nog niet echt goed is.
Ik wacht rustig afquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Piles het volgende:
1 van 3 afspraken gemaakt![]()
Wat een verschil in mensen is er toch
[..]
Iemand moet de eerste zijn
[..]
Voor jou heeft het dus nog nut
[..]
Daar kom je vast wel achter toch?En die scriptie komt ook wel goed
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:11 schreef Yesse het volgende:
Ik wacht rustig afIk kan niets anders doen lijkt mij
![]()
Ja, het ene team is enorm dwars en wil eigenlijk niets afspraken, want geen tijd en geen zinquote:Verschil in mensen?
Hahaha handigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk het ook nietBen benieuwd wat het wordt
[..]
Ja, het ene team is enorm dwars en wil eigenlijk niets afspraken, want geen tijd en geen zinBedankt voor het helpen met scriptie
Andere regelt het gelijk voor aanstaande dinsdag
Ik doe nu een HIMYM marathon. Ben nu bij seizoen 2 episode 6quote:
Geen idee, wel goed denk ikquote:
Deze week maar eens opschieten met Las Vegas, kan ik eindelijk beginnenquote:Ik doe nu een HIMYM marathon. Ben nu bij seizoen 2 episode 6I love it
If you need help, I'm therequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef Piles het volgende:
Zo, weer voortgangsgesprek gehad. Liep niet superlekkerEn ik moet me meer bezighouden met het sociale/psychologische
Wordt nog wat
Haha ja klopt, maar dat ben ik met al mijn series gewendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik een twee weken geleden gedaanIs echt tof
Maar het nadeel is dat ik nu dus weer een week kan wachten op een nieuwe aflevering
Wordt lastig als je er niet bij bent denk ikquote:
Oh ok. Natuurlijk kun je dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt lastig als je er niet bij bent denk ik
Maar ben bezig met procesbeschrijvingen/veranderingen, en let nu vooral op de inhoud. Maar moet veel meer kijken hoe mensen reageren en welke weerstand enzo er isHoop dat ik dat kan
Niet iedereen is zoals jijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Yesse het volgende:
Oh ok. Natuurlijk kun je dat.Lekker analyseren enzo
Handigquote:CRAP. Blijkt dat de meeste masteropleidingen deadlines hebben van maart/april. Ja dan ben ik nu dus lekker te laat(Ik dacht, eens kijken wat ik ga doen als ik niet bij Media&Journalistiek of Sociologie binnenkom. Nou niks dus
)
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jijAl zou ik er nu wel een beetje van willen hebben
[..]
Nee man, ik ben overal aan het aanvragen of het nog mogelijk isquote:HandigDat wordt fulltime werken dus
Doe eens een keer wat tips dan, want weet nu echt niet waar ik op moet letten enzoquote:
Hoop dat het nog wat wordtquote:Nee man, ik ben overal aan het aanvragen of het nog mogelijk isDaarnaast heb ik me ook maar ingeschreven voor de voorlichting voor recherchekundige
Wie weet is dat toch wat voor mij. (ik vind mezelf te lief om criminelen te ondervragen
)
Nee joh, zal toch door moeten hèquote:I DON'T GIVE UP DUDE!
Jeujquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef Yesse het volgende:
Goed nieuwsDe uni van Tilburg ligt ook maar max 1,5 uur van Vlaardingen af, heeft pre-masters én laat nog mensen toe tot 1 augustus.
Je moet eerst eens kijken hoe mensen kunnen worden beïnvloed door wat theorie. Ik weet niet precies wat je moet 'onderzoeken' PM me anders evenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe eens een keer wat tips dan, want weet nu echt niet waar ik op moet letten enzo![]()
[..]
Ja ik ben nogal een 'breed' persoonquote:Hoop dat het nog wat wordtEn recherche
Dat is nog al wat anders
[..]
Precies! En ik ben mevrouw positivaquote:Nee joh, zal toch door moeten hè
Who careeeeees! Een probleem is alleen het volgende: Een NS abonnement is €3331,-quote:
Ik mail vanavond ofzo wel evenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:29 schreef Yesse het volgende:
Je moet eerst eens kijken hoe mensen kunnen worden beïnvloed door wat theorie. Ik weet niet precies wat je moet 'onderzoeken' PM me anders even
Herkenbaarquote:Ja ik ben nogal een 'breed' persoon![]()
quote:Precies! En ik ben mevrouw positiva
Wow, das pittigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:31 schreef Yesse het volgende:
Who careeeeees! Een probleem is alleen het volgende: Een NS abonnement is €3331,-Maar volgens mij kun je wel het een en ander aftrekken van je belasting (studie enzo) en kan ik door het hele land gratis treinen. Ja het is een soort OV. Want joepie, een schakelstudent is geen 'echte student' dus geen OV
quote:De volgende kosten mag u niet meetellen: reis- en verblijfkosten
Doe datquote:
Ja erg is dat he? Ik vind het studeren alleen ook best leuk. Op sommige vakken, zoals Europakundequote:HerkenbaarIk vind wat dat betreft ook alles interessant, als ik het maar niet hoeft te studeren
[..]
![]()
![]()
[..]
Mjah, studiekosten dr af en dan 3000 euro dokken voor verkeerquote:Wow, das pittigStudiekosten zijn idd aftrekbaar
Maar zou je wel moeten kijken of daar nog voorwaarden aan verbonden zijn
Succesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef Yesse het volgende:
Nu eerder weg omdat ik iets moet ophalen in Rotterdam(hallo file's)
Doe dat. Lekker eerder thuisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Succes
Zal ik eens aan mn mailtje beginnen, typ ik nog iets vandaag
Dus vannacht weer leren?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef Susi het volgende:
Ik ben er, maar heb wel een tentamen morgenochtend vroeg![]()
Das een beetje onhandigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef Susi het volgende:
Nah, de middag in de bibliotheek gezeten. Kwam ik daar aan, bleek dat ik m'n boeken was vergeten. Had alleen de papieren mee van de basis, en dit was de vervolgcursus![]()
Maargoed, alle hens aan dek maar weer![]()
't Begint morgen om half 9, dus heb nog 12 uur bijna![]()
Mja, moet nog wat dingen inhalen die ik niet gehaald heb. Maar nu eerst scriptie goed doen, en dan vanaf september gewoon hard aan het werk om alles te halenquote:Heb jij helemaal niets meer ?
Afstuderen nog tot max. half juli, ben later begonnen dus moet langer door. Al hoop ik natuurlijk dat ik een paar weken eerder al klaar benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef Susi het volgende:
Scriptie, dat is een goed plan ja
Moet je nog lang (of iig, is dat de planning) ?
Lijkt me een goeie tactiekquote:Nee, ik ga niet doorhalen, ik ben bang dat ik halverwege in slaap val en dat ik dan de wekker niet hoor in de ochtend. Gewoon een paar uur van te voren de wekker, dan blijft er voor een korte tijd het meeste hangen
Ah, je bent al begonnen dus. In welke richting doe je het ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Afstuderen nog tot max. half juli, ben later begonnen dus moet langer door. Al hoop ik natuurlijk dat ik een paar weken eerder al klaar benMaar dat zit er nog niet in
een grammaticatentamen, dus alle verbuigingen van werkwoorden in elke tijd weten, alle naamvallen, wanneer en hoe te gebruiken, possessieve verbuigingen en een stel woorden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie tactiekWat is het voor tentamen?
Beschrijvingen en verbetering van onderhoudsprocessen binnen een woningbouwverenigingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:23 schreef Susi het volgende:
Ah, je bent al begonnen dus. In welke richting doe je het ?
quote:een grammaticatentamen, dus alle verbuigingen van werkwoorden in elke tijd weten, alle naamvallen, wanneer en hoe te gebruiken, possessieve verbuigingen en een stel woorden.
En ik vind jouw ding weer niet de mijnequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Beschrijvingen en verbetering van onderhoudsprocessen binnen een woningbouwvereniging
[..]
Jij liever dan ik
Kan ik me ook helemaal voorstellenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:47 schreef Susi het volgende:
En ik vind jouw ding weer niet de mijne. Gelukkig maar, ieder z'n kwaliteiten
![]()
Jah, vorig jaar meewerkstage bij dit bedrijf gedaan, en nu afstudeerstagequote:Loop je dan ook stage of iets bij een woningcooperatie ?
Nie zo gemeen doen niequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:01 schreef Piles het volgende:
Het is Theo Maassen - Functioneel Naakt geworden
En Susi, lukt het met studeren is het spannend in die bunker?
Oh, ik dacht dat het een verdrietige film/serie ofzo wasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:07 schreef Etcetera het volgende:
Een ONGELOFELIJKE KUTFILMEcht, slechtste filml die ik in tijden heb gezien. En ik heb gisteren nog naar Chasing Liberty gekeken en dat was al niet geweldig
Je zit weer verkeerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef themauster het volgende:
Avond wat een mooie dag was het paar keer over de 5 mei braderie gelopen en geflyert voor onze muziekvereniging de dag afgesloten met een flinke portie shoarma en een paar amsterdammertjes
Niet om 't een of ander, maar 't 3FMtopic is eldersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef themauster het volgende:
Avond wat een mooie dag was het paar keer over de 5 mei braderie gelopen en geflyert voor onze muziekvereniging de dag afgesloten met een flinke portie shoarma en een paar amsterdammertjes
GMTAquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet om 't een of ander, maar 't 3FMtopic is elders(denk dat je daar moet zijn) . En anders : wilkommen
Het is een film uit 1987quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:18 schreef Susi het volgende:
[..]
De naam is al slecht. Vind het een film met Anne Hathaway, of niet ?
ik ben niet meer helder komt daardoorquote:
bedankt daarvoorquote:
Dat gaat vanavond niet meer lukken, maar ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:29 schreef Susi het volgende:
Als ik nog een keer een SCtopic open, gaat ie een 3FMtopictitel krijgen en ga ik tellen hoeveel mensen er op af komen
Komt goed !quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gaat vanavond niet meer lukken, maar ik ben benieuwd
Poepelewoeps, wat doe je toch negatief tegenover jezelf.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg hoor
Of wil je me weg hebben?
Iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Susi het volgende:
Poepelewoeps, wat doe je toch negatief tegenover jezelf.
Slaap lekkerquote:Ik ga slapen, vandaar dat ik doei zeg![]()
![]()
Oh, joepiequote:En volgende week ESF
WTFquote:
quote:
Ik ben tegenwoordig bijna elke nacht rond die tijd een keer wakker, best vervelendquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:06 schreef DaFrenk het volgende:
WTF![]()
Alhoewel, rond die tijd was ik ook weer even wakker, bijzonder ruk geslapen
In een SC mag het overal over gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:45 schreef naatje_1 het volgende:
zeg vraagje: Als dit het TV SC topic is... hoe komt het dan dat ik nog maar 4 of 5 posts heb gezien met iets van tv-programma/film erin![]()
Want als ik deze posts lees kan ik wel begrijpen dat themauster een beetje afweek
En de meeste van ons zijn toch wel een beetje TV gek.. Ik hou van seriesquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:47 schreef Piles het volgende:
[..]
In een SC mag het overal over gaanHet is alleen de TV SC omdat het een SC in het TV-forum is
Dat ook natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
En de meeste van ons zijn toch wel een beetje TV gek.. Ik hou van series
Je kan ook gewoon een nieuwe maken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Yesse het volgende:
Ik ben ondertussen mijn foto aan het bewerken zodat het wat meer lijkt op hoe ik er nu uitzie.
Nee deze is in de 'studio' gemaakt dus die ziet er netter uitquote:
Maar hoe verander je die dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee deze is in de 'studio' gemaakt dus die ziet er netter uit![]()
En ik vind het leuk
Haha met (heel slecht) Paint Shop Pro 8quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar hoe verander je die dan?Ben benieuwd naar het resultaat
Ik zag eerst alleen Paint staanquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha met (heel slecht) Paint Shop Pro 8Thuis met Photoshop maar dat heb ik hier niet
Seems soquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh buurman, u hier?
We hebben je gemist hoor, het was zo stil zonder jou![]()
Best erg jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef Bravebart het volgende:
Haha, ja ik dacht jullie zijn inmiddels al minimaal bij del 33, maar het is nog niet eens 1 deel verder
Veel plezierquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik ga eerst maar eens douchen, zo woninginspectie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |