Ja dat jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja![]()
Plus opmerkingen plaatsen zonder er over na te denken. Terwijl je het eigenlijk wel weet maar dan dom lijkt
Je kent nog meer voorbeelden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat jaDaar heb ik (laat ik maar ff voor mezelf spreken
) ook last van
Dat hou ik even in het midden.quote:
Iedereen beweert daar altijd last van te hebben. Alleen is het bij mijzelf ook nog te merken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat jaDaar heb ik (laat ik maar ff voor mezelf spreken
) ook last van
Och, bij mij ook, ik val minimaal 5 keer op een dag bijna omquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Iedereen beweert daar altijd last van te hebben. Alleen is het bij mijzelf ook nog te merken.
Heb ik de afgelopen week ook, maar dan door de vermoeidheidquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, bij mij ook, ik val minimaal 5 keer op een dag bijna omAl ligt dat misschien aan mn ietwat door elkaar gerammelde evenwichtsorgaan
Vandaar dat het nu wel hard gaatquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat we wat minder of tv praten
Vandaar mijn verwijzingen. Vorig topic verwees naar Alberto natuurlijk, dit topic verwijst zowel naar de blouse van Bart als naar de Nederlandse speelfilm.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Goeie TT![]()
Ik was laatst een verhaal aan het bezigen tegen een vriendin. Handgebaren erbij enzo, prik ik mezelf in mijn oogquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, bij mij ook, ik val minimaal 5 keer op een dag bijna omAl ligt dat misschien aan mn ietwat door elkaar gerammelde evenwichtsorgaan
Sorryquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Goeie TT![]()
De AKQ gaat ook over van alles, dus dat ik heus wel ontopicquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het niet ergin de AKQ SC gaat het over van alles en soms over de AKQ
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik was laatst een verhaal aan het bezigen tegen een vriendin. Handgebaren erbij enzo, prik ik mezelf in mijn oog![]()
Nee joh het is hier best gezelligquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:43 schreef Bravebart het volgende:
Eigenlijk moet ik hier ook helemaal niet zitten, ik kijk amper TVIk kan beter naar Apple SC
Ach man, ik héb niet eens een televisie hier. Ik mag over een maand weerquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:43 schreef Bravebart het volgende:
Eigenlijk moet ik hier ook helemaal niet zitten, ik kijk amper TVIk kan beter naar Apple SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |