Ik heb ze allemaal gebakken, weet je hoe veel werk dat is geweestquote:
Als je alleen aandacht wilt trekken. Hij was bijna dood. Ga dan parachutespringen op haar hoofd of zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zei aandacht trekken, niet opscheppen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je alleen aandacht wilt trekken. Hij was bijna dood. Ga dan parachutespringen op haar hoofd of zo.
Denk ook dat het de bedoeling was dat hij dood zou zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gebakken, weet je hoe veel werk dat is geweest
[..]
Als je alleen aandacht wilt trekken. Hij was bijna dood. Ga dan parachutespringen op haar hoofd of zo.
en ze waren lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gebakken, weet je hoe veel werk dat is geweest
Fiets, wanneer gaan we verkeren?quote:
quote:
Dan is het geen aandachttrekkerij geweest, want hij heeft ook niets achtergelaten, werd gezegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Denk ook dat het de bedoeling was dat hij dood zou zijn
Dankjequote:
Geen idee wat de bedoeling dan was, het makt het er toch niet minder erg omquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Dan is het geen aandachttrekkerij geweest, want hij heeft ook niets achtergelaten, werd gezegd.
[..]
Dankje
Verkerenquote:
quote:
JOTS JE NAAMTOPPIK IS NOG OPEN!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef Jotcha het volgende:
Ach, ik ga ook slapen dan, dan is mijn naamtopiek morgen hopelijk nog open. Truste
Weet je nog dat we lagen te ballen en jij even een poepie zou laten en wij 'm over onze longen namenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verkeren![]()
Ik wil je best batsen maar verkeren gaat mij te ver
Dit is nu al het beste topic ooitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je nog dat we lagen te ballen en jij even een poepie zou laten en wij 'm over onze longen namen;d D!1 EINZZWEIDREI
;d
Issie dood?quote:
Boh, we hebben de hele nacht lopen kotsen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je nog dat we lagen te ballen en jij even een poepie zou laten en wij 'm over onze longen namen;d D!1 EINZZWEIDREI
;d
Iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Verdomme, geen straf en we zullen het niet weten
Ja, zie NU.quote:
Ik wilquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef -SG- het volgende:
Bio de vervanger van MASD en Krentebol?
Da's ook niet lekker wakker worden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef -SG- het volgende:
Bio de vervanger van MASD en Krentebol?
Da's ook niet lekker wakker worden.
Ik een kutuserquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat jij een kutuser bent![]()
Maar goed, ben geen vervanger, kijk alleen mee. Soms. Heel soms. Als ik iets zie.
Nee, hij moet nog over de knie bij Danny en krijgt z'n eigen bunker.quote:
Je bent zo'n oppasser die je gewoon in de bil wil batsen als ie langskomtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar goed, ben geen vervanger, kijk alleen mee. Soms. Heel soms. Als ik iets zie.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, hij moet nog over de knie bij Danny en krijgt z'n eigen bunker.
Ja, krentenbol daarentegenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef Onorgineel het volgende:
Inderdaad, zal wel jammer zijn als 'ie echt weg is, vond hem wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |