Als iFries hem nou in Harlingen neerlegt, dan fiets jij ff de afsluitdijk over om de stok op te halen.quote:
140KM En de kans op een lekke band en niet meer thuis komen is een beetje te veel van het goede..quote:Op zondag 3 mei 2009 21:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als iFries hem nou in Harlingen neerlegt, dan fiets jij ff de afsluitdijk over om de stok op te halen.
Je hebt et nu in 3 minuten gedaanquote:Op maandag 4 mei 2009 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
whehehe ik dacht, ow eitje, met dat water en die brug
t was ff zoeken
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, daar ga ik dus mooi niet helemaal heen fietsen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:46 schreef remlof het volgende:
Dagoduck blijft bagger op bagger stapelen, we zijn het nu even zat. Tot over een maand.
quote:
Heerenveen, tuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]welcome back
ga je de stok halen? moet wel he
als ik hem heb plaats ik hem weer in zeelandquote:Op maandag 4 mei 2009 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Heerenveen, tuurlijkVeel verder weg kan niet vanuit Zeeland
hell yeahquote:Op maandag 4 mei 2009 19:02 schreef swollywood het volgende:
Hmm...ik moet morgen ff op en neer naar Groningen. Als ik de terugweg via Heerenveen ga, is het maar een 'omweg' van 22 kilometer.
Geef die friezen even een kansquote:Op maandag 4 mei 2009 19:02 schreef swollywood het volgende:
Hmm...ik moet morgen ff op en neer naar Groningen. Als ik de terugweg via Heerenveen ga, is het maar een 'omweg' van 22 kilometer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |