dat is een hoax die bij z'n beetje elk evenement weer naar voren komtquote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Linkje naar de post?
Klinkt wel heul vaag
Kut dan ben ik aan het werkquote:
De passagier schijnt uit de auto te zijn gesprongen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Het lijkt alsof de bestuurder vlak voor de botsing tegen het monument uit de auto springt, samen met 1 kind. Geen mens, ook geen terrorist of doorgeslagen gek zou zijn kind betrekken in een aanslag.
Dus dit zou een aanwijzing kunnen zijn dat het gewoon een ongeluk is.
Als je die foto observeert, dan zie je dat ze uit de auto zijn gesprongen voordat ze het monument raakten.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd.![]()
Maar die man met kind kwamen die nou uit de auto of zijn ze alleen geraakt?
gruwlijk gewoonquote:Op donderdag 30 april 2009 12:37 schreef drummerdude het volgende:
[ afbeelding ]
Een kind en een man volgens mij...
Nu nog... god je moet er toch niet aan denken.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:38 schreef Ynske het volgende:
8 gewonden nog op t kruispunt waarvan 1 kind
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een gezeur altijd die extra vermelding altijd als er ook kinderen gewond zijn, alsof dat erger is dan volwassenen
Je ziet zelfs een schoen door de lucht vliegenquote:
jzeker, maar de kunst is wel om humor op de goede momenten en in de juiste vorm in te zetten, dat snapt niet iedereen hier even goed.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet niet zo overdrijven. Natuurlijk is het kut als je familie er ligt, maar moet dan het hele land rouwen? Humor is ook een manier van relativeren en ergens mee omgaan.
moet wel fake zijn dat verhaalquote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Linkje naar de post?
Klinkt wel heul vaag
dus jij vind het minder erg voor die volwassenenquote:
Bekijk die beelden eens. De bus wordt net gemistquote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef TheFrankey het volgende:
Wie zegt dat het een aanslag is? Beetje voorbarige topic titel eerlijk gezegd
Truequote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef TheFrankey het volgende:
Wie zegt dat het een aanslag is? Beetje voorbarige topic titel eerlijk gezegd
quote:Er zijn geen gegevens gevonden voor het kenteken FZ-YL-03
Ik begrijp niet zo'n opmerking. Ben jij ook ziek?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Aanslag met zo'n kut auto?
Pak dan op z'n minst wat explosieven erbij
Ja. Gewoon in de reguliere uitzendingquote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef kleefje het volgende:
Klopt het dat dit Live op TV was???.. verdomme kijk ik een keer niet naar dat saaie gedoe, dat gebeurt dit..
En hier die agent ook weer... Waar kijkt ie in godsnaam naar?quote:
Zijn die gelost dan? Maar dat lijkt me niet vreemd in een poging de chauffeur uit te schakelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zijn er uberhaupt schoten gelost?
dat is gewoon wat er gebeurd is. Juist handig, die razendsnelle informatieverspreiding tegenwoordigquote:Op donderdag 30 april 2009 12:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die fot's zijn gruwelijk stop ermee aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |