Jaaaaa!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik zo maar met mijn zak chips en fles cola naar Paleis Soestdijk. Daar een uurtje streams kijken.
Succes met het verhelpen van de storing en lajeniegekmakuh!
Zou jij misschien die url die je bij "webicon" hebt ingevoerd kunnen verwijderen?? Het levert ipv een plaatje een kruisje op bij users die een voorkeur voor webicon ipv uploadicon hebben ingesteld op. Thnxquote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zie nog nergens prijzen bij staan hoeveel euro's iets kost.
Klopt staat er ook niet voor ofzo, maar zodra je besteld zie je bijvoorbeeld als je sigarette besteld dat er inene 4 euro vanaf is ipv die 1 die er eerst vanaf ging.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zie nog nergens prijzen bij staan hoeveel euro's iets kost.
wanneer komt er een webcam / stream op de redactie?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:
LET OP!
De stream gaat zometeen tijdelijk OFFLINE.
euh p'don?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou jij misschien die url die je bij "webicon" hebt ingevoerd kunnen verwijderen?? Het levert ipv een plaatje een kruisje op bij users die een voorkeur voor webicon ipv uploadicon hebben ingesteld op. Thnx
Ben eerder vrij vandaagquote:
Precies wat ik zeg..... kijk maar eens naar je profiel: Dotteyquote:
Ik zie webicon hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou jij misschien die url die je bij "webicon" hebt ingevoerd kunnen verwijderen?? Het levert ipv een plaatje een kruisje op bij users die een voorkeur voor webicon ipv uploadicon hebben ingesteld op. Thnx
Is hier al aangekondigd dat het even op offline zou gaan, dus dat wisten de klanten al!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef jimmm het volgende:
Alles zwart nu? Lesson learned? Backup system...en denk aan je klanten...verder succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |