Iets in die richting.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Zo een meisje zei zo van dat ik alleen maar dingen zeg en nooit doe en zo en nu weet ik niet wat ik moet doen zo want het deed me zo zeer."
Begin er dan niet overquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja, niemand zal toch mee doen. En er wordt nou ernstig gecontroleerd. Jammer dat dit PUB is waar iedereen zo politiek correct is.
Zelfde golflengte.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Paul het volgende:
Fiets gaat zorgen dat ik blauw wordt en dat ik PUB voorlopig ga modden nu krentenbol er niet is
Godver, dat wil ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Paul het volgende:
Fiets gaat zorgen dat ik blauw wordt en dat ik PUB voorlopig ga modden nu krentenbol er niet is
Dat zie ik zo gebeuren. Mag ik dan met je modstaf spelen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:47 schreef Paul het volgende:
sure paulquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Paul het volgende:
Want je hebt ervaring!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Want je hebt ervaring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ErvaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je moet toch ergens beginnen.
A little knowledge is a dangerous thing.
[..]
Want je hebt ervaring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
[..]
Want je hebt ervaring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent het er niet mee eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |