Vind ik ook wel een goeie ja, zeker als hij in de buurt blijft. Als hij nu echter in Den Helder komt ofzo, en daar over een week nog ligt vind ik het wel mooi geweest. Maar inderdaad ik ga dr niet direct nog een keer achteraanquote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht eigelijk dat er een regel was over de frequentie dat je de stok mocht pakken, dat er bijvoorbeeld 2 verplaatsingen tussen moesten zitten
kan m niet meer vindenmaarja, ikzelf houd die 2 verplaatsingen aan, tenzij die er te lang ligt
dan pak ik m
Als hij in den helder licht haal ik hem morgen opquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een goeie ja, zeker als hij in de buurt blijft. Als hij nu echter in Den Helder komt ofzo, en daar over een week nog ligt vind ik het wel mooi geweest. Maar inderdaad ik ga dr niet direct nog een keer achteraan
neen, we hebben `m naar Elshof gebrachtquote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Maruna het volgende:
Hey Nijn, ik dacht dat je hem naar Twente zou brengen?>
Het is nijn, niet neenquote:
Volgende keerquote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Maruna het volgende:
Hey Nijn, ik dacht dat je hem naar Twente zou brengen?>
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef iFries het volgende:
Hij ligt nu in Twente verstopt, bij mijn vriendinnetje![]()
Morgen gaat ie meer naar het Noorden
Picsquote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef iFries het volgende:
Niet tegelijk: ifries was eerderquote:
Den Helder en omstrekenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef iFries het volgende:
Ja dat is zoquote:
Helaasquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 3 mei 2009 19:17 schreef maok het volgende:
Ik kreeg de sms van TARAraboemdijee te laat, toen zat ik al ergens bij meppel ofzo, maar dat iFries hem naar het Noorden brengt is ook prima.
Iets in combinatie met de naam van iFries zegt me dat hij niet in Groningen gaat belandenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:04 schreef Richfield het volgende:
Ik kom net terug uit groningen, beetje jammere timing
Den Helderquote:
Als iFries hem nou in Harlingen neerlegt, dan fiets jij ff de afsluitdijk over om de stok op te halen.quote:
140KM En de kans op een lekke band en niet meer thuis komen is een beetje te veel van het goede..quote:Op zondag 3 mei 2009 21:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als iFries hem nou in Harlingen neerlegt, dan fiets jij ff de afsluitdijk over om de stok op te halen.
Je hebt et nu in 3 minuten gedaanquote:Op maandag 4 mei 2009 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
whehehe ik dacht, ow eitje, met dat water en die brug
t was ff zoeken
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, daar ga ik dus mooi niet helemaal heen fietsen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:46 schreef remlof het volgende:
Dagoduck blijft bagger op bagger stapelen, we zijn het nu even zat. Tot over een maand.
quote:
Heerenveen, tuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]welcome back
ga je de stok halen? moet wel he
als ik hem heb plaats ik hem weer in zeelandquote:Op maandag 4 mei 2009 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Heerenveen, tuurlijkVeel verder weg kan niet vanuit Zeeland
hell yeahquote:Op maandag 4 mei 2009 19:02 schreef swollywood het volgende:
Hmm...ik moet morgen ff op en neer naar Groningen. Als ik de terugweg via Heerenveen ga, is het maar een 'omweg' van 22 kilometer.
Geef die friezen even een kansquote:Op maandag 4 mei 2009 19:02 schreef swollywood het volgende:
Hmm...ik moet morgen ff op en neer naar Groningen. Als ik de terugweg via Heerenveen ga, is het maar een 'omweg' van 22 kilometer.
leukquote:Op maandag 4 mei 2009 19:35 schreef Postmus het volgende:
[..]
Broer(tje) van swollywood hier en wonende in Woudsend (Fr.).
Ik ga nu onderweg!
Whehehe, ik had hem net aan de telefoon en vertelde hem over de Fok!stok en dat ie in Heerenveen ligt.quote:
Wat een grapquote:Op maandag 4 mei 2009 19:59 schreef swollywood het volgende:
Hij belde net dat ie hem heeft. Alleen de brandnetels vond ie wat minder leuk.
Heb heel de brandnetels niet gezienquote:Op maandag 4 mei 2009 19:59 schreef swollywood het volgende:
Hij belde net dat ie hem heeft. Alleen de brandnetels vond ie wat minder leuk.
Maar je had hem wel heel snel weg uit elshofquote:
Tsjah, sorry, ik vond het wel weer eens tijd dat ik hem mocht aanrakenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar je had hem wel heel snel weg uit elshof
Hij lag er anders midden tussen!quote:
Wat had ik ermee gedaan danquote:Op maandag 4 mei 2009 20:33 schreef iFries het volgende:
[..]
Tsjah, sorry, ik vond het wel weer eens tijd dat ik hem mocht aanraken
Heb er gelijk een Friese vlag op getekent (Ok, poging tot)
Trouwens, zou je foto's kunnen maken van de teksten op de stok? Ben ik vergeten te doenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:34 schreef Postmus het volgende:
[..]
Hij lag er anders midden tussen!![]()
Weet nog niet zeker of ik naar het Bevrijdingsfestival ga morgen. Hangt even af van wel/geen oppas enzo.
Anders blijft ie in het noorden.
quote:
PMquote:Op maandag 4 mei 2009 20:51 schreef iFries het volgende:
[..]
Trouwens, zou je foto's kunnen maken van de teksten op de stok? Ben ik vergeten te doen
Lolquote:
Kijk eens naar mijn UI danquote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef iFries het volgende:
[..]
LolNu snap ik pas wat je bedoelde met dat fok.nl
Had het wel gezien
Had de link alleen nog niet gelegd
Nijn heeft van de O een Nijn gemaaktquote:
Doe danquote:Op maandag 4 mei 2009 21:24 schreef hornage het volgende:
Ik hoor het al, ding zit ergens in het noorden.... DIe ga ik dus ff oppikken
Hey 2cv, hoe gaat ie met je?quote:
Of: Wie is er vandaag jarigquote:
Als ik de stok vanavond noge rgens kan oppikken....quote:
Dat kan nu vast ook nog welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:32 schreef maok het volgende:
Jammer dat ie al weer uit Heereveen weg is. Anders had ik hem even opgehaald, thee gedronken bij 2CV en naar Groningen gebracht.
Uiteraard, maar via heerenveen naar 2CV is 2x 65 km. Als ik via Zwolle moet rijden is dat 175 + 65 km.quote:
Tsjah, als je hem mee wilt nemen moet je het doen - denk alleen dat het voor 2cv wel even leuk is dat ie em ff kan "aanraken"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:36 schreef hornage het volgende:
Istie echt voor 2cv of mag ik hem wel ff oppikken? Ik moet morgen naar een erg exotische plek in NL dus de stok mag dan wel mee hoor
Waar ga je heen dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef hornage het volgende:
Ik vrees toch dat ik hem ff op ga halen. Ik denk namelijk dat ik qua verplaatsen bijna mijn vorige record kan verbreken
Moet ik nog bij iemand aankloppen voor koffie of een biertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
IK ZIE MIJN UI!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef hornage het volgende:
Ik kon het natuurlijk niet over mijn hart verkrijgen om die arme zielige stok helemaal in zijn eentje te laten in de regen in the middle of nowhere dus net istie maar ff opgepikt
[ afbeelding ]
Hier ligt ie bij te komen in een handoekje tussen twee schermen die het veilige "thuis" (FOK!Forum dus) moet simuleren.
Morgen ermee op pad
Morgenmiddag of begin van de avond staan de foto's online!
Ow en als 2cv hem nog wil zien. Hij is tot 2330 welkom bij mij thuis in Leeuwarden!
Joure -> Leeuwarden ongeveer 40kmquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:53 schreef swollywood het volgende:
Denk dat een ff naar Leeuwarden crossende 2cv er niet in zit gezien zijn hartklachten.![]()
Ik ben het zat! #2 Steun 2cv!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |