Mortred, van Defend of the Ancients (DoTa)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is een Mordreth? Jouw naam komt me namelijk zo bekend voor van vroeger
Naam uit een boekquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is een Mordreth? Jouw naam komt me namelijk zo bekend voor van vroeger
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het!Nmaar ik denk iemand waar ik vroeger veel mee praatte Mordreth als nick had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, ik heb mijn nick verkeerd gespeld. Maar niet zo erg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mortred, van Defend of the Ancients (DoTa)
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, mij hoor je er niet over, er komen hier wel vaker heel even een paar modsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:20 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Naam uit een boek.
En nee ik ga niet in PUB modden. Ik spiek nu alleen af en toe even.
Maar daar is het niet vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[afbeelding]
In de OP staat het ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Tsk, slecht voorbeeld. Hij zei dat niet letterlijk. Dat valt me dan weer van je tegen
.
Skypequote:
Ventrilo/Teamspeak voor de winst.quote:
Skype gebruikt niet de halve wereldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
heb je dat op de iphone/ipod, en gebruikt de halve wereld dat?
Daar dus ook niet van.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:22 schreef Mordreth het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wheel_of_Time
Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Skype gebruikt niet de halve wereld, en het zuigt je CPU helemaal vol.
Jojoortje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:29 schreef Paul het volgende:
Tinuzzz_Talpa gaat voor mij een meissie zoeken
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |