Ja, ze hadden al gecontateerd (hoor ik bij de NOS) dat het om een blanke man gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die arm ziet er erg blank uit achter het stuur..
Smartass, ik bedoel dus dat ze helemaal geen krimp geven omdat het zo snel gaat.quote:
Kan ook door de klap van botsing komen dat ie al weg isquote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef Elusive het volgende:
meneer achter het stuur is zo te zien bewusteloos, hart aanval ofzo ?
Altijd die kneusjes die gaan zeiken op een agent die niets zou doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. Hij kijkt naar iets anders en ziet niet wat er voor hem gebeurt.
quote:
Schok. Iedereen reageert er anders op. En meestal dringt het pas later doorquote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef FuTilE het volgende:
Willem-Alexander leek niet al te verrast btw. Jasje plooien, zitten en door met die bus...
Meer omdat het geen YL was zoals de poster hier zelf noemde maar VL, das een Swift 1.3, sinds juni 2006 op naam.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als het geen ongeluk is is het de domste aanslag ooit, wou 'ie de koninklijke familie vermoorden door met een Suzuki van amper 1000 kg tegen een bus op te rijden?
En dan...die kunnen geen aanslagen plegen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, ze hadden al gecontateerd (hoor ik bij de NOS) dat het om een blanke man gaat.
Ok, nou opgelost! Slotje dan maarquote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is gewoon een ongeluk. Er is sowieso alcohol in het spel. Waarschijnlijk is de bestuurder buiten bewustzijn geraakt, hierna is de auto door een menigte gereden, de mede-passagiers (man en kind) springen uit auto om hun leven te redden want ze zien dat ze recht op het standbeeld afgaan.
Oh oke bedankt. Hoef ik de persconferentie niet meer te zien iigquote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is gewoon een ongeluk. Er is sowieso alcohol in het spel. Waarschijnlijk is de bestuurder buiten bewustzijn geraakt, hierna is de auto door een menigte gereden, de mede-passagiers (man en kind) springen uit auto om hun leven te redden want ze zien dat ze recht op het standbeeld afgaan.
Door al die afzettingen heenbreken en op 2 seconden na de bus missen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is allemaal een beetje te toevallig dat die beschadigde auto aan komt rijden op het moment dat de bus vertrekt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Als het een aanslag was geweest vraag ik me af op wie. Al Qaida?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ongeluk lijkt me onwaarschijnlijk... Je komt niet zomaar daar in de buurt met je autootje hoor. Zie echt nog geen bejaarden denken van ik ga eens lekker door de drukte rijden.
Het schrik-effect doet 'wonderen'. Check de shock alleen al in dit topic.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef Bananenman het volgende:
Als het geen ongeluk is is het de domste aanslag ooit, wou 'ie de koninklijke familie vermoorden door met een Suzuki van amper 1000 kg tegen een bus op te rijden?
ja he, een kloelbloedige man met het geluk op z'n handquote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Cee het volgende:
Ik blijf me echt verbazen over die politieman op de fiets. Het scheelde een haartje.
Ik denk het echt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef _Arual_ het volgende:
Die bestuurder ligt voorovergezakt in de auto, zie je op die foto... Is ook een oudere man zo te zien. Zou hij onwel zijn geworden?!
en de mensen die hij geraakt heeft?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Opvallend dat de auto al total-loss was voordat het tegen het monument botste. Zou dat dan komen door al die dranghekken?
Ja, en de mensen die hij geraakt heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Opvallend dat de auto al total-loss was voordat het tegen het monument botste. Zou dat dan komen door al die dranghekken?
De passagiers deur van de auto zat dicht. Dus knap als je daar uitgesprongen bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zou je op Al Qaida een aanslag willen plegen, tijdens Koninginnedag, in Nederland.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als het een aanslag was geweest vraag ik me af op wie. Al Qaida?Dan zat er minimaal 200 kilo semtex in.
Inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Psychonikeo het volgende:
mogen die oranje naampjes niet uit?
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan zet je in je browser het weergeven van afbeeldingen maar uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Gabbylicious het volgende:
Flikker nou gvd eens op met die foto's.
En zij ( agenten op de foto's ) langzaam, anderen zie je wel reageren. Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, maar toch.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je weet dan echt niet wat er gebeurd dat gaat zo snel
Inderdaad ja, die man had ook niet toevallig even de andere kant op moeten kijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Cee het volgende:
Ik blijf me echt verbazen over die politieman op de fiets. Het scheelde een haartje.
Als je sowieso een aanslag wil plegen in Nederland kun je Nederland bijna niet symbolischer raken dan op deze dag.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou je op Al Qaida een aanslag willen plegen, tijdens Koninginnedag, in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |