ik zie nog nergens prijzen bij staan hoeveel euro's iets kost.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben het wel al iets veranderd, je kan geen drugs meer bestellen, en de prijzen zijn niet meer hetzelfde.
Een fles sterke drank kost nu 10 euro.
Klopt, maar een overzicht van de bestelde produkten door users is er niet. Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben het wel al iets veranderd, je kan geen drugs meer bestellen, en de prijzen zijn niet meer hetzelfde.
Een fles sterke drank kost nu 10 euro.
Ik heb er niet zo'n moeite mee dat je voor het bestellen niet kunt zien wat er besteld is, als er 5 x appels besteld zijn en deze vervolgens bovenaan staan gaan andere mensen weer bier bestellen omdat ze simpelweg niet willen dat er iets voedzaams als appels binnenkomt (en dan is bier ook nog niet het beroerdste alternatief).quote:Op woensdag 29 april 2009 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Tsja, dat is ook heel onduidelijk. Ik begreep van Dementor dat ze bezig zijn het allemaal wat transparanter te maken, zodat wij ook kunnen zien wat er besteld is. Zo is het niks en kunnen ze sjoemelen wat ze willen.
Jaaaaa!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik zo maar met mijn zak chips en fles cola naar Paleis Soestdijk. Daar een uurtje streams kijken.
Succes met het verhelpen van de storing en lajeniegekmakuh!
Zou jij misschien die url die je bij "webicon" hebt ingevoerd kunnen verwijderen?? Het levert ipv een plaatje een kruisje op bij users die een voorkeur voor webicon ipv uploadicon hebben ingesteld op. Thnxquote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zie nog nergens prijzen bij staan hoeveel euro's iets kost.
Klopt staat er ook niet voor ofzo, maar zodra je besteld zie je bijvoorbeeld als je sigarette besteld dat er inene 4 euro vanaf is ipv die 1 die er eerst vanaf ging.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zie nog nergens prijzen bij staan hoeveel euro's iets kost.
wanneer komt er een webcam / stream op de redactie?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:
LET OP!
De stream gaat zometeen tijdelijk OFFLINE.
euh p'don?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou jij misschien die url die je bij "webicon" hebt ingevoerd kunnen verwijderen?? Het levert ipv een plaatje een kruisje op bij users die een voorkeur voor webicon ipv uploadicon hebben ingesteld op. Thnx
Ben eerder vrij vandaagquote:
Precies wat ik zeg..... kijk maar eens naar je profiel: Dotteyquote:
Ik zie webicon hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou jij misschien die url die je bij "webicon" hebt ingevoerd kunnen verwijderen?? Het levert ipv een plaatje een kruisje op bij users die een voorkeur voor webicon ipv uploadicon hebben ingesteld op. Thnx
Is hier al aangekondigd dat het even op offline zou gaan, dus dat wisten de klanten al!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef jimmm het volgende:
Alles zwart nu? Lesson learned? Backup system...en denk aan je klanten...verder succes.
Ik zag 3 dagen een kruisje omdat er een link stond naar www.radioweetikveel.nl ofzo, en niet naar een plaatje, nu die is verwijderd zie ik ook de uploadiconquote:
nou bij mij niet hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef HiDiHo het volgende:
Geluid
Nu is de streamm nog maar 273kbps![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |