Na een reactie van Piles in het Expeditie Robinson topic over een TV SlowChat is het er dan daadwerkelijk. Hier kan je lekker praten over alles wat met televisie (en de programma's ) te maken heeft.
Wil je een plaats in de grote gezellige TV-bioscoop? Vraag ItaloDancer dan even.
De topicsluiter opent het nieuwe topic! Tenzij dit anders is geregeld tijdens het gesprek. Als de topicsluiter niet binnen vijf minuten een nieuw topic opent mag iemand anders het voor zijn rekening nemen.
Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.
Vanavond dat nieuwe Budget TV van de Lama's! En de TV Kantine, previews zagen er chaotisch uit, maar ben toch wel nieuwsgierig. Gaan jullie dit ook kijken?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing? Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ik vond BudgetTV eigenlijk niet eens zo supergrappig, er zaten leuke momenten tussen (tussen tien-over-half-acht en kwart-voor-acht ) maar voor de rest viel het me een beetje tegen. Maar geef het volgende week toch nog een kans.
De TV Kantine was erg leuk! Sommige persiflages waren érg goed gedaan, anderen wat minder. Heb af en toe wel erg moeten lachen iig
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing? Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ik heb van het weekend de Italiaanse film Una Giornata Particolare gekeken, met Sophia Lóren (knappe vrouw zeg ). Gaat over een huisvrouw/sloof die thuis moet blijven als haar bedriegende man en kinderen naar de optocht met Hitler gaan.