Alles breedbeeld, maar de stream nietquote:
quote:
2500 euroquote:
Die foto van Beaquote:
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:04 schreef Leandra het volgende:
Emotioneel-technisch kan handig zijn hoor, maar ik krijg er zo'n Dr. Phil "What do you get out of it" gevoel van
renate krijgt een gesprekje het ligt niet aan de groep zegt ze maar aan haarzelf sinds gisteravond heeft ze er al last vanquote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie aub iets uitgebreider commentaar geven op de streams? Dus niet alleen het commentaar maar ook wat er gebeurt? Ik zit hier namelijk niet te streamen
'Foor muh gefoel dan he'....quote:Op woensdag 29 april 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Emotioneel-technisch heb ik zoiets van 'Ik mis een stukje van mezelf in deze groep'.
Of zo.
Renate zit er doorheen en wil naar HUIS!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie aub iets uitgebreider commentaar geven op de streams? Dus niet alleen het commentaar maar ook wat er gebeurt? Ik zit hier namelijk niet te streamen
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
Knap dat Renate zich kwetsbaar durft op te stellen.
Echt een topper, dus.
Jullie bedankt voor de caps!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:06 schreef Rainesz het volgende:
Mooie foto dementor!
leuk om dat ook eens zo te zien,ik ga ook weer even kijken!!
[StreamVerslagen] wo 29-04-2009quote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Zie ik Huub nu ook? 2e van rechts.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Dementor het volgende:
Het is Bram, Bob of Bart achter de knoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |