tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
ah zo
Samen met krentebol zekerquote:
quote:
Nope, alleen maar het-is-lente-dus-ik-ben-vrolijk topicsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Samen met krentebol zeker.
Komt daar veel kras kras voor?
Ook met Re toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Samen met krentebol zeker.
Komt daar veel kras kras voor?
Jongens ik krijg toch een geniaal idee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nope, alleen maar het-is-lente-dus-ik-ben-vrolijk topics.
Wegens een note-waardige opmerkingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef -SG- het volgende:
Waarvoor heb ik mijn laatste en eennaarlaatste (wtfbbq hoe typ je dat dan) note gekregen dan
?
Je gaf ze ongelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef -SG- het volgende:
Waarvoor heb ik mijn laatste en eennaarlaatste (wtfbbq hoe typ je dat dan) note gekregen dan
?
Zodat niemand meer kuttopics kan openenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:39 schreef -SG- het volgende:
En dan kijk je zo bij R&P en dan doe je zo die subforums uitklappen. Komen er 700 subforums met voor elke ziekte een apart subforum.
Daar ging het mis jaquote:
Naja, niemand zal toch mee doen. En er wordt nou ernstig gecontroleerd. Jammer dat dit PUB is waar iedereen zo politiek correct isquote:
vaak wel jaquote:
En jij denkt dat het met een kusje goedkomtquote:
Maar maar maar nu ben ik nieuwsgierig ..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja, niemand zal toch mee doen. En er wordt nou ernstig gecontroleerd. Jammer dat dit PUB is waar iedereen zo politiek correct is.
"Zo een meisje zei zo van dat ik alleen maar dingen zeg en nooit doe en zo en nu weet ik niet wat ik moet doen zo want het deed me zo zeer."quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
En jij denkt dat het met een kusje goedkomt? Ik ga dadelijk een topic in R&P openen hoor!
Iets in die richting.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Zo een meisje zei zo van dat ik alleen maar dingen zeg en nooit doe en zo en nu weet ik niet wat ik moet doen zo want het deed me zo zeer."
Begin er dan niet overquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja, niemand zal toch mee doen. En er wordt nou ernstig gecontroleerd. Jammer dat dit PUB is waar iedereen zo politiek correct is.
Zelfde golflengte.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Paul het volgende:
Fiets gaat zorgen dat ik blauw wordt en dat ik PUB voorlopig ga modden nu krentenbol er niet is
Godver, dat wil ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Paul het volgende:
Fiets gaat zorgen dat ik blauw wordt en dat ik PUB voorlopig ga modden nu krentenbol er niet is
Dat zie ik zo gebeuren. Mag ik dan met je modstaf spelen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:47 schreef Paul het volgende:
sure paulquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Paul het volgende:
Want je hebt ervaring!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Want je hebt ervaring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ErvaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je moet toch ergens beginnen.
A little knowledge is a dangerous thing.
[..]
Want je hebt ervaring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
[..]
Want je hebt ervaring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent het er niet mee eens?
Ja, tuurlijk! Maar om dan gelijk te zeggen dat 'het hier te doen is'. Ik weet niet hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ervaring. Je moet toch ergens beginnen.
PUB lijkt me echt niet moeilijk te modden hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! Maar om dan gelijk te zeggen dat 'het hier te doen is'. Ik weet niet hoor![]()
Ja, als je het vergelijkt met KLB of zo.
Whopperquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:53 schreef -SG- het volgende:
Geef me een he en een whop whop whop. Geef me een hey en een ho en een whop whop whop.
Maar dat weet je pas als je het daadwerkelijk gedaan hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
PUB lijkt me echt niet moeilijk te modden hoor.
Of Onz danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
PUB lijkt me echt niet moeilijk te modden hoor.
hihiquote:
Dus jij kan er ook niks over zeggenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dat weet je pas als je het daadwerkelijk gedaan hebt
wat zullen we er op in zetten?quote:
Ik zeg alleen dat je er niets over kunt zeggen, dat ik het niet weet, en dat hij het ook pas zou kunnen weten als hij het gedaan heeft.quote:
Ik welquote:
Omroepfaalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gisteren zag ik ook nog een reclame voor suzuki auto's na hart van Nederland
Mannen met machtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik welik heb KLB en PUB gemod
Nee maar ondertussen wil je wel zeggen dat hij het niet kan? Misschien heeft hij op andere fora's wel ervaring.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je er niets over kunt zeggen, dat ik het niet weet, en dat hij het ook pas zou kunnen weten als hij het gedaan heeft.
Welke is het moeilijkst?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik welik heb KLB en PUB gemod
quote:
Ik denk alleen dat hij niet genoeg ervaring heeft op het forum zelf, en dat hij er het type niet voor is. Dat mag ik best zeggen, want als je mod wilt worden, moet je wel kunnen leiden, lijkt mij dan. En ik weet niet of hij dat kan, ken hem ook niet lang, maar ik spreek ook uit mijn oogpuntquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee maar ondertussen wil je wel zeggen dat hij het niet kan? Misschien heeft hij op andere fora's wel ervaring.
KLB. en PUB is op een ander vlak ook niet zomaar te modden.quote:
Ja oke. Maar dan kan ik toch best wel zeggen dat PUB niet zo moeilijk is te modden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat hij niet genoeg ervaring heeft op het forum zelf, en dat hij er het type niet voor is. Dat mag ik best zeggen, want als je mod wilt worden, moet je wel kunnen leiden, lijkt mij dan. En ik weet niet of hij dat kan, ken hem ook niet lang, maar ik spreek ook uit mijn oogpunt
Mits je er zelf dagelijks actief bent niet nee, maar voor buitenstaanders is het niet erg makkelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja oke. Maar dan kan ik toch best wel zeggen dat PUB niet zo moeilijk is te modden.
Hoe kun je dat zeggen dan? Met al je modervaring?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja oke. Maar dan kan ik toch best wel zeggen dat PUB niet zo moeilijk is te modden.
Ik schat klb, jij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat denk je, meneer-die-denkt-dat-hij-moderator-kan-worden?
Ik zie toch dat er hier niet zo veel te modden valt. Ligt er ook aan hoe moeilijk het jezelf maakt he.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zeggen dan? Met al je modervaring?
Nee oke, je moet dan ook wel iemand aanstellen die hier dagelijks is ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mits je er zelf dagelijks actief bent niet nee, maar voor buitenstaanders is het niet erg makkelijk
Maar volgens mij is modden niet alleen maar het slotje gooien, of posts editen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zie toch dat er hier niet zo veel te modden valt. Ligt er ook aan hoe moeilijk het jezelf maakt he.
Nou ik weet wel als je achter de schermen meer dingen moet doen dan ervoor dat je dan iets fouts doet. En ja je moet bepaalde eigenschappen hebben ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar volgens mij is modden niet alleen maar het slotje gooien, of posts editen.
En je moet bepaalde eigenschappen hebben denk ik
En die heb ik niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar volgens mij is modden niet alleen maar het slotje gooien, of posts editen.
En je moet bepaalde eigenschappen hebben denk ik
sure kan je zeggenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
neequote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:06 schreef Desunoto het volgende:
Oke, even serieus.. ik denk dat van alle regelmatige PUB bezoekers Noortje. het meest in aanmerking komt om mod te worden hier. Nee, echt. Mijn gevoel zegt het. En mijn gevoel heeft meestal gelijk.
quote:
Nee, juist nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:06 schreef Desunoto het volgende:
Oke, even serieus.. ik denk dat van alle regelmatige PUB bezoekers Noortje. het meest in aanmerking komt om mod te worden hier. Nee, echt. Mijn gevoel zegt het. En mijn gevoel heeft meestal gelijk.
De meeste mods hebben veul notes en zijn vaker geband. Heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik heb teveel op mijn kerfstok denk ik
Die hebben dezelfde reputatie als ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:08 schreef -SG- het volgende:
Ik zeg, mits ze hier vaker komen, Bravebart en Blax.
Bron! Bron! Bron!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
De meeste mods hebben veul notes en zijn vaker geband. Heb ik me laten vertellen.
De laatste tijd is ze er vaak ja. En ze laat zich vaak meeslepen vind ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze is er vaak, en ze is heel erg redelijk.
Dat redelijk dat drijft ze IMO af en toe doorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze is er vaak, en ze is heel erg redelijk.
Ach je mag zo ongeveer je eigen regels opstellen. Iets wat jou niet zint mag je zo verwijderenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Onorgineel het volgende:
Ik denk niet dat ik mod zou willen worden, al dat gezeik van de gezeik enzo, wat wel mag, wat niet mag
en die zin klopt nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Onorgineel het volgende:
Ik denk niet dat ik mod zou willen worden, al dat gezeik van de gezeik enzo, wat wel mag, wat niet mag
Nee dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach je mag zo ongeveer je eigen regels opstellen. Iets wat jou niet zint mag je zo verwijderen.
Parels voor de zwijnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef -SG- het volgende:
Applaus voor de JVT.
Vaak genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ech wel. Kom jij ook wel eens buiten PUB?
Niemand die er iets van zegt. Dus ze kunnen gewoon doorgaan toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vaak genoeg.
Maar ja sommige mods doen dat best vaak maar dat moet niet goedgekeurd worden toch?
Ik welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:12 schreef Desunoto het volgende:
Trouwens, Heimen. Jij ging nog naar Zwolle he 5 mei?
Zo inderdaad. We zijn toch hartstikke braaf?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:13 schreef Zeroku het volgende:
Of we doen het gewoon een weekje zonder mods![]()
.
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Niemand die er iets van zegt. Dus ze kunnen gewoon doorgaan toch?
Vast welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef Desunoto het volgende:
Trouwens, Heimen. Jij ging nog naar Zwolle he 5 mei?
Bron?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:15 schreef -SG- het volgende:
Modjes mogen zelfs een doodverwensing plaatsen, niemand die iets zegt en anders wordt het toch in de doofpot gestopt.
Ik weet niet, de meeste toffe mensen gaan niet, dus weet het nu niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja maar jij zei dat je dan even hoi wilde zeggen en dan ging je weer weg?
Ook niet altijd..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:15 schreef -SG- het volgende:
Modjes mogen zelfs een doodverwensing plaatsen, niemand die iets zegt en anders wordt het toch in de doofpot gestopt.
quote:
Misschien wordt er achter de schermen wel over gesproken. Dat kan. Maar ze blijven het iig doenquote:
Hey, kom jij hier nuquote:
quote:
En fiets dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:16 schreef Desunoto het volgende:
Dan stel ik voor dat we een mini meet houden met Irenka, Heimen, ik en nog meer mensen.
Ja he, noem eens namen danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien wordt er achter de schermen wel over gesproken. Dat kan. Maar ze blijven het iig doen.
Overigens is dat topic gekaapt en jammer dat het op slot is. Want TS had wel gelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef -SG- het volgende:
Doodverwensingen door modjes, die nieuwe trend?
Het maakt mij niet uit dat ze het doen, maar ik wil gewoon wel laten zien dat ze het mogen doen. En ja. Murp geeft het al zelf toe.
Tsk, slecht voorbeeld. Hij zei dat niet letterlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef -SG- het volgende:
Doodverwensingen door modjes, die nieuwe trend?
Het maakt mij niet uit dat ze het doen, maar ik wil gewoon wel laten zien dat ze het mogen doen. En ja. Murp geeft het al zelf toe.
Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is een Mordreth? Jouw naam komt me namelijk zo bekend voor van vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mortred, van Defend of the Ancients (DoTa)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Naam uit een boekquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het!Nmaar ik denk iemand waar ik vroeger veel mee praatte Mordreth als nick had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, ik heb mijn nick verkeerd gespeld. Maar niet zo erg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mortred, van Defend of the Ancients (DoTa)
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, mij hoor je er niet over, er komen hier wel vaker heel even een paar modsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:20 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Naam uit een boek.
En nee ik ga niet in PUB modden. Ik spiek nu alleen af en toe even.
Maar daar is het niet vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[afbeelding]
In de OP staat het ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Tsk, slecht voorbeeld. Hij zei dat niet letterlijk. Dat valt me dan weer van je tegen
.
Skypequote:
Ventrilo/Teamspeak voor de winst.quote:
Skype gebruikt niet de halve wereldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
heb je dat op de iphone/ipod, en gebruikt de halve wereld dat?
Daar dus ook niet van.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:22 schreef Mordreth het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wheel_of_Time
Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Skype gebruikt niet de halve wereld, en het zuigt je CPU helemaal vol.
Jojoortje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:29 schreef Paul het volgende:
Tinuzzz_Talpa gaat voor mij een meissie zoeken
quote:
quote:
quote:
quote:
Zullen wij samen gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
in mei komen er dacht ik wel leuke films uit
144 uur? Een proefwerk? Oh my..!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:44 schreef Daniane het volgende:
'n Vriendin leert voor een proefwerk die ze volgende week Donderdag pas heeft....
Dude.![]()
Donderdag les, vrijdag sportdag.
Volgende week 2 dagen naar school, dan wéér vakantiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:44 schreef Daniane het volgende:
'n Vriendin leert voor een proefwerk die ze volgende week Donderdag pas heeft....
Dude.![]()
Donderdag les, vrijdag sportdag.
quote:Porsche1 zegt:
WHEHE
Porsche1 zegt:
ROTTERDAM HOOLIGANS MF
Porsche1 zegt:
ZE SLOPEN
Porsche1 zegt:
JE
Porsche1 zegt:
ZE GAAN JE ROSE ANUSJE PAKKEN
Die komen op appelpopquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:45 schreef Remsjo het volgende:
Ik geef een pleinfeest voor alle Fokkers als de zanger van de Golden Earring voor morgenavond nog bezwijkt aan een acute hartstilstand!
Dat mag heul nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat mag heul niet
Van wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat mag heul niet
Mag welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mag alleen geen PM's posten.
A little knowledge is a dangerous thing.
Porsche1quote:
neequote:
quote:Porsche1 zegt:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM? KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM? KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM? KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM? KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM? KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM? KEN JE DA NIE HOREN DAN?
Komop, 't is Duits. als je 't snapt is 't een eitje.quote:
TSSSSSS.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Volgende week 2 dagen naar school, dan wéér vakantie
Appelpopquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die komen op appelpopDan niet meer natuurlijk
Een weekje naar madridquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Komop, 't is Duits. als je 't snapt is 't een eitje.
Ik leer 'n avond van te voren. En zij is er ook goed in.
[..]
TSSSSSS.
Nee joh! Voor een proefwerk leer 's ochtends vlak voor de toets.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Komop, 't is Duits. als je 't snapt is 't een eitje.
Ik leer 'n avond van te voren. En zij is er ook goed in.
Dat dusquote:
Neequote:
Chillquote:
Tuuurlijk.quote:
Ik niet. geen tijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:49 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee joh! Voor een proefwerk leer 's ochtends vlak voor de toets.
Paulquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:51 schreef Hyman het volgende:
Ik bedoel, waarom zou je Paul in zijn reet willen pakken, dan ben je best wel desperate
Zo heb je ze zeker benoemdquote:
4 is van hetzelfde liedje. Dus no.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lijkt me geen leuke film, vond 1 en 2 ook al niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |