Nee kom op, we zijn live in de uitzending toen die man wilde weglopen en in de war was.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De enige sukkel ben jij, die vent heeft net wellicht mensen dood zien gaan... totaal ongepast eigenlijk om zo iemand een camera in zijn neus te duwen
Dat is het toch alquote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wordt een grote teringzooi in Amsterdam dan.
Als je terugleest stond dat onder het NOS nieuws onder het balkje maar let wel de officiële activiteiten gaan niet door dus andere dingen vast wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar staat dat van Rotterdam en afgelasting?
Hadden we bij 11 september ook allemaal feestend door de buurt moeten trekken? Zegt genoeg over die mensen dat ze dom mee blijven hossen op slechte muziek...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waarom? Moet het hele land rouwen omdat er een aanslag is geweest? Vandaag moet je feesten. Dat het in Apeldoorn alles is afgelast prima, maar imo moet het feest rest van het land overal doorgaan.
Zie er alleen iets over apeldoorn staan?quote:
Hé bah, net een slagveld.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef eleusis het volgende:
AD zegt ook 4 doden, maar wel tussen quotes.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/
What the fuckquote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
4 doden dus:
http://www.spitsnieuws.nl(...)doden_apeldoorn.html
Radio zegt 4.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Tarabass het volgende:
Hulpverlener had het erover dat alle slachtoffers nu weg zijn, en dat er minstens één dode is!
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
Ben bang dat het een ander is Goot.
Dat is niet dat kindje met die wapperende haren van die ene foto.
JE hebt net tijdens een feest 1 persoon moeten reanimeren omdat er 1 of ander malloot 14 man omver heeft gereden. En er staat een camera op je neus terwijl je het net aan het verwerken bent. Zou je dan normaal kunnen reageren?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
Wat een sukkel wordt er nu geïnterviewd
Ook waar, maar misschien bij de eerdere afzettingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:16 schreef werkeend het volgende:
Lijkt mij ook zwaar onwaarschijnlijk dat er geschoten is.. aan beide kanten van de auto stonden grote groepen mensen, dan ga je niet schieten op een auto die 50+ gaat. Dan mis je namelijk 9 van de 10x en dan schiet je opeens Miep uit Roelofarendsveen overhoop die voor een leuk uitje daar heen gegaan was.
4 doden vs 1000 dodenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hadden we bij 11 september ook allemaal feestend door de buurt moeten trekken?
Het was wel een 50 jaar oude bus. Lijkt me dat die suzuki behoorlijk wat schade had kunnen aanrichten.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Beregd het volgende:
[..]
nou, net ernaast
En ook, bus vs suzuki swift, ik weet het zo niet
Misschien dacht die gast die erin zat er anders over. Grootheidswaanzin in zijn Suziki ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Beregd het volgende:
[..]
nou, net ernaast
En ook, bus vs suzuki swift, ik weet het zo niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |