Ik over 3 uur pas op m'n werkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:20 schreef Hyman het volgende:
Eigenlijk hoor ik over 10 minuten op school te zijn.
Hij is niet onlinequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
Loopt onze juichill hier rond, en heeft iemand anders zijn msn (mits hij online is)?
okee.quote:
ik dacht dat ik hem gister heb gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:34 schreef Lauriette91 het volgende:
Hoezo heb je hem nodig dan?
Of is dat geheim?
Ik wil zijn motiviatie eigenlijk wel weten, wat heeft het voor zin om de koningin dood te rijden?quote:
Volgens mij was dat iets van dat hij geldproblemen had, en de koningin de schuldige was volgens hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil zijn motiviatie eigenlijk wel weten, wat heeft het voor zin om de koningin dood te rijden?
Face it, ze is al oud, en wim lex gaat het toch overnemen.
En alsof ie uberhaupt wat kon doen tegen die bus met zijn zoekzoeke swift
Simpele ziel ben je danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Volgens mij was dat iets van dat hij geldproblemen had, en de koningin de schuldige was volgens hem.
Idd, maar daar zijn er echt veel te veel van in deze wereldquote:
Zoiets inderdaad, hij gaf het koningshuis de schuld van zijn problemen, maarjaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Volgens mij was dat iets van dat hij geldproblemen had, en de koningin de schuldige was volgens hem.
Nee, ja. Mijn moeder zei het ook al, ALLES gaat in de naam van de koningin. Toen ik mijn naam ging veranderen, was het ook in de naam van de koningin. Boetes, al die shit gaat via haar. Ook al ziet zij er niets van, en heeft ze er eigenlijk niets mee te maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 10:34 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad, hij gaf het koningshuis de schuld van zijn problemen, maarja
Oh, netjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder, en ze heeft ze allemaal, behalve 15 verkocht
Die komen ook wel op toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder, en ze heeft ze allemaal, behalve 15 verkocht
Oehhh neequote:
Echt opscheppen kun je niet meer denk ik, als je in de IC ligt, met je auto in de prak en wat je hebt gedaanquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 10:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oehhh neeach volgend jaar weer
Ik zei aandacht trekken, niet opscheppenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt opscheppen kun je niet meer denk ik, als je in de IC ligt, met je auto in de prak en wat je hebt gedaan
[..]zo lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |