Je bent toch maar drie jaar ouder ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik gaf zonet een seintje
En ik voel me ineens oud
Nja ik krijg meestal van die vage reacties, niet echt inhoudelijk zegmaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:55 schreef Bravebart het volgende:
Oh ok, dan mag het blijkbaar
Maargoed, OT, volgens mij kan je met mij prima een gesprek over mannen voerenMaar dat zal wel weer te positief gedacht zijn vanuit mij
Zonder dat hij gelijk begint te slaan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan tegen m'n vriend wel zeggen of ik een jongen knap vind of juist niet
Och, uiterlijk zegt mij niet zo veelquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja ik krijg meestal van die vage reacties, niet echt inhoudelijk zegmaar![]()
Vooral als 't over het uiterlijk gaat
Owh... Dat zei je er niet bijquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zonder dat hij gelijk begint te slaan?
Hahaquote:
Nja kee, bij mij gaat het meestal om de uitstralingquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, uiterlijk zegt mij niet zo veelIk vind het bij mannen vaak lastig te bepalen of ik iemand nou knap vind of niet. Lastiger dan bij een vrouw.
No shitquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef Etcetera het volgende:
Voor alle duidelijkheid: dat was inderdaad een grapje
Uitstraling vind ik altijd zo'n eng, moeilijk in een definitie te vangen begripquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja kee, bij mij gaat het meestal om de uitstraling
Je weet het nooitquote:
De klik is helemaal raar ja. Zwaar overrated zegmaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uitstraling vind ik altijd zo'n eng, moeilijk in een definitie te vangen begripNet als een 'klik'
Revengequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:02 schreef Etcetera het volgende:
AKQSC587 It's gonna be legen - wait for it... DARY!
Mehehe
Ja ik snap dat dat de uitstraling is, maar sommige mensen zien er heel zelfverzekerd uit, op houding, tot ze beginnen te pratenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:03 schreef Susi het volgende:
[..]
De klik is helemaal raar ja. Zwaar overrated zegmaar.
Maar ik bedoel met uitstraling meer zo van wat een persoon uitstraalt door de houding
Dat is de tweede selectieronde.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dat de uitstraling is, maar sommige mensen zien er heel zelfverzekerd uit, op houding, tot ze beginnen te praten
Mja, maar aan de andere kant, kan dat toch een heel ander beeld opleveren van een persoon, dan wanneer je ze bij wijze van spreke via internet ontmoetquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is de tweede selectieronde.
Maargoed, in véél gevallen kun je dan bepaalde mensen al uitselecteren door bijvoorbeeld kledij en de personen met wie zij dan zijn![]()
Dan is de tweede selectieronde niet eens nodig
Dankzij jouquote:
Wij zullen elkaar nooit ontmoetenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar aan de andere kant, kan dat toch een heel ander beeld opleveren van een persoon, dan wanneer je ze bij wijze van spreke via internet ontmoetDat je zegmaar eerst met ze 'praat' en dan pas diegene in het echt ziet
Dan selecteer je veel meer op innerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Uuuh?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Wij zullen elkaar nooit ontmoeten![]()
Maar je hebt wel gelijk daarin. Ik denk dat ik bij een hoop mensen/users ook graag alleen maar de user wil zien
Ik kan je vertellen, dat wordt vrij lastig bij de meeste usersquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef Susi het volgende:
Overigens denk ik dat als ik mensen van FOK ofzo in het echt ga ontmoeten, ik de avatar zie en ze daarop moeten lijken.
Ja precies.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, dat wordt vrij lastig bij de meeste users
Daar zijn zat foto's van te vindenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan me van tong nog steeds geen beeld vormen
Ja maar is dat dan echt een foto van hemquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zijn zat foto's van te vinden
Paul is een toffe dude irlquote:
Het schijnt van wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar is dat dan echt een foto van hem
Hij zegt van wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar is dat dan echt een foto van hem
Moet zeggen dat ik hem wel zegmaar wel schattig vind, maar dat krijg ik al gauw met users die veelquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Paul is een toffe dude irlZou je zo aan zn gedrag op Fok te zien niet zeggen, maar hij is best ok
Mja,quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik hem wel zegmaar wel schattig vind, maar dat krijg ik al gauw met users die veelgebruiken en bepaalde dingetjes hebben die iemand karakteriseren.
Alleen vind ik dat van Giel maar niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |