Je stikt aan een teveel aan CO2 niet aan tekort zuurstof. Maar het resultaat is hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft de kijker besloten. We willen weten hoe lang een mens zonder verse zuurstof kan.
Nu die gasten nog uit hun bed trappen.quote:De heftige discussie van vanmorgen heeft bij de kijker geen sympathie gekweekt. Er was een poll geplaatst met de vraag of de Overlevers aan 10 sigaretten per dag voldoende hebben. Jullie zien ze graag lijden als we de poll volgen, en dat hebben we beloofd want DE KIJKER BEPAALD! Dus de Overlevers houden de stand van 10 sigaretten per dag (mits dat op het boodschappenlijstje heeft gestaan).
De keuzes op de poll waren;
10 per dag is genoeg; 65 Votes
Meer, minstens 15 stuks; 16 Votes
Een pakje per dag is minimaal; 48 Votes
Een pakje shag per week; 39 Votes
Op naar de volgende discussie als we dit zo meteen bekend gaan maken. Gaat Peter er nu uit zoals hij eerder riep?
kan peter wel mooi pittenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je stikt aan een teveel aan CO2 niet aan tekort zuurstof. Maar het resultaat is hetzelfde
Tijd voor een rolluik voor het slaapgedeelte.... dat gaat om 07.30 uur dicht, wie er dan in zit is af.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:50 schreef Dottey het volgende:
hangen op bed.. dat mocht toch helemaal niet? en overdag ook al helemaal niet! Waarom worden ze er niet vanaf gebeld?
Tsja, als je daar op moet gaan letten is het eind zoek.quote:
Als jij er nou toch heengaat vanmiddag.... doe jij dan ff de nieuwsberichten?!quote:
Het is toch: De kijker bepaalt.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
D's en T's!
http://www.thebunkeronline.tv/quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef Dottey het volgende:
ik heb helemaal nergens stemrondes gezien waar je op douchen en borstels kon stemmen..
waar moet ik nog meer kijken dan?
Klopt, en dus fout in het nieuwsbericht.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is toch: De kijker bepaalt.
De kijker heeft bepaald.
???
Over die haarborstel stond er gisteren wel een poll op de site.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef Dottey het volgende:
ik heb helemaal nergens stemrondes gezien waar je op douchen en borstels kon stemmen..
waar moet ik nog meer kijken dan?
Wie dan wel? En zelfs in Caps, zodat het niet te missen is.quote:
BETAALDquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en dus fout in het nieuwsbericht.
Het woordje "heeft" had ertussen gemoeten of die D had een T moeten zijn.
Studeren en werken?? Geen wonder dat die VOLlers geen tijd meer overhebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:57 schreef yvonne het volgende:
Whut?
FOK!kers hebben dit op hun geweten, want de achterban van VOL studeert en werkt?
Tieft op, ik heb avonddienst jah
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
http://www.thebunkeronline.tv/
Gewoon op de frontpage daar.
Douchen stond vanochtend op dezelfde plek als die poll v/d boter nuquote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef Dottey het volgende:
de poll op de homepagina kan alleen maar gebruikt worden..
en die gaat nu weer over boter...
maar douchen nergens gezien!
En ik kan nog steeds niet op 48 in het donker kiezen!
misschien handig als hier eens naar gekeken wordt!
EN STUUR ZE NOU EENS VAN HET BED AF!
Daaromquote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef mazaru het volgende:
Het is toch: De kijker bepaalt.
De kijker heeft bepaald.
???
nou die speur ik altijd af!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
http://www.thebunkeronline.tv/
Gewoon op de frontpage daar.
Waar nu die poll v/d boter staat.quote:
Als ze nou eens alles bij control panel zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Waar nu die poll v/d boter staat.
Dat is al de 3e of 4e poll die daar staat vandaag, regelmatig F5en dus.
dat doe ik alquote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Waar nu die poll v/d boter staat.
Dat is al de 3e of 4e poll die daar staat vandaag, regelmatig F5en dus.
Emotioneel-technisch kan handig zijn hoor, maar ik krijg er zo'n Dr. Phil "What do you get out of it" gevoel vanquote:
Bram aan de knoppen?quote:
Zij wel hoor, zo is ze gewoon denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef beequeen het volgende:
Het zonnetje in huis. Ze zit niet goed in haar vel, net als Renate.
[ afbeelding ]
Ach... een goede maaltijd vanavond doet wonderen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:02 schreef Toverheks het volgende:
renate zit er nu al door heen volgens mij straks een gesprekje
Alles breedbeeld, maar de stream nietquote:
quote:
2500 euroquote:
Die foto van Beaquote:
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:04 schreef Leandra het volgende:
Emotioneel-technisch kan handig zijn hoor, maar ik krijg er zo'n Dr. Phil "What do you get out of it" gevoel van
renate krijgt een gesprekje het ligt niet aan de groep zegt ze maar aan haarzelf sinds gisteravond heeft ze er al last vanquote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie aub iets uitgebreider commentaar geven op de streams? Dus niet alleen het commentaar maar ook wat er gebeurt? Ik zit hier namelijk niet te streamen
'Foor muh gefoel dan he'....quote:Op woensdag 29 april 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Emotioneel-technisch heb ik zoiets van 'Ik mis een stukje van mezelf in deze groep'.
Of zo.
Renate zit er doorheen en wil naar HUIS!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie aub iets uitgebreider commentaar geven op de streams? Dus niet alleen het commentaar maar ook wat er gebeurt? Ik zit hier namelijk niet te streamen
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
Knap dat Renate zich kwetsbaar durft op te stellen.
Echt een topper, dus.
Jullie bedankt voor de caps!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:06 schreef Rainesz het volgende:
Mooie foto dementor!
leuk om dat ook eens zo te zien,ik ga ook weer even kijken!!
[StreamVerslagen] wo 29-04-2009quote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Zie ik Huub nu ook? 2e van rechts.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Dementor het volgende:
Het is Bram, Bob of Bart achter de knoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |