Ja, tuurlijk! Maar om dan gelijk te zeggen dat 'het hier te doen is'. Ik weet niet hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ervaring. Je moet toch ergens beginnen.
PUB lijkt me echt niet moeilijk te modden hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! Maar om dan gelijk te zeggen dat 'het hier te doen is'. Ik weet niet hoor![]()
Ja, als je het vergelijkt met KLB of zo.
Whopperquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:53 schreef -SG- het volgende:
Geef me een he en een whop whop whop. Geef me een hey en een ho en een whop whop whop.
Maar dat weet je pas als je het daadwerkelijk gedaan hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
PUB lijkt me echt niet moeilijk te modden hoor.
Of Onz danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
PUB lijkt me echt niet moeilijk te modden hoor.
hihiquote:
Dus jij kan er ook niks over zeggenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dat weet je pas als je het daadwerkelijk gedaan hebt
wat zullen we er op in zetten?quote:
Ik zeg alleen dat je er niets over kunt zeggen, dat ik het niet weet, en dat hij het ook pas zou kunnen weten als hij het gedaan heeft.quote:
Ik welquote:
Omroepfaalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gisteren zag ik ook nog een reclame voor suzuki auto's na hart van Nederland
Mannen met machtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik welik heb KLB en PUB gemod
Nee maar ondertussen wil je wel zeggen dat hij het niet kan? Misschien heeft hij op andere fora's wel ervaring.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je er niets over kunt zeggen, dat ik het niet weet, en dat hij het ook pas zou kunnen weten als hij het gedaan heeft.
Welke is het moeilijkst?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik welik heb KLB en PUB gemod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |