Nee kom op, we zijn live in de uitzending toen die man wilde weglopen en in de war was.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De enige sukkel ben jij, die vent heeft net wellicht mensen dood zien gaan... totaal ongepast eigenlijk om zo iemand een camera in zijn neus te duwen
Dat is het toch alquote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wordt een grote teringzooi in Amsterdam dan.
Als je terugleest stond dat onder het NOS nieuws onder het balkje maar let wel de officiële activiteiten gaan niet door dus andere dingen vast wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar staat dat van Rotterdam en afgelasting?
Hadden we bij 11 september ook allemaal feestend door de buurt moeten trekken? Zegt genoeg over die mensen dat ze dom mee blijven hossen op slechte muziek...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waarom? Moet het hele land rouwen omdat er een aanslag is geweest? Vandaag moet je feesten. Dat het in Apeldoorn alles is afgelast prima, maar imo moet het feest rest van het land overal doorgaan.
Zie er alleen iets over apeldoorn staan?quote:
Hé bah, net een slagveld.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef eleusis het volgende:
AD zegt ook 4 doden, maar wel tussen quotes.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/
What the fuckquote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
4 doden dus:
http://www.spitsnieuws.nl(...)doden_apeldoorn.html
Radio zegt 4.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Tarabass het volgende:
Hulpverlener had het erover dat alle slachtoffers nu weg zijn, en dat er minstens één dode is!
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
Ben bang dat het een ander is Goot.
Dat is niet dat kindje met die wapperende haren van die ene foto.
JE hebt net tijdens een feest 1 persoon moeten reanimeren omdat er 1 of ander malloot 14 man omver heeft gereden. En er staat een camera op je neus terwijl je het net aan het verwerken bent. Zou je dan normaal kunnen reageren?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
Wat een sukkel wordt er nu geïnterviewd
Ook waar, maar misschien bij de eerdere afzettingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:16 schreef werkeend het volgende:
Lijkt mij ook zwaar onwaarschijnlijk dat er geschoten is.. aan beide kanten van de auto stonden grote groepen mensen, dan ga je niet schieten op een auto die 50+ gaat. Dan mis je namelijk 9 van de 10x en dan schiet je opeens Miep uit Roelofarendsveen overhoop die voor een leuk uitje daar heen gegaan was.
4 doden vs 1000 dodenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hadden we bij 11 september ook allemaal feestend door de buurt moeten trekken?
Het was wel een 50 jaar oude bus. Lijkt me dat die suzuki behoorlijk wat schade had kunnen aanrichten.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Beregd het volgende:
[..]
nou, net ernaast
En ook, bus vs suzuki swift, ik weet het zo niet
Misschien dacht die gast die erin zat er anders over. Grootheidswaanzin in zijn Suziki ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Beregd het volgende:
[..]
nou, net ernaast
En ook, bus vs suzuki swift, ik weet het zo niet
Je hoeft maar een idioot te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef fespo het volgende:
maar dat kleine auto'tje is toch veel te laag om de mensen in de bus te raken
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
Wat een sukkel wordt er nu geïnterviewd
Toen was er geen feestdag of iets in die richting.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hadden we bij 11 september ook allemaal feestend door de buurt moeten trekken? Zegt genoeg over die mensen dat ze dom mee blijven hossen op slechte muziek...
4 doden per zaterdagavond?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef werkeend het volgende:
[..]
4 doden vs 1000 doden
hmm
er vallen meer doden op een gewone zaterdagavond. Dan stopt de muziek in de club toch ook niet..
Misschien iemand die een beroerte heeft gekregen onder het rijden? Je weet het nooit..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Optie 1: een petje dat onder invloed van drank en/of drugs op de menigte is ingereden
Optie 2: een moslim
Je vindt jezelf heel grappig he?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Optie 1: een petje dat onder invloed van drank en/of drugs op de menigte is ingereden
Het is sowieso een debielquote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Ik denk niks eerlijk gezegd, ik hoor het later op de dag wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Diverse media melden een blanke man.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Gezien de verhalen van ooggetuigen dat hij ergens anders was staande gehouden, lijkt mij dat niet het gevalquote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien iemand die een beroerte heeft gekregen onder het rijden? Je weet het nooit..
Verstandig, al dat gespeculeer.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk niks eerlijk gezegd, ik hoor het later op de dag wel.
Er zijn al genoeg dingen die wijzen op een geplande aanslag.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien iemand die een beroerte heeft gekregen onder het rijden? Je weet het nooit..
Triest als alles wordt afgelast in Amsterdam.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
In Amsterdam wordt nog altijd overlegd over doorgaan of niet (RTL7).
Ik weet wel zeker dat dit de laatste keer Koninginnedag 'oude stijl' wasquote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef denthemen het volgende:
Dit gaat heel veel veranderen in Nederland. Niet alleen Koninginnedag zal heel anders worden, maar alles waarbij de koninklijke familie aanwezig zal zijn. Al is dit natuurlijk wel de minste zorg op dit moment. Vreselijk dit
je mistquote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Alsof één kip daar nu (maar ook maanden later) zich daar maar één seconde druk over maakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef denthemen het volgende:
Dit gaat heel veel veranderen in Nederland. Niet alleen Koninginnedag zal heel anders worden, maar alles waarbij de koninklijke familie aanwezig zal zijn. Al is dit natuurlijk wel de minste zorg op dit moment. Vreselijk dit
Dader was iig blankquote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Ik zou het niet triest vinden, maar ik vrees wel een enorme chaosquote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef magnifor het volgende:
[..]
Triest als alles wordt afgelast in Amsterdam.
inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit de laatste keer Koninginnedag 'oude stijl' was
Of beide: Een moslim met paddo's op!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Officieel is dat ook nog niet bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Superheld het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)queen.car/index.html
Cnn lekker op de hoogte, "There are not believed to be any fatalities".
hoeveelheid verkeersdoden per weekend. Zoek maar op, er gaan genoeg mensen dood in een gemiddeld weekend aan alleen al verkeersongelukken.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
4 doden per zaterdagavond?
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Gast nu moet je niet overdrijven. Natuurlijk is elke dode 1 te veel. Maar met zoveel mensen in Apeldoorn had het veel erger kunnen zijn.quote:
Auto rijdt in op de massa, in elk geval een dode, veel gewonden.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Hik het volgende:
Mensen, ik zit in het buitenland en vaag genoeg is Fok de enige site die werkt. Kan iemand me even samenvatten/updaten?
Die kans is idd grootquote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef denthemen het volgende:
Voorlopig nog niet. Rotterdam welquote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
Amsterdam afgelast?
Triest niveau hier op fok ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sommige mensen hier hebben totaal geen inlevingsvermogen he. Die man van het interview zat er helemaal door heen, wat die gezien moet hebben.
En dan zijn er nog mensen die hier zo dom reageren
Man in auto ingereden op toeschouwers en tegen de Naald (monument) terechtgekomen. Paar meter van de koninklijke bus.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Hik het volgende:
Mensen, ik zit in het buitenland en vaag genoeg is Fok de enige site die werkt. Kan iemand me even samenvatten/updaten?
Daarover wordt overlegd op het moment, o.a. met Cohen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
Amsterdam afgelast?
Als ze het af zouden lasten, word het een chaos in Amsterdam en op de stations...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
In Amsterdam wordt nog altijd overlegd over doorgaan of niet (RTL7).
Jeee we zijn op CNN, Nederland staat weer op de kaart, viva Hollandia.quote:
Is gewoon nog feest hoor bij radio 538.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarover wordt overlegd op het moment, o.a. met Cohen.
Dramaqueenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef denthemen het volgende:
Dit gaat heel veel veranderen in Nederland.
Je snapt toch wel dat de context hier heel anders is ? Vandaar dat 'de aandacht'' groter is. Doe nou niet als of het niets isquote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef werkeend het volgende:
[..]
hoeveelheid verkeersdoden per weekend. Zoek maar op, er gaan genoeg mensen dood in een gemiddeld weekend aan alleen al verkeersongelukken.
Reageer dan nietquote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef fluppie33 het volgende:
Het is zeker zo'n moslim terrorist.
Die geprobeerd heeft om de koningin te doden.
Amsterdam afgelast? Ik ga nu weg, wtf.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarover wordt overlegd op het moment, o.a. met Cohen.
Dat ontken ik toch nietquote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Is gewoon nog feest hoor bij radio 538.
Tering idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://tinyurl.com/cw4f44
Schokkend! Wat een beelden![]()
.
Geenstijl..quote:Update 13:19: Rotterdam heeft alle activiteiten afgelast. Andere grote steden zullen waarschijnlijk volgen. Vlaggen in heel Nederland gaan halfstok.
Ja dan krijg je van doe toestanden als bij Obama. dat iedereen die ook maar enigszins zich langs de route wil begeven eerst door detectiepoortjes heen moet, en helemaal gescreend moet worden.quote:
Ja, en leg maar eens uit aan iedereen die dar si wat er loos is. De meeste mensen hebben geen idee wat er aan de hand is waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Als ze het af zouden lasten, word het een chaos in Amsterdam en op de stations...
Een lijkwagen zegt jou niets?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Officieel is dat ook nog niet bevestigd.
En zo stevenen we af op een minimalisering van persoonlijke bewegingsvrijheid, zowel in formele als informele sferen. En dat allemaal om er uiteindelijk achter te komen dat ongelukken, aanslagen en rampspoed ons altijd zullen blijven treffen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit de laatste keer Koninginnedag 'oude stijl' was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |