liever een fiat of micra dan een golf, of ben je paupervolk?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:54 schreef fransbreda het volgende:
Ik zoek een goedkoop autootje als bv een golf, polo 205
Liefst donkere kleur.
Verder heb ik natuurlijk weinig te wensen voor zoeen bedrag maar ik weiger uit principe in een micra of fiat te rijden.
Ik struin regelmatig marktplaats e.d af en vrienden en bekenden zijn ook ingeschakeld.
± 500 euro
Game on!![]()
Gegroet
Dat doe ik dus ook (Duh)quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef DragonFire het volgende:
Spaar voor een echte auto
Een leesbaar topic openen is blijkbaar moeilijker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:54 schreef -En4Cer- het volgende:
-begrijpend lezen is moeilijk, kappen nu
Ik heb ook ooit eens een golfje gekocht voor 300 euro.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:58 schreef divided het volgende:
denk nog maar eens na over je micra principe.
heb zo'n ding gehad 1200 uit 1990 was niks op aantemerken gekocht voor 400 euro en jaar later naar de oud ijzer boer voor 100 euro
en aan onderhoud heeft die in een heel jaar een litertje olie gehad
Dude lees eerst het topic eens door voordat je met domme reacties komtquote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Fiat Uno 1.1 uit '93 met maar 87.xxxkm ongeveer.
- Nieuwe Koppakking
- Nieuwe achterbanden (dikke continentals)
- Nieuwe Rotor + Rotorkap
- Nieuwe koppelingset (huidige is nog goed, nieuwe zit er bij).
- Borbet A velgjes (pas gespoten!)
- Nieuwe EaroTwin voor ruitenwisser
PM me maar als je intresse hebt. 650 mag je hem meenemen
En een andere ondertitel kan ook geen kwaad als je een auto probeert te verkopenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Dude lees eerst het topic eens door voordat je met domme reacties komt
ik heb een auto (40jarige mercedes) die me bijna 10'000 euro heeft gekost, me vorige van 125 euro (vw jetta uit 84) vond ik meer auto hoor! heb enorme spijt dat ik die ooit heb weg gedaan voor me mercedes die niemand wil.quote:
Moet ie snel zijn, dinsdag weer 650,-quote:Op zondag 3 mei 2009 01:54 schreef T42 het volgende:
[..]
ik heb een auto (40jarige mercedes) die me bijna 10'000 euro heeft gekost, me vorige van 125 euro (vw jetta uit 84) vond ik meer auto hoor! heb enorme spijt dat ik die ooit heb weg gedaan voor me mercedes die niemand wil.
maar ts wat vind je van een fiat uno? die weet ik nog 1![]()
[TK]Fiat Uno 1.1 met dure onderhoud achter de rug! For Cheap
Prijsverlaging: 600Euro.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:48 schreef Ridocar het volgende:
Ik heb nog een E30 316i uit '90.
Kost wel 750.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |