Oh, ik dacht dat het een verdrietige film/serie ofzo wasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:07 schreef Etcetera het volgende:
Een ONGELOFELIJKE KUTFILMEcht, slechtste filml die ik in tijden heb gezien. En ik heb gisteren nog naar Chasing Liberty gekeken en dat was al niet geweldig
Je zit weer verkeerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef themauster het volgende:
Avond wat een mooie dag was het paar keer over de 5 mei braderie gelopen en geflyert voor onze muziekvereniging de dag afgesloten met een flinke portie shoarma en een paar amsterdammertjes
Niet om 't een of ander, maar 't 3FMtopic is eldersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef themauster het volgende:
Avond wat een mooie dag was het paar keer over de 5 mei braderie gelopen en geflyert voor onze muziekvereniging de dag afgesloten met een flinke portie shoarma en een paar amsterdammertjes
GMTAquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet om 't een of ander, maar 't 3FMtopic is elders(denk dat je daar moet zijn) . En anders : wilkommen
Het is een film uit 1987quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:18 schreef Susi het volgende:
[..]
De naam is al slecht. Vind het een film met Anne Hathaway, of niet ?
ik ben niet meer helder komt daardoorquote:
bedankt daarvoorquote:
Dat gaat vanavond niet meer lukken, maar ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:29 schreef Susi het volgende:
Als ik nog een keer een SCtopic open, gaat ie een 3FMtopictitel krijgen en ga ik tellen hoeveel mensen er op af komen
Komt goed !quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gaat vanavond niet meer lukken, maar ik ben benieuwd
Poepelewoeps, wat doe je toch negatief tegenover jezelf.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg hoor
Of wil je me weg hebben?
Iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Susi het volgende:
Poepelewoeps, wat doe je toch negatief tegenover jezelf.
Slaap lekkerquote:Ik ga slapen, vandaar dat ik doei zeg![]()
![]()
Oh, joepiequote:En volgende week ESF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |