Je bent toch maar drie jaar ouder ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik gaf zonet een seintje
En ik voel me ineens oud
Nja ik krijg meestal van die vage reacties, niet echt inhoudelijk zegmaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:55 schreef Bravebart het volgende:
Oh ok, dan mag het blijkbaar
Maargoed, OT, volgens mij kan je met mij prima een gesprek over mannen voerenMaar dat zal wel weer te positief gedacht zijn vanuit mij
Zonder dat hij gelijk begint te slaan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan tegen m'n vriend wel zeggen of ik een jongen knap vind of juist niet
Och, uiterlijk zegt mij niet zo veelquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja ik krijg meestal van die vage reacties, niet echt inhoudelijk zegmaar![]()
Vooral als 't over het uiterlijk gaat
Owh... Dat zei je er niet bijquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zonder dat hij gelijk begint te slaan?
Hahaquote:
Nja kee, bij mij gaat het meestal om de uitstralingquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, uiterlijk zegt mij niet zo veelIk vind het bij mannen vaak lastig te bepalen of ik iemand nou knap vind of niet. Lastiger dan bij een vrouw.
No shitquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef Etcetera het volgende:
Voor alle duidelijkheid: dat was inderdaad een grapje
Uitstraling vind ik altijd zo'n eng, moeilijk in een definitie te vangen begripquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja kee, bij mij gaat het meestal om de uitstraling
Je weet het nooitquote:
De klik is helemaal raar ja. Zwaar overrated zegmaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uitstraling vind ik altijd zo'n eng, moeilijk in een definitie te vangen begripNet als een 'klik'
Revengequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:02 schreef Etcetera het volgende:
AKQSC587 It's gonna be legen - wait for it... DARY!
Mehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |