Hee, die hadden we pas 44x gezien.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Paul het volgende:
omg die foto
http://www.geenstijl.nl/archives/images/aanslaghoofdgroot.jpg
Is pas 40 keer voorbij gekomen ja..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Paul het volgende:
omg die foto
Waarom kijkt die agent niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Paul het volgende:
omg die foto
Idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
En ook die agent die weg moet voor zijn leven
Was echt op het nippertje inderdaad. Mooie snelle reactiequote:Op donderdag 30 april 2009 13:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
denk nou eens zelf na, natuurlijk niet... dit is veeel te amateuristisch om een groepseffort te zijn geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Slappy het volgende:
Gaat het nou om een aanslag van terreur groep
IN BEVORE LOCK!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zegt ze ook nog dit is absoluut niet geplandquote:Op donderdag 30 april 2009 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
echt net de bus gemist dus, en dus niet op 20 seconden na zoals in sommige berichten
als het niet met opzet is, dan is het wel verdomd toevallig dat het op dat moment op die plek gebeurd...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit kan toch nooit een ongeluk zijn moet haast wel iets van opzet zijn.
Echt dramatisch commentaar ook inderdaad. Nauwelijks emotie, heel raarquote:Op donderdag 30 april 2009 13:02 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zegt ze ook nog dit is absoluut niet gepland
dan hadden er wel mensen met bomgordels in het publiek gestaan inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2009 13:01 schreef werkeend het volgende:
[..]
denk nou eens zelf na, natuurlijk niet... dit is veeel te amateuristisch om een groepseffort te zijn geweest.
Tering zeg! Als die rechts was gegaan, in plaats van links, dan hadden we nog meer ellende gehad.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
echt net de bus gemist dus, en dus niet op 20 seconden na zoals in sommige berichten
Daar heb je niets aan inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
Die ooggetuigen komen mijn strot uit.
Behalve dan degene die er links van ligt in een plas bloed met een vinger in haar hals.quote:
Dat dus, het is gewoon bijna niet mogelijk dat dit net toevallig daar gebeurt op hetzelfde moment dat de Oranjes langskomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:02 schreef cptmarco het volgende:
[..]
als het niet met opzet is, dan is het wel verdomd toevallig dat het op dat moment op die plek gebeurd...
Dat postte ik een kwartier geleden al, dat hoor je namelijk op tv gewoon.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
RT @MarkJM84 Politie die als eerste bij de auto stond hoorde ik duidelijk zeggen: "Geef je over" #Apeldoorn #Beatrix #k09 #aanslag11 minuten ago from TweetDeck
Dat lijkt me ook wel verschrikkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:59 schreef N.icka het volgende:
Je zou toch thuis zitten en zo je familieleden op de foto's zien
Misschien ging zijn interesse uit naar de veiligheid van de koninklijke bus.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als je kijkt naar die foto met het meisje op de grond zie je dat iedereen uit het publiek kijkt naar de auto, alleen die agent kijkt totaal de andere kant op...
quote:Dat meldt een ooggetuige enkele minuten na het ongeval. „Hij kwam uit het niets”, stelt de fotograaf die langs de weg stond. „En sleepte tien tot vijftien mensen mee. Er ligt overal bloed en er worden mensen gereanimeerd. Het ziet er verschrikkelijk uit.”
Omstanders proberen hulp te bieden, maar worden door de politie op afstand gehouden. Het lijkt erop dat er niemand in de auto zat.
Wat is dat iets voor onzin.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
De officiële activiteiten in Rotterdam zijn ook afgelast.
nee, die kunnen meer betalen dan een suzuki...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Slappy het volgende:
Gaat het nou om een aanslag van terreur groep
IS dat wel hetzelfde kind? Of hebben ze haar meteen de schoenen en sokken aangetrokken? Op die andere foto's heeft ze namelijk blote voeten.quote:
Als je onwel wordt met het voet op het gas, hang je met je eigen gewicht op je been/voet. Niet heel raar dus. Maar of het ook om een man gaat die onwel is geworden is onduidelijk..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik vind het wel raar dat die bestuurder dan nog zover is gekomen als ie onwel is geworden... volgens mij waren de straten in de wijde omtrek ook al afgezet.
Bron?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
De officiële activiteiten in Rotterdam zijn ook afgelast.
Prima, niet te te lang stil staan bij een aanslag. Gewoon feesten.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is gewoon nog feest in Amsterdam.![]()
Hier is een live stream uit Amsterdam:
http://www.radio538.nl/web/show/id=2668543
Naast een slechte grap ook nog eens totaal verkeerd geschreven. Kneus.quote:
Ik doelde er op dat het op in ieder geval 1 ernstig geval minder lijkt. Ik schrok me de pleuris van dat rollende meisje op eerdere foto's.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:04 schreef Koploperkopper het volgende:
Behalve dan degene die er links van ligt in een plas bloed met een vinger in haar hals.
Totaal ongepast, maarja...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Echt hoe naief ben jij dan? Denk jij echt dat dit nieuws instant bekent is bij alle miljoenen mensen in amsterdam? en dat als de activeiten moeten stoppen ze dan ook meteen gestopt zijn?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Graag.quote:
quote:Update: 13:01: Auto reed over Amersfoorse weg, Werd bij de Loolaan tegengehouden. Bestuurder keerde vervolgens en waagde elders een tweede poging. De bestuurder is volgens ooggetuigen 'een knul van een jaar of 25-26 jaar oud.
Zou ook een beste chaos worden als ze alles in amsterdam af zouden lassen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Begrijp me niet verkeerd maar dit is een prachtige foto. Persfotograaf?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Paul het volgende:
omg die foto
538 hequote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat is geen kind van drie jaarquote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef starla het volgende:
[..]
IS dat wel hetzelfde kind? Of hebben ze haar meteen de schoenen en sokken aangetrokken? Op die andere foto's heeft ze namelijk blote voeten.
Prachtige foto hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef kingmob het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd maar dit is een prachtige foto. Persfotograaf?
Dat stop zetten is natuurlijk ook beetje overdreven, tuurlijk is het triest dit maar denk niet nodig is meteen landelijke rouw dag van te maken hoe hard het ook klinkt.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Deel Vismarkt Groningen ontruimd door zwarte koffer
GRONINGEN - Een deel van de Vismarkt is donderdag enige tijd ontruimd geweest. Vlak voor de Korenbeurs was een verdachte zwarte koffer gevonden.
Omdat het onduidelijk is van wie de koffer is of wat er in zit, heeft de politie de koffer meegenomen.
Uhm ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef werkeend het volgende:
[..]
Echt hoe naief ben jij dan? Denk jij echt dat dit nieuws instant bekent is bij alle miljoenen mensen in amsterdam? en dat als de activeiten moeten stoppen ze dan ook meteen gestopt zijn?
damn... het IQ gehalte is hier weer onder het vriespunt
Precies, in een keer zo'n menigte van tigduizend mensen naar huis sturen gaat ook niet echt lekker.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Zou ook een beste chaos worden als ze alles in amsterdam af zouden lassen.
Ga jij maar eens tegen een pilaar aan rijden, kijk ik wel even toe om te zien of je daarna nog enigsinds bij bewustzijn bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat geen enkele agent zijn gun trekt als de wagen tegen de naald geknald is..
Die agent met zijn hoofd in de auto heeft volgens mij wel een getrokken pistool. En die agent in pak aan de andere kant heeft zijn hand bij zijn pistool.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat geen enkele agent zijn gun trekt als de wagen tegen de naald geknald is..
quote:
Kom op. Het is té toevallig.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef Apotheose het volgende:
ben erg benieuwd of dit nou een aanslag is of een ongeluk......
Dat zou ook echt gewoon de meest sneue optie zijn... 'gewoon' een driftkikker die baalt dat -ie een straat niet in mag en door het lint gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef YoshiBignose het volgende:
"Auto reed over Amersfoorse weg, Werd bij de Loolaan tegengehouden. Bestuurder keerde vervolgens en waagde elders een tweede poging. De bestuurder is volgens ooggetuigen 'een knul van een jaar of 25-26 jaar oud."
NOS meldt dit. Alles in Rotterdam afgelastquote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Graag.
Volgens mij ben ik de enige die dit topic volgt om te weten of het nu allemaal wel door gaat.
Die foto geeft ook duidelijk aan hoe dicht dit bij de Oranjes was. Toeval? Als je zwakzinnig bent geloof je dat misschien ja..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef F04 het volgende:
[ afbeelding ]
Door het oog van de naald! Die agent per fiets.
That's exactly my guess. Met een auto op volle vaart tegen een bus zal je niet zoveel schade uithalen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef Superheld het volgende:
Als het echt een terrorist was had die auto toch wel vol gezeten met explosieven....
4 doden al?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef snowgoon het volgende:
Via RTL meldt TV Gelderland 4 doden.
Erg belangrijk, vooral staanplaatsen n.v.t.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef Hamilcar het volgende:
Kenteken is FZ-VL-03
SUZUKI SWIFT 1,3 GS U9
Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk SUZUKI
Handelsbenaming SWIFT 1,3 GS U9
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 17-06-2009
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 19-06-2006
BPM ¤ 1985
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Uitvoering
Omschrijving van de inrichting coach met achterklep
Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) ZWART
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1298 cm3
Vermogen 50 kW
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 750 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig 1.250 kg
Massa rijklaar Niet geregistreerd
Aanhangwagen
Maximum te trekken massa:
- ongeremd 375 kg
- geremd 800 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Algemeen
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Brandstofverbruik
- stad Niet geregistreerd
- buitenweg Niet geregistreerd
- gecombineerd Niet geregistreerd
Milieu
Roetfilter N.v.t.
CO2 uitstoot gecombineerd Niet geregistreerd
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Niet geregistreerd
Datum eerste toelating 14-01-1993
Datum aanvang laatste tenaamstelling 19-06-2006
Datum eerste afgifte Nederland 14-01-1993
Wacht op keuren Nee
Geregistreerd als gestolen Nee
.. misschien dat mensen nog wat verder komen.
dream on... 60% weet dit pas uren nadat het gebeurt is.. 20% zelfs pas als ze thuis komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Uhm ja.(In ieder geval alle mensen die daar op het Museumplein staan).
Ik twijfel nu ook, kind is opeens langer, draagt schoeisel en heeft een lichtere broek aan ?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef starla het volgende:
IS dat wel hetzelfde kind? Of hebben ze haar meteen de schoenen en sokken aangetrokken? Op die andere foto's heeft ze namelijk blote voeten.
Dat gebeurt altijd. De meeste Nederlanders kennen geen onveiligheid meer, tenzij het over allochtonen gaat, jammergenoeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef Biogarde het volgende:
Ik word wel een beetje moe van die lui die alleen maar troep uitkramen als:
Dat dit kan gebeuren in Nederland!
Dat dit kan gebeuren!
Hoe is dit mogelijk?! Dat dit kan..
Die verslaggever op tv had het over drugsquote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef veldmuis het volgende:
Waarom wordt er nog steeds niets gezegd over de EOD die al een uur door die auto snuffelt, maar gaat het alleen om 'onbekende militairen'?
kan ook aandacht geweest zijn.... Ja ik lul ook maar wat.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef Superheld het volgende:
Als het echt een terrorist was had die auto toch wel vol gezeten met explosieven....
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:09 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Misschien al geraakt door de gemelde schoten?
Mogelijk & mogelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is gewoon met zijn kop tegen het stuur aangeknald na eerdere botsing
Damn, dat zou niet best zijnquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef Biogarde het volgende:
Ik word wel een beetje moe van die lui die alleen maar troep uitkramen als:
Dat dit kan gebeuren in Nederland!
Dat dit kan gebeuren!
Hoe is dit mogelijk?! Dat dit kan..
Het feit dat Wolter Kroes net optrad zou voor menigeen genoeg reden moeten zijn om naar huis te gaan...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Precies, in een keer zo'n menigte van tigduizend mensen naar huis sturen gaat ook niet echt lekker.
Waarom moet het een terrorist zijn? Een gek is toch voldoende?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef Superheld het volgende:
afzetten is gewoon een hek. een hek heeft niet zo heel veel nodig om om te vallenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
onwel door een afzetting heen rijden. Denk het niet
Die loopt op de vrijmarkt van zijn plaatselijke dorpjequote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Iblis het volgende:
Maar waar is Jan-Peter nu?
Om omroepgelderland .nl staat nog altijd 1 dode, 3 mensen gereanimeerd.quote:
ja, dit hele voorval is in scene gezet om straks nog meer veiligheidsmaatregelen te kunnen nemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ook, kind is opeens langer, draagt schoeisel en heeft een lichtere broek aan ?
Hij was daarvoor toch al tegen andere dingen/mensen aangeknald? Lijkt me niet zo vreemd dat ie er dan zo bijligt.quote:
ik denk eerder erg psychotisch.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien was de bestuurder van die auto wel ladderzat. Of nog in hogere sferen van de nacht ervoor.
TV Gelderland meld nog niks over doden.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef snowgoon het volgende:
Via RTL meldt TV Gelderland 4 doden.
Redelijk jaquote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
Wat een sukkel wordt er nu geïnterviewd
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
NOS meldt dit. Alles in Rotterdam afgelast
Die zit in Polen, wat miz uiterst verdacht is..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Iblis het volgende:
Maar waar is Jan-Peter nu?
Hollandse meisjes zijn groot Stof.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is dat het kindje wel? Lijkt een volwassene, ze is namelijk nogal groot.
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het feit dat Wolter Kroes net optrad zou voor menigeen genoeg reden moeten zijn om naar huis te gaan...
quote:Een zwarte auto is donderdagmorgen ingereden op publiek dat op de Loolaan langs de route stond voor Koninginnedag. Volgens Koninklijk Apeldoorn zijn er vier doden.
Er zijn ongeveer 14 mensen gewond geraakt. De auto kwam vanaf de Jachtlaan in de richting van de Zwolseweg ter hoogte van de Loolaan. De auto is door de afzetting en mensen heen gereden en kwam tegen monument De Naald tot stilstand. Volgens ooggetuigen had de auto het op de bus met de koninklijke familie gemunt.
De automobilist is gewond geraakt. Hij is meegenomen naar het politiebureau. De politie houdt serieus rekening met boze opzet. Een politie heeft de auto op explosieven doorzocht, maar niets gevonden.
Bij het Lukasziekenhuis in Apeldoorn is een bus vol gewonden gearriveerd
Dat ze blijven staan betekend dat ze uberhaupt te dronken zijn om zoiets te kunnen relativerenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het feit dat Wolter Kroes net optrad zou voor menigeen genoeg reden moeten zijn om naar huis te gaan...
Ik vroeg me al af waar Lambiekje bleef.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, dit hele voorval is in scene gezet om straks nog meer veiligheidsmaatregelen te kunnen nemen.
Ik weet niet wat voor vage conclusies jij weer trekt, maar ik doel er op dat dit een ander slachtoffer lijkt ?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
ja, dit hele voorval is in scene gezet om straks nog meer veiligheidsmaatregelen te kunnen nemen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt me in ieder geval niet de 25-jarige waar ze het eerder over haddenquote:
Waarom? Moet het hele land rouwen omdat er een aanslag is geweest? Vandaag moet je feesten. Dat het in Apeldoorn alles is afgelast prima, maar imo moet het feest rest van het land overal doorgaan.quote:
Bron?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef MissLadyRoses het volgende:
van alles word nu ook afgelast niet alleen in apeldoorn hoop dat nijmegen en amsterdam nog door gaan
Dan is het toch nog steeds een terrorist als het een bewuste aanslag is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Waarom moet het een terrorist zijn? Een gek is toch voldoende?
Tuurlijk, puur een reactie op mensen die roepen Al Qaida of soort gelijke organisatiesquote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Waarom moet het een terrorist zijn? Een gek is toch voldoende?
Ze hadden z'n kop van z'n romp moeten schieten.quote:
Om die auto tegen te houden misschien?...quote:
Zoals ik al zei, als dat gebeurd was, is dat natuurlijk gedaan in een poging de chauffeur uit te schakelen. Lijkt me dat dat ook de instructie is in een dergelijke situatie.quote:
Volgens mij hebben ze dat trappetje gehoord die ie net voordat ie op dat monument inreed omver reed?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 @ 12:08 schreef PankPinther het volgende:
En die suffe agentjes staan allemaal gapend toe te kijken en niemand die z'n pistool alvast even trekt!![]()
Daar gaat nog over gesproken worden denk ik![]()
De enige sukkel ben jij, die vent heeft net wellicht mensen dood zien gaan... totaal ongepast eigenlijk om zo iemand een camera in zijn neus te duwenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
In die nieuwsbalk net tijdens het NOS Journaal.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar staat dat van Rotterdam en afgelasting?
Wordt een grote teringzooi in Amsterdam dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef MissLadyRoses het volgende:
van alles word nu ook afgelast niet alleen in apeldoorn hoop dat nijmegen en amsterdam nog door gaan
Inderdaad, een terrorist is iemand die terreur veroorzaakt. Lijkt me duidelijk hier...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds een terrorist als het een bewuste aanslag is.
Een terrorist hoeft niet altijd een man met een baard en een bomgordel te zijn hoor.
Idd. Ben bang dat dit een tegenovergesteld effect gaat hebben. Dat mensen een kwade dronk over zich krijgen omdat alles is afgelast en er niks te doen is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waarom? Moet het hele land rouwen omdat er een aanslag is geweest? Vandaag moet je feesten. Dat het in Apeldoorn alles is afgelast prima, maar imo moet het feest rest van het land overal doorgaan.
Ben bang dat het een ander is Goot.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ook, kind is opeens langer, draagt schoeisel en heeft een lichtere broek aan ?
nou, net ernaastquote:Volgens ooggetuigen had de auto het op de bus met de koninklijke familie gemunt.
Ik zou jou wel eens willen zien nadat je met je neus op de feiten bent gedrukt met de directe hulpverlening van VEERTIEN mensen, waaronder kinderen. Lekker stoer mensen van achter je computertje beoordelen, goed hoor!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
Ja want je weet op dat moment precies wat er aan de hand is, dus de bestuurder MOET DOODquote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze hadden z'n kop van z'n romp moeten schieten.
Dan is hij dus misschien flauwgevallen, krijgt die als dank ook nog een kogel door zijn kop.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als dat gebeurd was, is dat natuurlijk gedaan in een poging de chauffeur uit te schakelen. Lijkt me dat dat ook de instructie is in een dergelijke situatie.
Nee kom op, we zijn live in de uitzending toen die man wilde weglopen en in de war was.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De enige sukkel ben jij, die vent heeft net wellicht mensen dood zien gaan... totaal ongepast eigenlijk om zo iemand een camera in zijn neus te duwen
Dat is het toch alquote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wordt een grote teringzooi in Amsterdam dan.
Als je terugleest stond dat onder het NOS nieuws onder het balkje maar let wel de officiële activiteiten gaan niet door dus andere dingen vast wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar staat dat van Rotterdam en afgelasting?
Hadden we bij 11 september ook allemaal feestend door de buurt moeten trekken? Zegt genoeg over die mensen dat ze dom mee blijven hossen op slechte muziek...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waarom? Moet het hele land rouwen omdat er een aanslag is geweest? Vandaag moet je feesten. Dat het in Apeldoorn alles is afgelast prima, maar imo moet het feest rest van het land overal doorgaan.
Zie er alleen iets over apeldoorn staan?quote:
Hé bah, net een slagveld.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef eleusis het volgende:
AD zegt ook 4 doden, maar wel tussen quotes.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/
What the fuckquote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
4 doden dus:
http://www.spitsnieuws.nl(...)doden_apeldoorn.html
Radio zegt 4.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Tarabass het volgende:
Hulpverlener had het erover dat alle slachtoffers nu weg zijn, en dat er minstens één dode is!
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
Ben bang dat het een ander is Goot.
Dat is niet dat kindje met die wapperende haren van die ene foto.
JE hebt net tijdens een feest 1 persoon moeten reanimeren omdat er 1 of ander malloot 14 man omver heeft gereden. En er staat een camera op je neus terwijl je het net aan het verwerken bent. Zou je dan normaal kunnen reageren?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
Ook waar, maar misschien bij de eerdere afzettingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:16 schreef werkeend het volgende:
Lijkt mij ook zwaar onwaarschijnlijk dat er geschoten is.. aan beide kanten van de auto stonden grote groepen mensen, dan ga je niet schieten op een auto die 50+ gaat. Dan mis je namelijk 9 van de 10x en dan schiet je opeens Miep uit Roelofarendsveen overhoop die voor een leuk uitje daar heen gegaan was.
4 doden vs 1000 dodenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hadden we bij 11 september ook allemaal feestend door de buurt moeten trekken?
Het was wel een 50 jaar oude bus. Lijkt me dat die suzuki behoorlijk wat schade had kunnen aanrichten.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Beregd het volgende:
[..]
nou, net ernaast
En ook, bus vs suzuki swift, ik weet het zo niet
Misschien dacht die gast die erin zat er anders over. Grootheidswaanzin in zijn Suziki ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Beregd het volgende:
[..]
nou, net ernaast
En ook, bus vs suzuki swift, ik weet het zo niet
Je hoeft maar een idioot te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef fespo het volgende:
maar dat kleine auto'tje is toch veel te laag om de mensen in de bus te raken
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
Toen was er geen feestdag of iets in die richting.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hadden we bij 11 september ook allemaal feestend door de buurt moeten trekken? Zegt genoeg over die mensen dat ze dom mee blijven hossen op slechte muziek...
4 doden per zaterdagavond?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef werkeend het volgende:
[..]
4 doden vs 1000 doden
hmm
er vallen meer doden op een gewone zaterdagavond. Dan stopt de muziek in de club toch ook niet..
Misschien iemand die een beroerte heeft gekregen onder het rijden? Je weet het nooit..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Optie 1: een petje dat onder invloed van drank en/of drugs op de menigte is ingereden
Optie 2: een moslim
Je vindt jezelf heel grappig he?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Optie 1: een petje dat onder invloed van drank en/of drugs op de menigte is ingereden
Het is sowieso een debielquote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Ik denk niks eerlijk gezegd, ik hoor het later op de dag wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Diverse media melden een blanke man.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Gezien de verhalen van ooggetuigen dat hij ergens anders was staande gehouden, lijkt mij dat niet het gevalquote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien iemand die een beroerte heeft gekregen onder het rijden? Je weet het nooit..
Verstandig, al dat gespeculeer.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk niks eerlijk gezegd, ik hoor het later op de dag wel.
Er zijn al genoeg dingen die wijzen op een geplande aanslag.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien iemand die een beroerte heeft gekregen onder het rijden? Je weet het nooit..
Triest als alles wordt afgelast in Amsterdam.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
In Amsterdam wordt nog altijd overlegd over doorgaan of niet (RTL7).
Ik weet wel zeker dat dit de laatste keer Koninginnedag 'oude stijl' wasquote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef denthemen het volgende:
Dit gaat heel veel veranderen in Nederland. Niet alleen Koninginnedag zal heel anders worden, maar alles waarbij de koninklijke familie aanwezig zal zijn. Al is dit natuurlijk wel de minste zorg op dit moment. Vreselijk dit
je mistquote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Alsof één kip daar nu (maar ook maanden later) zich daar maar één seconde druk over maakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef denthemen het volgende:
Dit gaat heel veel veranderen in Nederland. Niet alleen Koninginnedag zal heel anders worden, maar alles waarbij de koninklijke familie aanwezig zal zijn. Al is dit natuurlijk wel de minste zorg op dit moment. Vreselijk dit
Dader was iig blankquote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Ik zou het niet triest vinden, maar ik vrees wel een enorme chaosquote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef magnifor het volgende:
[..]
Triest als alles wordt afgelast in Amsterdam.
inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit de laatste keer Koninginnedag 'oude stijl' was
Of beide: Een moslim met paddo's op!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Officieel is dat ook nog niet bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Superheld het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)queen.car/index.html
Cnn lekker op de hoogte, "There are not believed to be any fatalities".
hoeveelheid verkeersdoden per weekend. Zoek maar op, er gaan genoeg mensen dood in een gemiddeld weekend aan alleen al verkeersongelukken.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
4 doden per zaterdagavond?
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Gast nu moet je niet overdrijven. Natuurlijk is elke dode 1 te veel. Maar met zoveel mensen in Apeldoorn had het veel erger kunnen zijn.quote:
Auto rijdt in op de massa, in elk geval een dode, veel gewonden.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Hik het volgende:
Mensen, ik zit in het buitenland en vaag genoeg is Fok de enige site die werkt. Kan iemand me even samenvatten/updaten?
Die kans is idd grootquote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef denthemen het volgende:
Voorlopig nog niet. Rotterdam welquote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
Amsterdam afgelast?
Triest niveau hier op fok ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sommige mensen hier hebben totaal geen inlevingsvermogen he. Die man van het interview zat er helemaal door heen, wat die gezien moet hebben.
En dan zijn er nog mensen die hier zo dom reageren
Man in auto ingereden op toeschouwers en tegen de Naald (monument) terechtgekomen. Paar meter van de koninklijke bus.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Hik het volgende:
Mensen, ik zit in het buitenland en vaag genoeg is Fok de enige site die werkt. Kan iemand me even samenvatten/updaten?
Daarover wordt overlegd op het moment, o.a. met Cohen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
Amsterdam afgelast?
Als ze het af zouden lasten, word het een chaos in Amsterdam en op de stations...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
In Amsterdam wordt nog altijd overlegd over doorgaan of niet (RTL7).
Jeee we zijn op CNN, Nederland staat weer op de kaart, viva Hollandia.quote:
Is gewoon nog feest hoor bij radio 538.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarover wordt overlegd op het moment, o.a. met Cohen.
Dramaqueenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef denthemen het volgende:
Dit gaat heel veel veranderen in Nederland.
Je snapt toch wel dat de context hier heel anders is ? Vandaar dat 'de aandacht'' groter is. Doe nou niet als of het niets isquote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef werkeend het volgende:
[..]
hoeveelheid verkeersdoden per weekend. Zoek maar op, er gaan genoeg mensen dood in een gemiddeld weekend aan alleen al verkeersongelukken.
Reageer dan nietquote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef fluppie33 het volgende:
Het is zeker zo'n moslim terrorist.
Die geprobeerd heeft om de koningin te doden.
Amsterdam afgelast? Ik ga nu weg, wtf.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarover wordt overlegd op het moment, o.a. met Cohen.
Dat ontken ik toch nietquote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Is gewoon nog feest hoor bij radio 538.
Tering idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://tinyurl.com/cw4f44
Schokkend! Wat een beelden![]()
.
Geenstijl..quote:Update 13:19: Rotterdam heeft alle activiteiten afgelast. Andere grote steden zullen waarschijnlijk volgen. Vlaggen in heel Nederland gaan halfstok.
Ja dan krijg je van doe toestanden als bij Obama. dat iedereen die ook maar enigszins zich langs de route wil begeven eerst door detectiepoortjes heen moet, en helemaal gescreend moet worden.quote:
Ja, en leg maar eens uit aan iedereen die dar si wat er loos is. De meeste mensen hebben geen idee wat er aan de hand is waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Als ze het af zouden lasten, word het een chaos in Amsterdam en op de stations...
Een lijkwagen zegt jou niets?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Officieel is dat ook nog niet bevestigd.
En zo stevenen we af op een minimalisering van persoonlijke bewegingsvrijheid, zowel in formele als informele sferen. En dat allemaal om er uiteindelijk achter te komen dat ongelukken, aanslagen en rampspoed ons altijd zullen blijven treffen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit de laatste keer Koninginnedag 'oude stijl' was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |