quote:
Ik denk alleen dat hij niet genoeg ervaring heeft op het forum zelf, en dat hij er het type niet voor is. Dat mag ik best zeggen, want als je mod wilt worden, moet je wel kunnen leiden, lijkt mij dan. En ik weet niet of hij dat kan, ken hem ook niet lang, maar ik spreek ook uit mijn oogpuntquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee maar ondertussen wil je wel zeggen dat hij het niet kan? Misschien heeft hij op andere fora's wel ervaring.
KLB. en PUB is op een ander vlak ook niet zomaar te modden.quote:
Ja oke. Maar dan kan ik toch best wel zeggen dat PUB niet zo moeilijk is te modden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat hij niet genoeg ervaring heeft op het forum zelf, en dat hij er het type niet voor is. Dat mag ik best zeggen, want als je mod wilt worden, moet je wel kunnen leiden, lijkt mij dan. En ik weet niet of hij dat kan, ken hem ook niet lang, maar ik spreek ook uit mijn oogpunt
Mits je er zelf dagelijks actief bent niet nee, maar voor buitenstaanders is het niet erg makkelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja oke. Maar dan kan ik toch best wel zeggen dat PUB niet zo moeilijk is te modden.
Hoe kun je dat zeggen dan? Met al je modervaring?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja oke. Maar dan kan ik toch best wel zeggen dat PUB niet zo moeilijk is te modden.
Ik schat klb, jij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat denk je, meneer-die-denkt-dat-hij-moderator-kan-worden?
Ik zie toch dat er hier niet zo veel te modden valt. Ligt er ook aan hoe moeilijk het jezelf maakt he.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zeggen dan? Met al je modervaring?
Nee oke, je moet dan ook wel iemand aanstellen die hier dagelijks is ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mits je er zelf dagelijks actief bent niet nee, maar voor buitenstaanders is het niet erg makkelijk
Maar volgens mij is modden niet alleen maar het slotje gooien, of posts editen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 12:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zie toch dat er hier niet zo veel te modden valt. Ligt er ook aan hoe moeilijk het jezelf maakt he.
Nou ik weet wel als je achter de schermen meer dingen moet doen dan ervoor dat je dan iets fouts doet. En ja je moet bepaalde eigenschappen hebben ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar volgens mij is modden niet alleen maar het slotje gooien, of posts editen.
En je moet bepaalde eigenschappen hebben denk ik
En die heb ik niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar volgens mij is modden niet alleen maar het slotje gooien, of posts editen.
En je moet bepaalde eigenschappen hebben denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |