Bij deze bied ik de Ford Fiësta van mijn vader aan. Het is een leuk auto-tje voor de beginnende bestuurder of een fijn boodschappenauto-tje. Je betaald ¤17,95 wegenbelasting per maand en hij rijdt zo'n 1 op 14 op de snelweg zal hij wat goedkoper rijden. Echter komt de auto daar niet zo veel.
Hij heeft 31000 kilometer op de teller (131.000 in het echt) en APK tot eind augustus.
Hij heeft 2 nieuwe banden voor en achter is wat minder profiel.
heeft nieuwe remblokken voor en nieuwe uitlaat en voorpijp
Motorisch is hij gewoon goed. Het is altijd starten en lopen en heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
is wel aan een beurt toe.
Het is niet de mooiste auto uiteraard. De motorkap is wat hobbelig (vorige eigenaar heeft er op gelegen een plekje dat minder is is de rand onder de achterruit (zie foto's), maar goed dat valt te verwachten voor een auto van deze leeftijd en voor deze prijs!
De bekleding is overigens erg netjes.
de auto gaat weg zoals ie er nu bij staat , ik verwacht bij de APK dat er een rubber vervangen moet worden van de spoorstang .
dat ik dit weet komt door de kloenk bij een drempel passeren.
Auto is voorzien van een pioneer radiocdspeler type 3000 met boxen voor en achter en dit klinkt goed, voldoende vermogen 4 x 40 watt en een elektronische antenne op de voorruit.
Bij een snelle reactie / koop heb je het voordeel dat de tank nog goed gevuld is (net laten vollopen).
Mocht je vragen hebben moet ik deze ook eerst neerleggen bij mijn vader

wellicht is het handig om even per PM het telefoonnummer op te vragen bij mij. Dan kan je rechtstreeks in contact treden.
Vraagprijs 250 euro
EDIT: vraagprijs vergeten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()