als je zelf handig bent dan heb ik wel een autootje voor je te koop.
betreft een polo uit 1989
klinkt erg oud...en dat is ie ook!
maar hij rijdt makkelijker in het verkeer mee dan de 206 van m'n zusje en ook makkelijker dan de c1 van m'n zwager..
ik heb 'm nu een half jaar, en eigenlijk voornamelijk binnen m'n woonplaats gebruikt..en dan is ie niet echt zuinig (1 op 12 ofzo..) als je ritjes maakt die langer zijn dan 5 km dan verbruikt ie per km een stuk minder!
ikzelf ben aan het kijken voor een wat nieuwere auto, gewoon ff wat meer comfort. (en ondertussen ook een stuk meer budget

)
hij moet ergens in juni door de apk, vriend van me is monteur en die heeft 'm onderhouden (van hem overgenomen) en het enige punt waar ie nu op afgekeurd word is de uitlaat(die zit niet meer op de officiele manier vast, maar in plaats van met de rubbers nu met ijzerdraad)
ikzelf ben niet handig met auto's, en dus doe ik er niks aan..
ohja, mooi is ie niet

donkerblauw, maar hij heeft een paar fikse deuken.
garantie dattie door de apk komt als je de uitlaat ff netjes vastmaakt geef ik je niet (ik heb d'r geen verstand van..)
ff kijken..voor 350 euro mag je 'm op komen halen
(ws wel meer waard, maar met die minpuntjes(uitlaat, deuken) en mijn gebrek aan kennis/handigheid)
hij staat in maassluis
foto's kan ik evt wel maken hoor, maar dan moet ik ff uitzoeken hoe ik dat ga regelen :p
(wegenbelasting 15 euro per maand (ZH) en verzekering 27 euro ofzo..)