Die zit in Polen, wat miz uiterst verdacht is..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Iblis het volgende:
Maar waar is Jan-Peter nu?
Hollandse meisjes zijn groot Stof.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is dat het kindje wel? Lijkt een volwassene, ze is namelijk nogal groot.
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het feit dat Wolter Kroes net optrad zou voor menigeen genoeg reden moeten zijn om naar huis te gaan...
quote:Een zwarte auto is donderdagmorgen ingereden op publiek dat op de Loolaan langs de route stond voor Koninginnedag. Volgens Koninklijk Apeldoorn zijn er vier doden.
Er zijn ongeveer 14 mensen gewond geraakt. De auto kwam vanaf de Jachtlaan in de richting van de Zwolseweg ter hoogte van de Loolaan. De auto is door de afzetting en mensen heen gereden en kwam tegen monument De Naald tot stilstand. Volgens ooggetuigen had de auto het op de bus met de koninklijke familie gemunt.
De automobilist is gewond geraakt. Hij is meegenomen naar het politiebureau. De politie houdt serieus rekening met boze opzet. Een politie heeft de auto op explosieven doorzocht, maar niets gevonden.
Bij het Lukasziekenhuis in Apeldoorn is een bus vol gewonden gearriveerd
Dat ze blijven staan betekend dat ze uberhaupt te dronken zijn om zoiets te kunnen relativerenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het feit dat Wolter Kroes net optrad zou voor menigeen genoeg reden moeten zijn om naar huis te gaan...
Ik vroeg me al af waar Lambiekje bleef.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, dit hele voorval is in scene gezet om straks nog meer veiligheidsmaatregelen te kunnen nemen.
Ik weet niet wat voor vage conclusies jij weer trekt, maar ik doel er op dat dit een ander slachtoffer lijkt ?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
ja, dit hele voorval is in scene gezet om straks nog meer veiligheidsmaatregelen te kunnen nemen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
Wat een sukkel wordt er nu geïnterviewd
Het lijkt me in ieder geval niet de 25-jarige waar ze het eerder over haddenquote:
Waarom? Moet het hele land rouwen omdat er een aanslag is geweest? Vandaag moet je feesten. Dat het in Apeldoorn alles is afgelast prima, maar imo moet het feest rest van het land overal doorgaan.quote:
Bron?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef MissLadyRoses het volgende:
van alles word nu ook afgelast niet alleen in apeldoorn hoop dat nijmegen en amsterdam nog door gaan
Dan is het toch nog steeds een terrorist als het een bewuste aanslag is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Waarom moet het een terrorist zijn? Een gek is toch voldoende?
Tuurlijk, puur een reactie op mensen die roepen Al Qaida of soort gelijke organisatiesquote:Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Waarom moet het een terrorist zijn? Een gek is toch voldoende?
Ze hadden z'n kop van z'n romp moeten schieten.quote:
Om die auto tegen te houden misschien?...quote:
Zoals ik al zei, als dat gebeurd was, is dat natuurlijk gedaan in een poging de chauffeur uit te schakelen. Lijkt me dat dat ook de instructie is in een dergelijke situatie.quote:
Volgens mij hebben ze dat trappetje gehoord die ie net voordat ie op dat monument inreed omver reed?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 @ 12:08 schreef PankPinther het volgende:
En die suffe agentjes staan allemaal gapend toe te kijken en niemand die z'n pistool alvast even trekt!![]()
Daar gaat nog over gesproken worden denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |