Bron! Bron! Bron!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
De meeste mods hebben veul notes en zijn vaker geband. Heb ik me laten vertellen.
De laatste tijd is ze er vaak ja. En ze laat zich vaak meeslepen vind ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze is er vaak, en ze is heel erg redelijk.
Dat redelijk dat drijft ze IMO af en toe doorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze is er vaak, en ze is heel erg redelijk.
Ach je mag zo ongeveer je eigen regels opstellen. Iets wat jou niet zint mag je zo verwijderenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Onorgineel het volgende:
Ik denk niet dat ik mod zou willen worden, al dat gezeik van de gezeik enzo, wat wel mag, wat niet mag
en die zin klopt nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Onorgineel het volgende:
Ik denk niet dat ik mod zou willen worden, al dat gezeik van de gezeik enzo, wat wel mag, wat niet mag
Nee dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach je mag zo ongeveer je eigen regels opstellen. Iets wat jou niet zint mag je zo verwijderen.
Parels voor de zwijnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef -SG- het volgende:
Applaus voor de JVT.
Vaak genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ech wel. Kom jij ook wel eens buiten PUB?
Niemand die er iets van zegt. Dus ze kunnen gewoon doorgaan toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vaak genoeg.
Maar ja sommige mods doen dat best vaak maar dat moet niet goedgekeurd worden toch?
Ik welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:12 schreef Desunoto het volgende:
Trouwens, Heimen. Jij ging nog naar Zwolle he 5 mei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |