Zoals ik al zei, als dat gebeurd was, is dat natuurlijk gedaan in een poging de chauffeur uit te schakelen. Lijkt me dat dat ook de instructie is in een dergelijke situatie.quote:
Volgens mij hebben ze dat trappetje gehoord die ie net voordat ie op dat monument inreed omver reed?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 @ 12:08 schreef PankPinther het volgende:
En die suffe agentjes staan allemaal gapend toe te kijken en niemand die z'n pistool alvast even trekt!![]()
Daar gaat nog over gesproken worden denk ik![]()
De enige sukkel ben jij, die vent heeft net wellicht mensen dood zien gaan... totaal ongepast eigenlijk om zo iemand een camera in zijn neus te duwenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
Wat een sukkel wordt er nu geïnterviewd
In die nieuwsbalk net tijdens het NOS Journaal.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar staat dat van Rotterdam en afgelasting?
Wordt een grote teringzooi in Amsterdam dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef MissLadyRoses het volgende:
van alles word nu ook afgelast niet alleen in apeldoorn hoop dat nijmegen en amsterdam nog door gaan
Inderdaad, een terrorist is iemand die terreur veroorzaakt. Lijkt me duidelijk hier...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds een terrorist als het een bewuste aanslag is.
Een terrorist hoeft niet altijd een man met een baard en een bomgordel te zijn hoor.
Idd. Ben bang dat dit een tegenovergesteld effect gaat hebben. Dat mensen een kwade dronk over zich krijgen omdat alles is afgelast en er niks te doen is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waarom? Moet het hele land rouwen omdat er een aanslag is geweest? Vandaag moet je feesten. Dat het in Apeldoorn alles is afgelast prima, maar imo moet het feest rest van het land overal doorgaan.
Ben bang dat het een ander is Goot.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ook, kind is opeens langer, draagt schoeisel en heeft een lichtere broek aan ?
nou, net ernaastquote:Volgens ooggetuigen had de auto het op de bus met de koninklijke familie gemunt.
Ik zou jou wel eens willen zien nadat je met je neus op de feiten bent gedrukt met de directe hulpverlening van VEERTIEN mensen, waaronder kinderen. Lekker stoer mensen van achter je computertje beoordelen, goed hoor!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
Wat een sukkel wordt er nu geïnterviewd
Ja want je weet op dat moment precies wat er aan de hand is, dus de bestuurder MOET DOODquote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze hadden z'n kop van z'n romp moeten schieten.
Dan is hij dus misschien flauwgevallen, krijgt die als dank ook nog een kogel door zijn kop.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als dat gebeurd was, is dat natuurlijk gedaan in een poging de chauffeur uit te schakelen. Lijkt me dat dat ook de instructie is in een dergelijke situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |