Die vind ik leuk en specifiek voor de bunker.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Of ze moeten met meerderheid van stemmen beslissen wie er in de luchtruimte moet slapen voor 1 nacht.
Ze moeten stemmen.
Ik heb zo mijn twijfels of dat backpacken zo`n goed idee is.quote:
geen geluid, dan kletsen we het hier wel volquote:
en dat bepaal jij?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dus dat valt af, nee ze moeten zich juist niet als BB en de kooi dingen laten doen, gewoon lekker vernieuwend
Hoeveel wil je er hebben?quote:
Ja wat nou haha, bestellen die krengen!quote:
Ik vond het wel een goed ideequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er hebben?
[ afbeelding ]
ja! allemaal een jute zak aan ....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat ze meer met het fenomeen kleding/ naaktheid moeten doen.
ik bepaal niks maar het zou leuk wezen als er nieuwe dingen kwamen en geen herhaling van opdrachten zoals in alle bb`squote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en dat bepaal jij?
vind het een goed idee en wat is het punt dat ze in bb rantsoen met uien hadden?
het is ook een geweldige link juist aangezien we 10 jaar reality vieren!
dus uien!
insturen dat idee, een beetje lichaamsbeweging is niet verkeerd, anders hangen ze toch weer op hun bed.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef Kaat38 het volgende:
En nog even de opdracht:
Wordt het niet tijd voor een nieuwe opdracht?
Ingaande zodra we weer geluid hebben.
Ik zeg: 24 uur alleen verplaatsen per skippieballen!
Hylarisch om te zien.
Verder is dan wel de bedoeling dat minstens 4 mensen continue rondstuiteren dus mogen ze weer een fijn schemaatje maken.
Er moet dus permanent geskippiebalt worden.
is het daar niet te koud voor in dat hok?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:43 schreef Ravenna29 het volgende:
Het spookt.![]()
[ afbeelding ]
Of misschien moet je niet al je bandbreedte gebruiken om te downloaden, en streamen tegelijk.
let op! hij gaat zo knallen!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:42 schreef logicc123 het volgende:
ik voel een soort gouden kooi moment aankomen bij Peter.. al die drukke bewegingen van hem.
misschien dat in de bunker zn darkside naar boven komtquote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef snetje het volgende:
[..]
let op! hij gaat zo knallen!!!
oh nee dat was Dennis
kruipen ze maar lekker dicht tegen elkaar aan ....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
is het daar niet te koud voor in dat hok?
Deels mee eens hoor maar het is wel 10 jaar reality party dus is het ook geinig als die ludieke dingen terug komen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik bepaal niks maar het zou leuk wezen als er nieuwe dingen kwamen en geen herhaling van opdrachten zoals in alle bb`s
Dat was Dennix, er lopen er dus nog meer rond pffffffffffffffff..........quote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef snetje het volgende:
[..]
let op! hij gaat zo knallen!!!
oh nee dat was Dennis
dat was wel wat ik ervan had voorgesteld ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind het hele concept van inspraak, transparantie en eerlijkheid een aanfluiting. De enige inspraak is het boodschappen doen, wat natuurlijk lekker veel centen in het laatje brengt. Maar ik heb nog nooit bij BB of dgk gemerkt/gehoord dat kijkers in opstand kwamen vanwege de boodschappen. Het ging voornamelijk over sancties, gebeurtenissen en iets gunnen. En back to basic vindt ik toch iets anders. Iedereen heeft standaard recht op een rantsoen. Daarmee voorkom je dat aan het eind van de maand iedereen ziek en ondervoed met vitaminegebrek de bunker verlaat.
Gewoon water (levensbehoefte) maar geen douches. Wil je warm water om je te wassen? Keteltjes water koken en in de tobbe.
Zeep: stukje sunlight
1 pakje shag en een schone zakdoek.
Geen wasserij maar zelf wassen op een wasbord.
Geen make-up
Geen scheergerei
Alle boven basics moeten worden verdiend.
heerlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 11:55 schreef snetje het volgende:
zie ik daar nu al groepjesvorming ? Marilien Renate en Peter zitten zeker te klagen over de sigaretten
Eensquote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef sunny16947 het volgende:
..
mee eensquote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind het hele concept van inspraak, transparantie en eerlijkheid een aanfluiting. De enige inspraak is het boodschappen doen, wat natuurlijk lekker veel centen in het laatje brengt. Maar ik heb nog nooit bij BB of dgk gemerkt/gehoord dat kijkers in opstand kwamen vanwege de boodschappen. Het ging voornamelijk over sancties, gebeurtenissen en iets gunnen. En back to basic vindt ik toch iets anders. Iedereen heeft standaard recht op een rantsoen. Daarmee voorkom je dat aan het eind van de maand iedereen ziek en ondervoed met vitaminegebrek de bunker verlaat.
Gewoon water (levensbehoefte) maar geen douches. Wil je warm water om je te wassen? Keteltjes water koken en in de tobbe.
Geen make-up
Geen scheergerei
Oh en soep eten met een vork is ook leuk.
quote:
ik ga maar met de hond naar buiten, zo zonder geluid is eigenlijk niks aan...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij wachten op de monteur van de KPN
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef sunny16947 het volgende:
Gewoon water (levensbehoefte) maar geen douches. Wil je warm water om je te wassen? Keteltjes water koken en in de tobbe.* Dottey ,is het hier helemaal mee eens!
Zeep: stukje sunlight * Dottey zegt dit moet gegunt worden idd
1 pakje shag en een schone zakdoek.* Dottey zegt wat nou shag? geen rookgedoe.. laat ze maar lekker sjago worden ervan..
Geen wasserij maar zelf wassen op een wasbord. * Dottey zegt: "Strak plan"
Geen make-up * Dottey zegt dat is ook absurde luxe
Geen scheergerei * Dottey zegt ach met een aardappelmesje kom je ook al een eind
Eensquote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef sunny16947 het volgende:
ze doen hun best ... denk dat hun meer balen dan wij ..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef sherry777 het volgende:
hier betaal ik ds voor? Van de minimale tijd dat ik kan kijken, is het grootste gedeelte beeld zonder geluid!!! Wat een onzin........
denk het ook, wat zal het stressen in de regiekamer wezen, mag daar een stream opquote:Op woensdag 29 april 2009 12:03 schreef snetje het volgende:
[..]
ze doen hun best ... denk dat hun meer balen dan wij ..
Lunchpauzequote:
Dat zou er nog bij moeten komen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:02 schreef beequeen het volgende:
BTW, boodschappen bestellen kost je geen credits.
Wel shag en geen scheerspullen?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef sunny16947 het volgende:
Geen make-up
Geen scheergerei
bedankt voor de mededelingquote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:
LET OP!
De stream gaat zometeen tijdelijk OFFLINE.
Niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens![]()
BTW, boodschappen bestellen kost je geen credits.
*opletquote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:
LET OP!
nou niet iedereen.. ik heb alweer problemen.. tweede dag dat ik -15 euro stond..quote:Op woensdag 29 april 2009 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
Dus iedereen kan onbeperkt boodschappen doen?
Exact!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:03 schreef snetje het volgende:
[..]
ze doen hun best ... denk dat hun meer balen dan wij ..
Ook ik zeg helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef sunny16947 het volgende:
Geen make-up
Geen scheergerei
Hoe bedoel je Peter? Er staat toch gewoon drank in de bestellijst.quote:[b]Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Peter6000 het volgende:[/]
Er is op basis van de aangeklikte boodschappen een representatieve lijst samengesteld, en er zit geen drank bij?
Das raar.
In de jaren 50 kreeg pa alleen 1 pakje shag en een schone zakdoek.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Wel shag en geen scheerspullen?
Als je die 2 omdraait kan ik me erin vinden
let maar op die peter handjes in de zakken en geen sec. stil staan sluit zich ook buiten de jongens lijkt wel denk dat peter de eerste is die echt gaat rellen en zijn mening gaat verkondigen en als ik zo kijk is hij het met veel dingen niet eens.quote:
dat wordt helemaal lachen ... iedereen sigaretten behalve Peterquote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Ook ik zeg helemaal mee eens.
En ik vind dat er op de site van de bunker ook gestemd mag worden per persoon, wat hun eventuele extra luxe mogen zijn!
Zo gaan ze in de bunker ook snel doorkrijgen wie er populair is bij de streamer en ga je ook meer troubles krijgen
Retweetquote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:
LET OP!
Precies je kunt wat je niet gebruikt of lust als ruilmiddel gebruiken of gunsten verkrijgen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Ook ik zeg helemaal mee eens.
En ik vind dat er op de site van de bunker ook gestemd mag worden per persoon, wat hun eventuele extra luxe mogen zijn!
Zo gaan ze in de bunker ook snel doorkrijgen wie er populair is bij de streamer en ga je ook meer troubles krijgen
Is er gelijk voldoende shag in huisquote:Op woensdag 29 april 2009 12:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
In de jaren 50 kreeg pa alleen 1 pakje shag en een schone zakdoek.
En wat is er op tegen om je baard en snor te laten groeien? En de oksel en schaamharen?
* Dottey merkt op dat peter sowieso al meer aansluiting bij de dames heeft en vindt het goed dat hij niet alleen maar als bobby alle winden meedraait, als jeroen alleen maar onzin en provoceerd of als pim stil zwijgend ja knikt.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
let maar op die peter handjes in de zakken en geen sec. stil staan sluit zich ook buiten de jongens lijkt wel denk dat peter de eerste is die echt gaat rellen en zijn mening gaat verkondigen en als ik zo kijk is hij het met veel dingen niet eens.
Ik stelde een vraag aan Peter6000.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:12 schreef Toverheks het volgende:
let maar op die peter handjes in de zakken en geen sec. stil staan sluit zich ook buiten de jongens lijkt wel denk dat peter de eerste is die echt gaat rellen en zijn mening gaat verkondigen en als ik zo kijk is hij het met veel dingen niet eens.
*snetje merkt op dat het over Peter gaat en niet over Bobby, Jeroen of Pim ....quote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey merkt op dat peter sowieso al meer aansluiting bij de dames heeft en vindt het goed dat hij niet alleen maar als bobby alle winden meedraait, als jeroen alleen maar onzin en provoceerd of als pim stil zwijgend ja knikt.
ja dat poste ik gister, peter is graag bij de meiden praat ook meer met de meiden zoals gister met het koken, ik denk dat peter wel los gaat als eerstequote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey merkt op dat peter sowieso al meer aansluiting bij de dames heeft en vindt het goed dat hij niet alleen maar als bobby alle winden meedraait, als jeroen alleen maar onzin en provoceerd of als pim stil zwijgend ja knikt.
vergelijken met andere "bewoners" (en geen overlevers) is best te behappen dacht ik zo..quote:Op woensdag 29 april 2009 12:17 schreef snetje het volgende:
[..]
*snetje merkt op dat het over Peter gaat en niet over Bobby, Jeroen of Pim ....
krijgen we dat weer ....
oh sorryquote:Op woensdag 29 april 2009 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag aan Peter6000.
Maar idd, Peter is volgens mij op oorlogspad.![]()
Ik word bloednerveus van zijn gedrentel.
* Dottey zet de petercheer inquote:Op woensdag 29 april 2009 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat poste ik gister, peter is graag bij de meiden praat ook meer met de meiden zoals gister met het koken, ik denk dat peter wel los gaat als eerste
we hebben een cluppie opgericht en je hoort erbijquote:
quote:Woensdag 29-4-2009 12.00 uur
Op de redactie is net een trommel met vers gebakken koekjes binnen gebracht, met The Bunker erop. Ze zien er heerlijk uit. Wij vragen ons af of we de Overlevers mee moeten laten genieten van deze weldaad aan luxe. Zodra de poll over de sigaretten is afgesloten gaat de kijker hierover beslissen. Dan plaatsen wij een nieuwe poll.
Ik meende gelezen te hebben dat er boodschappen bezorgd zijn op basis van de gedane bestellingen op de site. En daar kwam dit lijstje uit:quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Peter? Er staat toch gewoon drank in de bestellijst.
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat er meer users zijn die bananen bestellen dan users die bier bestellen.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Dementor het volgende:
Tijd voor de boodschappen:
10x sigaretten
1x pak macaroni
3x kipfilet
2x Bananen
1x zak chips
1x broodmeel
1x sinaasappelsap
nu nog wel ...maar als dat straks weer net zo gaat als DGK hebben we meerdere bunkers nodigquote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
vergelijken met andere "bewoners" (en geen overlevers) is best te behappen dacht ik zo..
* Dottey zegt : " idd, NIETS KRIJGEN ZE!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef snetje het volgende:
huh![]()
[..]
* Dottey zegt :" dat heeft de kijker niet beslist.. dat er versgebakken koekjes op het menu kunnen komen! het is alleen kiezen uit de boodschappenmand en anders NIET!"
niks ervan!!!
Kunnen ze de server niet vinden ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:
LET OP!
Nee heerlijk juist dat ze nergens heen kunnen..quote:Op woensdag 29 april 2009 12:23 schreef snetje het volgende:
[..]
nu nog wel ...maar als dat straks weer net zo gaat als DGK hebben we meerdere bunkers nodig
quote:Woensdag 29-4-2009 12.10 uur
De man van de KPN is net gearriveerd en hij gaat zo snel mogelijk proberen de problemen met het geluid te verhelpen. Om deze reden zullen wij van 12.30 uur tot ongeveer 13.30 uur uit de lucht zijn. Er zijn dan geen streams te bekijken. Wij doen ons best zo snel mogelijk weer bij jullie terug te zijn! Wel zullen we blijven feeden met nieuws zodat jullie zo min mogelijk missen.
Ah, op die fiets. Tsja, dat is ook heel onduidelijk. Ik begreep van Dementor dat ze bezig zijn het allemaal wat transparanter te maken, zodat wij ook kunnen zien wat er besteld is. Zo is het niks en kunnen ze sjoemelen wat ze willen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik meende gelezen te hebben dat er boodschappen bezorgd zijn op basis van de gedane bestellingen op de site. En daar kwam dit lijstje uit:
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat er meer users zijn die bananen bestellen dan users die bier bestellen.
Op deze manier geloof ik ze helemaal niet meer natuurlijkquote:
* JediMasterLucia gaat daarom nu ff boodschappen doen*quote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:
LET OP!
Ze hebben het wel al iets veranderd, je kan geen drugs meer bestellen, en de prijzen zijn niet meer hetzelfde.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Tsja, dat is ook heel onduidelijk. Ik begreep van Dementor dat ze bezig zijn het allemaal wat transparanter te maken, zodat wij ook kunnen zien wat er besteld is. Zo is het niks en kunnen ze sjoemelen wat ze willen.
Omdat het leuk is.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:29 schreef waxmask het volgende:
Probeer mij eens in het kort uit te leggen waarom ik voor streams zou gaan dit keer?
ik zie nog nergens prijzen bij staan hoeveel euro's iets kost.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben het wel al iets veranderd, je kan geen drugs meer bestellen, en de prijzen zijn niet meer hetzelfde.
Een fles sterke drank kost nu 10 euro.
Klopt, maar een overzicht van de bestelde produkten door users is er niet. Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben het wel al iets veranderd, je kan geen drugs meer bestellen, en de prijzen zijn niet meer hetzelfde.
Een fles sterke drank kost nu 10 euro.
Ik heb er niet zo'n moeite mee dat je voor het bestellen niet kunt zien wat er besteld is, als er 5 x appels besteld zijn en deze vervolgens bovenaan staan gaan andere mensen weer bier bestellen omdat ze simpelweg niet willen dat er iets voedzaams als appels binnenkomt (en dan is bier ook nog niet het beroerdste alternatief).quote:Op woensdag 29 april 2009 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Tsja, dat is ook heel onduidelijk. Ik begreep van Dementor dat ze bezig zijn het allemaal wat transparanter te maken, zodat wij ook kunnen zien wat er besteld is. Zo is het niks en kunnen ze sjoemelen wat ze willen.
Jaaaaa!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik zo maar met mijn zak chips en fles cola naar Paleis Soestdijk. Daar een uurtje streams kijken.
Succes met het verhelpen van de storing en lajeniegekmakuh!
Zou jij misschien die url die je bij "webicon" hebt ingevoerd kunnen verwijderen?? Het levert ipv een plaatje een kruisje op bij users die een voorkeur voor webicon ipv uploadicon hebben ingesteld op. Thnxquote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zie nog nergens prijzen bij staan hoeveel euro's iets kost.
Klopt staat er ook niet voor ofzo, maar zodra je besteld zie je bijvoorbeeld als je sigarette besteld dat er inene 4 euro vanaf is ipv die 1 die er eerst vanaf ging.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zie nog nergens prijzen bij staan hoeveel euro's iets kost.
wanneer komt er een webcam / stream op de redactie?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:
LET OP!
euh p'don?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou jij misschien die url die je bij "webicon" hebt ingevoerd kunnen verwijderen?? Het levert ipv een plaatje een kruisje op bij users die een voorkeur voor webicon ipv uploadicon hebben ingesteld op. Thnx
Ben eerder vrij vandaagquote:
Precies wat ik zeg..... kijk maar eens naar je profiel: Dotteyquote:
Ik zie webicon hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou jij misschien die url die je bij "webicon" hebt ingevoerd kunnen verwijderen?? Het levert ipv een plaatje een kruisje op bij users die een voorkeur voor webicon ipv uploadicon hebben ingesteld op. Thnx
Is hier al aangekondigd dat het even op offline zou gaan, dus dat wisten de klanten al!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef jimmm het volgende:
Alles zwart nu? Lesson learned? Backup system...en denk aan je klanten...verder succes.
Ik zag 3 dagen een kruisje omdat er een link stond naar www.radioweetikveel.nl ofzo, en niet naar een plaatje, nu die is verwijderd zie ik ook de uploadiconquote:
nou bij mij niet hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef HiDiHo het volgende:
Geluid
Nu is de streamm nog maar 273kbps![]()
Vaag, ik zag gewoon deze http://i.fokzine.net/usericons/253685/Dot%20kleur.klein.jpgquote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag 3 dagen een kruisje omdat er een link stond naar www.radioweetikveel.nl ofzo, en niet naar een plaatje, nu die is verwijderd zie ik ook de uploadicon
Die laatste 2 maken niet zoveel uit, maar om de heren nou gelijk een zwerverlook aan te metenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
In de jaren 50 kreeg pa alleen 1 pakje shag en een schone zakdoek.
En wat is er op tegen om je baard en snor te laten groeien? En de oksel en schaamharen?
Dat is toch een uploadicon?!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag, ik zag gewoon deze http://i.fokzine.net/usericons/253685/Dot%20kleur.klein.jpg
quote:
Nou, even danquote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef Dementor het volgende:
Het geluid gaat er zo weer even af.
Ik dacht dat dit de upload icon wasquote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch een uploadicon?!
En het was al heel snel voor elkaar toen ik het gevraagd had, al toen ik dit gepost had:
[..]
Tot nu toe heeft dat stemmen weinig zin gehad, geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef Marrije het volgende:
Eline zegt dat ze toch lekker op de bedden kunnen chillen.
Lijkt me niet, ik stem TEGEN.
Das oud joh.... ze zitten al heel lang op fokzinequote:Op woensdag 29 april 2009 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de upload icon was![]()
http://forum.fok.nl/usericons/253685/Dot%20kleur.klein.jpg
Volgens mij is het dezelfde plaats maar een andere naam. In profiel staat forum.fok.nlquote:Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das oud joh.... ze zitten al heel lang op fokzine
Dus als iemand diaree krijgt moet ie bij de anderen om stukjes papier gaan smeken of zijn/haar t-shirt gebruiken?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:57 schreef snetje het volgende:
ze gaan het wc papier al verdelen
En Pim heeft een geniale manier om het te gebruiken. in het midden maak je een gat, daar steek je je vinger doorheen, dan haal je die door je naad, dan vouw je al het wc om je vinger om het af te vegen en dan heb je nog een stukje wc papier nodig voor onder je nagel.quote:
Nou had ik het geluid uit, hoorde ik dat verhaal net niet, lees ik het alsnog.....quote:Op woensdag 29 april 2009 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
En Pim heeft een geniale manier om het te gebruiken. in het midden maak je een gat, daar steek je je vinger doorheen, dan haal je die door je naad, dan vouw je al het wc om je vinger om het af te vegen en dan heb je nog een stukje wc papier nodig voor onder je nagel.
Eline: dat is toch wel een grapje?
Je kan het woord ook heel snel vergeten.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij kan je dat piepelemientje zowel als benaming voor je lul, als voor je kut gebruiken.
Scherp Peterquote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij kan je dat piepelemientje zowel als benaming voor je lul, als voor je kut gebruiken.
Volgens mij is het al triest als je zo'n benaming gebruikt als je het met je 2 jarige dochter over haar vagina hebt, maar voor alles boven de 5 is het sowieso lachwekkend.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
Pik?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
'Je lul' zeg je inderdaad niet zo snel tegen een knul van zeven.
Piemel blijf ik een suf woord vinden. Vooral boven de 18.
Het is ook een suf woord, maar tegen een klein kind moet je wat...... en dan blijven er weinig opties over als je niet gelijik net zo infantiel als het kind zelf over wilt komenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
penisquote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
plasserquote:Op woensdag 29 april 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook een suf woord, maar tegen een klein kind moet je wat...... en dan blijven er weinig opties over als je niet gelijik net zo infantiel als het kind zelf over wilt komen
Dat vind ik weer zo medisch. Plasser dan idd nog eerder.quote:
Nu zie ik ook een webicon, maar ik zag je avatar al omdat die niet werkende-url weggehaald was.quote:
niet dat ik daar zo lang mee bezig wasquote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu zie ik ook een webicon, maar ik zag je avatar al omdat die niet werkende-url weggehaald was.
Er zijn op FOK! 2 instellingen:voorkeur voor uploadicon (tegenwoordig standaard) voorkeur voor webicon (vroeger standaard)
Als de vookeur voor webicon ingesteld is (zoals bij mij), en er is geen webicon dan zie je gewoon de uploadicon.
Het probleem bij jouw webicon was echter dat er wel een url ingevoerd was, maar dat was geen url van een plaatje maar die van een website, dus ik zag een kruisje
Anyway, om een lang verhaal kort te maken: het probleem was al opgelost voor toen die webicon url verwijderd was, want toen zag ik gewoon je uploadicon.
Maar thnx voor alle moeite
sorry, nog even.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik weer zo medisch. Plasser dan idd nog eerder.
Wat gebeurt er, streamwise?
LOLquote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Dottey het volgende:
maar volgens mij is webicoontje niet zo vervormdals mijn upload icoontje..
dus ik geef jou dan dus het betere beeldis dat niet sweet?
Keesje, mamma moet nog even je rampetampertje droog deppen.quote:
beeld: yesquote:Op woensdag 29 april 2009 13:21 schreef Dementor het volgende:
hebben jullie beeld en geluid?
ik zie peter helemaal nergens zitten.. is hij niet stiekumpjes koekjes jatten?quote:
echt? waarom?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:40 schreef mazaru het volgende:
Peter ligt in de kist met de deksel er op
Dat heeft de kijker besloten. We willen weten hoe lang een mens zonder verse zuurstof kan.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft de kijker besloten. We willen weten hoe lang een mens zonder verse zuurstof kan.
Misschien is hij dood en begon hij te stinken?quote:
ohw is dat de dagopdracht? ik kon er al niets over vinden! hoe lang moet hij daar liggen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft de kijker besloten. We willen weten hoe lang een mens zonder verse zuurstof kan.
Tot er bromvliegen of maden onder de deksel vandaan komenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw is dat de dagopdracht? ik kon er al niets over vinden! hoe lang moet hij daar liggen?
Misschien stinken ze allemaal wel aangezien ze al even niet hebben kunnen douchenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is hij dood en begon hij te stinken?
dan hebben ze meteen het avondeten te pakkenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot er bromvliegen of maden onder de deksel vandaan komen
Ik vind mijn eigen niet-gedouched-stank altijd wel lekker ruikenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien stinken ze allemaal wel aangezien ze al even niet hebben kunnen douchen
Kijk! Jij denkt mee!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:45 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dan hebben ze meteen het avondeten te pakken
Je stikt aan een teveel aan CO2 niet aan tekort zuurstof. Maar het resultaat is hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu die gasten nog uit hun bed trappen.quote:De heftige discussie van vanmorgen heeft bij de kijker geen sympathie gekweekt. Er was een poll geplaatst met de vraag of de Overlevers aan 10 sigaretten per dag voldoende hebben. Jullie zien ze graag lijden als we de poll volgen, en dat hebben we beloofd want DE KIJKER BEPAALD! Dus de Overlevers houden de stand van 10 sigaretten per dag (mits dat op het boodschappenlijstje heeft gestaan).
De keuzes op de poll waren;
10 per dag is genoeg; 65 Votes
Meer, minstens 15 stuks; 16 Votes
Een pakje per dag is minimaal; 48 Votes
Een pakje shag per week; 39 Votes
Op naar de volgende discussie als we dit zo meteen bekend gaan maken. Gaat Peter er nu uit zoals hij eerder riep?
kan peter wel mooi pittenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je stikt aan een teveel aan CO2 niet aan tekort zuurstof. Maar het resultaat is hetzelfde
Tijd voor een rolluik voor het slaapgedeelte.... dat gaat om 07.30 uur dicht, wie er dan in zit is af.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:50 schreef Dottey het volgende:
hangen op bed.. dat mocht toch helemaal niet? en overdag ook al helemaal niet! Waarom worden ze er niet vanaf gebeld?
Tsja, als je daar op moet gaan letten is het eind zoek.quote:
Als jij er nou toch heengaat vanmiddag.... doe jij dan ff de nieuwsberichten?!quote:
Het is toch: De kijker bepaalt.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
D's en T's!
http://www.thebunkeronline.tv/quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef Dottey het volgende:
ik heb helemaal nergens stemrondes gezien waar je op douchen en borstels kon stemmen..
waar moet ik nog meer kijken dan?
Klopt, en dus fout in het nieuwsbericht.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is toch: De kijker bepaalt.
De kijker heeft bepaald.
???
Over die haarborstel stond er gisteren wel een poll op de site.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef Dottey het volgende:
ik heb helemaal nergens stemrondes gezien waar je op douchen en borstels kon stemmen..
waar moet ik nog meer kijken dan?
Wie dan wel? En zelfs in Caps, zodat het niet te missen is.quote:
BETAALDquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en dus fout in het nieuwsbericht.
Het woordje "heeft" had ertussen gemoeten of die D had een T moeten zijn.
Studeren en werken?? Geen wonder dat die VOLlers geen tijd meer overhebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:57 schreef yvonne het volgende:
Whut?
FOK!kers hebben dit op hun geweten, want de achterban van VOL studeert en werkt?
Tieft op, ik heb avonddienst jah
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
http://www.thebunkeronline.tv/
Gewoon op de frontpage daar.
Douchen stond vanochtend op dezelfde plek als die poll v/d boter nuquote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef Dottey het volgende:
de poll op de homepagina kan alleen maar gebruikt worden..
en die gaat nu weer over boter...
maar douchen nergens gezien!
En ik kan nog steeds niet op 48 in het donker kiezen!
misschien handig als hier eens naar gekeken wordt!
EN STUUR ZE NOU EENS VAN HET BED AF!
Daaromquote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef mazaru het volgende:
Het is toch: De kijker bepaalt.
De kijker heeft bepaald.
???
nou die speur ik altijd af!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
http://www.thebunkeronline.tv/
Gewoon op de frontpage daar.
Waar nu die poll v/d boter staat.quote:
Als ze nou eens alles bij control panel zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Waar nu die poll v/d boter staat.
Dat is al de 3e of 4e poll die daar staat vandaag, regelmatig F5en dus.
dat doe ik alquote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Waar nu die poll v/d boter staat.
Dat is al de 3e of 4e poll die daar staat vandaag, regelmatig F5en dus.
Emotioneel-technisch kan handig zijn hoor, maar ik krijg er zo'n Dr. Phil "What do you get out of it" gevoel vanquote:
Bram aan de knoppen?quote:
Zij wel hoor, zo is ze gewoon denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef beequeen het volgende:
Het zonnetje in huis. Ze zit niet goed in haar vel, net als Renate.
[ afbeelding ]
Ach... een goede maaltijd vanavond doet wonderen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:02 schreef Toverheks het volgende:
renate zit er nu al door heen volgens mij straks een gesprekje
Alles breedbeeld, maar de stream nietquote:
quote:
2500 euroquote:
Die foto van Beaquote:
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:04 schreef Leandra het volgende:
Emotioneel-technisch kan handig zijn hoor, maar ik krijg er zo'n Dr. Phil "What do you get out of it" gevoel van
renate krijgt een gesprekje het ligt niet aan de groep zegt ze maar aan haarzelf sinds gisteravond heeft ze er al last vanquote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie aub iets uitgebreider commentaar geven op de streams? Dus niet alleen het commentaar maar ook wat er gebeurt? Ik zit hier namelijk niet te streamen
'Foor muh gefoel dan he'....quote:Op woensdag 29 april 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Emotioneel-technisch heb ik zoiets van 'Ik mis een stukje van mezelf in deze groep'.
Of zo.
Renate zit er doorheen en wil naar HUIS!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie aub iets uitgebreider commentaar geven op de streams? Dus niet alleen het commentaar maar ook wat er gebeurt? Ik zit hier namelijk niet te streamen
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
Knap dat Renate zich kwetsbaar durft op te stellen.
Echt een topper, dus.
Jullie bedankt voor de caps!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:06 schreef Rainesz het volgende:
Mooie foto dementor!
leuk om dat ook eens zo te zien,ik ga ook weer even kijken!!
[StreamVerslagen] wo 29-04-2009quote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Zie ik Huub nu ook? 2e van rechts.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Dementor het volgende:
Het is Bram, Bob of Bart achter de knoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |