Naja 1 uur is ook niet zoveel toch?quote:Op maandag 20 april 2009 11:58 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik gedraag me alleen als of er geen verschil in is
Diep in de nacht wel. Dan zie je bij je posts staan dat het half twaalf is, en je denkt: oh nog even. Maar dan kijk je naar de tijd rechtsonderin en is het half één.quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja 1 uur is ook niet zoveel toch?
Whahaquote:Op maandag 20 april 2009 12:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Diep in de nacht wel. Dan zie je bij je posts staan dat het half twaalf is, en je denkt: oh nog even. Maar dan kijk je naar de tijd rechtsonderin en is het half één.
Daarnaast heeft mijn klokje rechtsonderin wel eens de neiging over te springen naar Nederlandse tijd, zonder mij daar over te informeren. Ik snap nog altijd niet hoe dat kan.
Echt al jááren gelee afgeschaft. Terwijl ik het juist hartstikke leuk vind om na een dag in de zon zo'n bandje wit om je arm zien zittenquote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WhahaHeb je geen horloge wat goed loopt?
quote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Echt al jááren gelee afgeschaft. Terwijl ik het juist hartstikke leuk vind om na een dag in de zon zo'n bandje wit om je arm zien zitten
Ik kijk veel te weinig op de klokquote:Op maandag 20 april 2009 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vind het maar onhandig zonder
Steeds op je mobiel kijken enzo
Ik welquote:Op maandag 20 april 2009 12:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik kijk veel te weinig op de klok![]()
Ben niet zo van de tijd.
Wel ga ik zo buiten zitten, het waait hier niet
Heb zelf een hekel aan mensen die te laat komen, daar kijk ik altijd wel voor uit. Maar ik 'plan' overal toch meestal te veel tijd voor in, komt vrijwel altijd wel goed. Zolang 't goed blijft gaan, ga je ook niet denken dat je er eentje nodig hebt hequote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik welNaja hangt er vanaf, ik wil niet graag ergens te laat zijn ofso, maar het is ook weer niet zo dat ik in een enorm strak schema zit
Nee truequote:Op maandag 20 april 2009 12:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb zelf een hekel aan mensen die te laat komen, daar kijk ik altijd wel voor uit. Maar ik 'plan' overal toch meestal te veel tijd voor in, komt vrijwel altijd wel goed. Zolang 't goed blijft gaan, ga je ook niet denken dat je er eentje nodig hebt he
Ik sta er dan altijd al heel vroegquote:Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee trueMaargoed, ik moet nog al eens met treinen enzo, en dan moet ik wel strak kunnen timen, dus dan is een horloge wel handig
Mja, maar ik woon 25 meter van het stationquote:Op maandag 20 april 2009 12:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik sta er dan altijd al heel vroeg
Verder nog wilde plannen vandaag ?
Tofheid ! Waar gaat de reis heen ?quote:Op maandag 20 april 2009 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar ik woon 25 meter van het stationDus ik kan binnen 2 minuten naar het station lopen, kaartje kopen en in de trein zitten
Ja, zo toets en daar preünie borrel voor de studiereis van over 1 week
En jij?
Kopenhagenquote:Op maandag 20 april 2009 12:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Tofheid ! Waar gaat de reis heen ?
Ik ga buiten zitten denk. Heb mijzelf gisteren 't schompes gewerkt
Kopenhagen schijnt heel tof te zijn, alleen die Zeemeermin schijnt tegen te vallen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KopenhagenEn een paar dagen Zweden
LekkerHoe is het weer daar?
Mja, ik ben er al eens geweest en toen was dat ding inderdaad wel heel kleinquote:Op maandag 20 april 2009 12:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Kopenhagen schijnt heel tof te zijn, alleen die Zeemeermin schijnt tegen te vallen.
En dan Göteborg of iets ? Zweden is ook supermooi
Hier is het briljant schitterend weer. Ik zou een half uur terug al naar buiten gaan
Je kan ook heel goed winkelen schijnt in Kopenhagen. Ik houd zelf niet zo van winkelen, maar Stockholm is ook een geweldige winkelstad. Een van de weinige steden waarin ik het jammer vond dat ik weg moestquote:Op maandag 20 april 2009 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik ben er al eens geweest en toen was dat ding inderdaad wel heel klein![]()
Neuh, Malmö en omstrekenWe blijven wel in Kopenhagen overnachten, maar gaan overdag naar Zweden
NiceHier betrekt het een beetje
Jeps, de langste winkelstraat van de wereld heeft Kopenhagenquote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Je kan ook heel goed winkelen schijnt in Kopenhagen. Ik houd zelf niet zo van winkelen, maar Stockholm is ook een geweldige winkelstad. Een van de weinige steden waarin ik het jammer vond dat ik weg moest![]()
Ja ik heb een rok plus hempje aan
Wat zondequote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef DaFrenk het volgende:
Ik doe ook even mijn (vermoedelijk) enige bijdrage aan dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |