Maar op de foto's lijkt het een oude kerel...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Lkw het volgende:
Op Radio 1 iemand die zegt dat diezelfde auto een paar honderd meter eerder ook probeerde door de dranghekken te komen. Daar werd hij nog tegengehouden door de politie. Volgens de geïnterviewde man was de bestuurder een jaar of 25 à 26.
Dan pak je zo'n iemand toch gelijk opquote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Lkw het volgende:
Op Radio 1 iemand die zegt dat diezelfde auto een paar honderd meter eerder ook probeerde door de dranghekken te komen. Daar werd hij nog tegengehouden door de politie. Volgens de geïnterviewde man was de bestuurder een jaar of 25 à 26.
Dan ben je ontzettend naief, of ben je gewoon bang voor de gevolgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan zet je in je browser het weergeven van afbeeldingen maar uit.
Riep ik in het vorige topic ook al dat het op een hartaanval lijkt?
Een kennis van mij is op de fiets aangereden door een man die in de auto een hartinfarct kreeg. Die man trapte daardoor vol het gas in en reed ook daarna nog 'door'. Het kán dus wel. (kennis heeft het gelukkig overleefd).quote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dan blijft de voet wel erg lang stevig op het gaspedaal.
Suzuki Swifts zijn bij voorbaat gevaarlijk, alleen oude vrouwtjes rijden er in - en die vergeten regelmatig te spiegelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
Deze man is ook niet goed bij zijn hoofd.
Hij zag direct aan het 'rare autootje' dat het een aanslag was.
Tuurlijk. Die zwarte auto's zijn enorm verdacht
Dunkt me dat er al voldoende kapot gemaakt is zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Op wie dan? De bus van de kon. familie had de impact makkelijk overleefd.
volgens een ooggetuige is er iemand uit het raampje gesprongenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef whataboutit het volgende:
die mensen op de foto, die man en kind, zijn die afkomstig uit die auto? lijkt me eigelijk best sterk want een beschadigde auto krijg je meestal het portier niet zomaar van open
nee die zijn een stuk meegesleurd ( eerder aangereden)quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef whataboutit het volgende:
die mensen op de foto, die man en kind, zijn die afkomstig uit die auto? lijkt me eigelijk best sterk want een beschadigde auto krijg je meestal het portier niet zomaar van open
omstander... bestuurder is afgevoerdquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Hoorde net iets over een wit laken? Bestuurder dood of 1 van de omstanders?
Op 0:46 zegt ze daar nou kankâhbus?quote:
Om ramptoeristen niet aan hun trekken te laten komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Biogarde het volgende:
je wil niet weten hoeveel mensen door afgezetten straten willen omdat "mijn huis/werk/vul maar in) daar is" of omdat ze niet willen omrijden. Als je echt iedereen moet oppakken die door wil rijden zitten al je cellen binnen no time vol.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dan pak je zo'n iemand toch gelijk op
Omstanderquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Biogarde het volgende:
'quote:
Mwa, beetje een te perfecte timing.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Mutant01 het volgende:
Of iemand die gefrustreerd was, vanwege zo'n verkeersomleiding, en vergeten was dat het Koninginnedag was.
Dat je op dat moment het vermogen hebt (ja, hij is er natuurlijk op getraind) om die pedaalslagen extra te maken. Helemaal uit het niets en je moet als de sodemieter gaan trappen. Ik had het me voor kunnen stellen als ie was verlamd door wat ie zag, waardoor hij juist niet ging trappen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Cee het volgende:
Ik blijf me echt verbazen over die politieman op de fiets. Het scheelde een haartje.
Bestuurder zeker niet, die is een half uur geleden al met een ambulance afgevoerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Goed mogelijk dat hij gewoon zijn kop had gestoten met het aan rijden van al die mensen. Opzet lijkt mij nu wel heel duidelijk, gezien wat er nu naar buiten is gekomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef Étoile het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie lijkt het een heel 'normale' man die onwel geworden is. Vreselijk als dat zo zou zijn natuurlijk.
Wat moet je dan zeggen inderdaad. Wel een beetje nutteloos zijn die reacties van omstanders, die kunnen alleen maar zeggen hoe erg het is. Tenzij iemand interessante feitjes weet over de betreffende automobilist.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet eenvoudig om zoiets vol te lullen. Ik vind dat ze het niet vreselijk slecht doet hoor.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. De ondankbare hond had gewoon gehoopt dat de eerlijke vinder naar Aperldoorn gingquote:
Die moeten dan ook een flink eindje zijn meegesleept door de wagenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn fout, jullie hebben gelijk. De man en kind waren geen mede-passagiers, maar gewoon toeschouwers.
Heb ik ook al een paar keer gekekenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:56 schreef TargaFlorio het volgende:
CNN heeft er nog steeds niets over bericht. Valt me tegen van ze.
Jammer.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bestuurder zeker niet, die is een half uur geleden al met een ambulance afgevoerd.
Nee dat denk ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef whataboutit het volgende:
Die man en kind op foto, zijn die nou afkomstig uit die auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |