Zo inderdaad. We zijn toch hartstikke braaf?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:13 schreef Zeroku het volgende:
Of we doen het gewoon een weekje zonder mods![]()
.
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Niemand die er iets van zegt. Dus ze kunnen gewoon doorgaan toch?
Vast welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef Desunoto het volgende:
Trouwens, Heimen. Jij ging nog naar Zwolle he 5 mei?
Bron?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:15 schreef -SG- het volgende:
Modjes mogen zelfs een doodverwensing plaatsen, niemand die iets zegt en anders wordt het toch in de doofpot gestopt.
Ik weet niet, de meeste toffe mensen gaan niet, dus weet het nu niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja maar jij zei dat je dan even hoi wilde zeggen en dan ging je weer weg?
Ook niet altijd..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:15 schreef -SG- het volgende:
Modjes mogen zelfs een doodverwensing plaatsen, niemand die iets zegt en anders wordt het toch in de doofpot gestopt.
quote:
Misschien wordt er achter de schermen wel over gesproken. Dat kan. Maar ze blijven het iig doenquote:
Hey, kom jij hier nuquote:
quote:
En fiets dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:16 schreef Desunoto het volgende:
Dan stel ik voor dat we een mini meet houden met Irenka, Heimen, ik en nog meer mensen.
Ja he, noem eens namen danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien wordt er achter de schermen wel over gesproken. Dat kan. Maar ze blijven het iig doen.
Overigens is dat topic gekaapt en jammer dat het op slot is. Want TS had wel gelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef -SG- het volgende:
Doodverwensingen door modjes, die nieuwe trend?
Het maakt mij niet uit dat ze het doen, maar ik wil gewoon wel laten zien dat ze het mogen doen. En ja. Murp geeft het al zelf toe.
Tsk, slecht voorbeeld. Hij zei dat niet letterlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef -SG- het volgende:
Doodverwensingen door modjes, die nieuwe trend?
Het maakt mij niet uit dat ze het doen, maar ik wil gewoon wel laten zien dat ze het mogen doen. En ja. Murp geeft het al zelf toe.
Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is een Mordreth? Jouw naam komt me namelijk zo bekend voor van vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |