omdat ie daar wat hoorde natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar die ene kijkt in de richting vanwaar de auto vandaan komt!
In een menigte van duizenden mensen, echt heel verstandig om dan je magazijn te legen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zijn die gelost dan? Maar dat lijkt me niet vreemd in een poging de chauffeur uit te schakelen.
waarom redeneert iedereen zo? Een aanslag kan bijvoorbeeld ook door een simpele verwarde man worden gepleegd die het gehad heeft met de maatschappij, weet jij veel.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Aanslag lijkt me wel vrij sterk. Dan had je op z'n minst een bom in die auto geplaatst.
Kijk eens naar het filmpje, de pers keek ook nog amper, het ging namelijk erg snel. Wie weet keek hij of er meer kwam, wie weet ging het zo snel dat hij nog keek naar het geschreeuw van mensen daar ? Het is nog voor de knal tegen de Naald.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef FuTilE het volgende:
En hier die agent ook weer... Waar kijkt ie in godsnaam naar?
"Move along people, nothing to see here..."
20 secondenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
De auto miste de bus met de koninklijke familie met 2 seconden. Als dit een ongeluk is er allemaal wel bizar veel toeval in het spel.
Of hij wil niet zien wat hij doetquote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
De man zit met zijn hoofd naar beneden, hij lijkt wel buiten bewustzijn
[ afbeelding ]
Dat heb je op foto's hequote:Op donderdag 30 april 2009 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
Die agenten, die staan als standbeelden gewoon.
Dat dus. Op de gok doorrijdenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of hij wil niet zien wat hij doet
Die arm ziet er erg blank uit achter het stuur..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:40 schreef Remzz het volgende:
Bizarre foto... hier wat hogere resolutie
[ afbeelding ]
Inderdaad, wat een leipe TT. Kan iemand hem niet veranderen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, het is een aanslag, kan je de TT niet lezen?
Als het geen ongeluk is is het de domste aanslag ooit, wou 'ie de koninklijke familie vermoorden door met een Suzuki van amper 1000 kg tegen een bus op te rijden?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
De auto miste de bus met de koninklijke familie met 2 seconden. Als dit een ongeluk is er allemaal wel bizar veel toeval in het spel.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef ScudRaket het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het een ongeval betreft.
Precies, en de chauffeur van een auto in volle vaart dood schieten is ook helemáál niet gevaarlijk voor de omstanders, want die auto komt natuurlijk meteen veilig tot stilstandquote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In een menigte van duizenden mensen, echt heel verstandig om dan je magazijn te legen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |