Of: Wie is er vandaag jarigquote:
Als ik de stok vanavond noge rgens kan oppikken....quote:
Dat kan nu vast ook nog welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:32 schreef maok het volgende:
Jammer dat ie al weer uit Heereveen weg is. Anders had ik hem even opgehaald, thee gedronken bij 2CV en naar Groningen gebracht.
Uiteraard, maar via heerenveen naar 2CV is 2x 65 km. Als ik via Zwolle moet rijden is dat 175 + 65 km.quote:
Tsjah, als je hem mee wilt nemen moet je het doen - denk alleen dat het voor 2cv wel even leuk is dat ie em ff kan "aanraken"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:36 schreef hornage het volgende:
Istie echt voor 2cv of mag ik hem wel ff oppikken? Ik moet morgen naar een erg exotische plek in NL dus de stok mag dan wel mee hoor
Waar ga je heen dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef hornage het volgende:
Ik vrees toch dat ik hem ff op ga halen. Ik denk namelijk dat ik qua verplaatsen bijna mijn vorige record kan verbreken
Moet ik nog bij iemand aankloppen voor koffie of een biertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
IK ZIE MIJN UI!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef hornage het volgende:
Ik kon het natuurlijk niet over mijn hart verkrijgen om die arme zielige stok helemaal in zijn eentje te laten in de regen in the middle of nowhere dus net istie maar ff opgepikt
[ afbeelding ]
Hier ligt ie bij te komen in een handoekje tussen twee schermen die het veilige "thuis" (FOK!Forum dus) moet simuleren.
Morgen ermee op pad
Morgenmiddag of begin van de avond staan de foto's online!
Ow en als 2cv hem nog wil zien. Hij is tot 2330 welkom bij mij thuis in Leeuwarden!
Joure -> Leeuwarden ongeveer 40kmquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:53 schreef swollywood het volgende:
Denk dat een ff naar Leeuwarden crossende 2cv er niet in zit gezien zijn hartklachten.![]()
Ik ben het zat! #2 Steun 2cv!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |