Typisch VVD'er volk, alleen aan het eigen plezier denken, de rest kan verrekkenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef RijstNatie het volgende:
Meneer de kut vvd er is boos omdat alle festiviteiten verknalt worden door 1 klootzak.
De 14 mensen die raak zijn gereden dat is toch ff iets erger
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef drummerdude het volgende:
[ afbeelding ]
Een kind en een man volgens mij...
Je zult wel niet de enige zijn geweest die dat kenteken wilde nakijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb geprobeerd om het kenteken te checken bij de RDW, maar die site was ineens uit de lucht.
Nu is ie er weer en krijg je de melding:
[..]
![]()
![]()
De man zit met zijn hoofd naar beneden, hij lijkt wel buiten bewustzijnquote:
Meestal op foto's.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
Die agenten, die staan als standbeelden gewoon.
Dat viel me dus ook al op, als zoiets gebeurt gaat je kop toch automatisch meequote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En hier die agent ook weer... Waar kijkt ie in godsnaam naar?
"Move along people, nothing to see here..."
Je weet dan echt niet wat er gebeurd dat gaat zo snelquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
Is geen domme opmerkingquote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo'n opmerking. Ben jij ook ziek?
quote:
omdat het een moment opname isquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
Hij staat er met zijn rug naar toe, en je reageert ook niet zo 123quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, het is een aanslag, kan je de TT niet lezen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef _Arual_ het volgende:
Die bestuurder ligt voorovergezakt in de auto, zie je op die foto... Is ook een oudere man zo te zien. Zou hij onwel zijn geworden?!
viel me ook al opquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
De man zit met zijn hoofd naar beneden, hij lijkt wel buiten bewustzijn
[ afbeelding ]
Maar die ene kijkt in de richting vanwaar de auto vandaan komt!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je weet dan echt niet wat er gebeurd dat gaat zo snel
Ind, wat is die agent in vredesnaam aan het doenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is geen domme opmerking
Voor mij is het ook nog niet cker dat het een aanslag is. Voor hetzelfde geld is het iemand die een hartaanval krijgt tijdens het autorijden, weet jij veel. Als iemand een aanslag doet, doet ie dat meestal wel anders lijkt me.
Omdat ie total loss is nuquote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb geprobeerd om het kenteken te checken bij de RDW, maar die site was ineens uit de lucht.
Nu is ie er weer en krijg je de melding:
[..]
![]()
![]()
Ja dat vraag ik me ook af. Hij kijkt naar iets anders en ziet niet wat er voor hem gebeurt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef Superheld het volgende:
Waar the fuck kijkt die agent (?) naar op die foto
Lijkt wel of er 2 kinders liggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |