Hee, die hadden we pas 44x gezien.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Paul het volgende:
omg die foto
http://www.geenstijl.nl/archives/images/aanslaghoofdgroot.jpg
Is pas 40 keer voorbij gekomen ja..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Paul het volgende:
omg die foto
Waarom kijkt die agent niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Paul het volgende:
omg die foto
Idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
En ook die agent die weg moet voor zijn leven
Was echt op het nippertje inderdaad. Mooie snelle reactiequote:Op donderdag 30 april 2009 13:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
denk nou eens zelf na, natuurlijk niet... dit is veeel te amateuristisch om een groepseffort te zijn geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Slappy het volgende:
Gaat het nou om een aanslag van terreur groep
IN BEVORE LOCK!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zegt ze ook nog dit is absoluut niet geplandquote:Op donderdag 30 april 2009 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
echt net de bus gemist dus, en dus niet op 20 seconden na zoals in sommige berichten
als het niet met opzet is, dan is het wel verdomd toevallig dat het op dat moment op die plek gebeurd...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit kan toch nooit een ongeluk zijn moet haast wel iets van opzet zijn.
Echt dramatisch commentaar ook inderdaad. Nauwelijks emotie, heel raarquote:Op donderdag 30 april 2009 13:02 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zegt ze ook nog dit is absoluut niet gepland
dan hadden er wel mensen met bomgordels in het publiek gestaan inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2009 13:01 schreef werkeend het volgende:
[..]
denk nou eens zelf na, natuurlijk niet... dit is veeel te amateuristisch om een groepseffort te zijn geweest.
Tering zeg! Als die rechts was gegaan, in plaats van links, dan hadden we nog meer ellende gehad.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
echt net de bus gemist dus, en dus niet op 20 seconden na zoals in sommige berichten
Daar heb je niets aan inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
Die ooggetuigen komen mijn strot uit.
Behalve dan degene die er links van ligt in een plas bloed met een vinger in haar hals.quote:
Dat dus, het is gewoon bijna niet mogelijk dat dit net toevallig daar gebeurt op hetzelfde moment dat de Oranjes langskomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:02 schreef cptmarco het volgende:
[..]
als het niet met opzet is, dan is het wel verdomd toevallig dat het op dat moment op die plek gebeurd...
Dat postte ik een kwartier geleden al, dat hoor je namelijk op tv gewoon.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
RT @MarkJM84 Politie die als eerste bij de auto stond hoorde ik duidelijk zeggen: "Geef je over" #Apeldoorn #Beatrix #k09 #aanslag11 minuten ago from TweetDeck
Dat lijkt me ook wel verschrikkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:59 schreef N.icka het volgende:
Je zou toch thuis zitten en zo je familieleden op de foto's zien
Misschien ging zijn interesse uit naar de veiligheid van de koninklijke bus.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als je kijkt naar die foto met het meisje op de grond zie je dat iedereen uit het publiek kijkt naar de auto, alleen die agent kijkt totaal de andere kant op...
quote:Dat meldt een ooggetuige enkele minuten na het ongeval. „Hij kwam uit het niets”, stelt de fotograaf die langs de weg stond. „En sleepte tien tot vijftien mensen mee. Er ligt overal bloed en er worden mensen gereanimeerd. Het ziet er verschrikkelijk uit.”
Omstanders proberen hulp te bieden, maar worden door de politie op afstand gehouden. Het lijkt erop dat er niemand in de auto zat.
Wat is dat iets voor onzin.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
De officiële activiteiten in Rotterdam zijn ook afgelast.
nee, die kunnen meer betalen dan een suzuki...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Slappy het volgende:
Gaat het nou om een aanslag van terreur groep
IS dat wel hetzelfde kind? Of hebben ze haar meteen de schoenen en sokken aangetrokken? Op die andere foto's heeft ze namelijk blote voeten.quote:
Als je onwel wordt met het voet op het gas, hang je met je eigen gewicht op je been/voet. Niet heel raar dus. Maar of het ook om een man gaat die onwel is geworden is onduidelijk..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik vind het wel raar dat die bestuurder dan nog zover is gekomen als ie onwel is geworden... volgens mij waren de straten in de wijde omtrek ook al afgezet.
Bron?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
De officiële activiteiten in Rotterdam zijn ook afgelast.
Prima, niet te te lang stil staan bij een aanslag. Gewoon feesten.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is gewoon nog feest in Amsterdam.![]()
Hier is een live stream uit Amsterdam:
http://www.radio538.nl/web/show/id=2668543
Naast een slechte grap ook nog eens totaal verkeerd geschreven. Kneus.quote:
Ik doelde er op dat het op in ieder geval 1 ernstig geval minder lijkt. Ik schrok me de pleuris van dat rollende meisje op eerdere foto's.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:04 schreef Koploperkopper het volgende:
Behalve dan degene die er links van ligt in een plas bloed met een vinger in haar hals.
Totaal ongepast, maarja...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is gewoon nog feest in Amsterdam.![]()
Hier is een live stream uit Amsterdam:
http://www.radio538.nl/web/show/id=2668543
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |