Dus als iemand diaree krijgt moet ie bij de anderen om stukjes papier gaan smeken of zijn/haar t-shirt gebruiken?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:57 schreef snetje het volgende:
ze gaan het wc papier al verdelen
En Pim heeft een geniale manier om het te gebruiken. in het midden maak je een gat, daar steek je je vinger doorheen, dan haal je die door je naad, dan vouw je al het wc om je vinger om het af te vegen en dan heb je nog een stukje wc papier nodig voor onder je nagel.quote:
Nou had ik het geluid uit, hoorde ik dat verhaal net niet, lees ik het alsnog.....quote:Op woensdag 29 april 2009 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
En Pim heeft een geniale manier om het te gebruiken. in het midden maak je een gat, daar steek je je vinger doorheen, dan haal je die door je naad, dan vouw je al het wc om je vinger om het af te vegen en dan heb je nog een stukje wc papier nodig voor onder je nagel.
Eline: dat is toch wel een grapje?
Je kan het woord ook heel snel vergeten.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij kan je dat piepelemientje zowel als benaming voor je lul, als voor je kut gebruiken.
Scherp Peterquote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij kan je dat piepelemientje zowel als benaming voor je lul, als voor je kut gebruiken.
Volgens mij is het al triest als je zo'n benaming gebruikt als je het met je 2 jarige dochter over haar vagina hebt, maar voor alles boven de 5 is het sowieso lachwekkend.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
Pik?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
'Je lul' zeg je inderdaad niet zo snel tegen een knul van zeven.
Piemel blijf ik een suf woord vinden. Vooral boven de 18.
Het is ook een suf woord, maar tegen een klein kind moet je wat...... en dan blijven er weinig opties over als je niet gelijik net zo infantiel als het kind zelf over wilt komenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
penisquote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
plasserquote:Op woensdag 29 april 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook een suf woord, maar tegen een klein kind moet je wat...... en dan blijven er weinig opties over als je niet gelijik net zo infantiel als het kind zelf over wilt komen
Dat vind ik weer zo medisch. Plasser dan idd nog eerder.quote:
Nu zie ik ook een webicon, maar ik zag je avatar al omdat die niet werkende-url weggehaald was.quote:
niet dat ik daar zo lang mee bezig wasquote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu zie ik ook een webicon, maar ik zag je avatar al omdat die niet werkende-url weggehaald was.
Er zijn op FOK! 2 instellingen:voorkeur voor uploadicon (tegenwoordig standaard) voorkeur voor webicon (vroeger standaard)
Als de vookeur voor webicon ingesteld is (zoals bij mij), en er is geen webicon dan zie je gewoon de uploadicon.
Het probleem bij jouw webicon was echter dat er wel een url ingevoerd was, maar dat was geen url van een plaatje maar die van een website, dus ik zag een kruisje
Anyway, om een lang verhaal kort te maken: het probleem was al opgelost voor toen die webicon url verwijderd was, want toen zag ik gewoon je uploadicon.
Maar thnx voor alle moeite
sorry, nog even.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik weer zo medisch. Plasser dan idd nog eerder.
Wat gebeurt er, streamwise?
LOLquote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Dottey het volgende:
maar volgens mij is webicoontje niet zo vervormdals mijn upload icoontje..
dus ik geef jou dan dus het betere beeldis dat niet sweet?
Keesje, mamma moet nog even je rampetampertje droog deppen.quote:
beeld: yesquote:Op woensdag 29 april 2009 13:21 schreef Dementor het volgende:
hebben jullie beeld en geluid?
ik zie peter helemaal nergens zitten.. is hij niet stiekumpjes koekjes jatten?quote:
echt? waarom?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:40 schreef mazaru het volgende:
Peter ligt in de kist met de deksel er op
Dat heeft de kijker besloten. We willen weten hoe lang een mens zonder verse zuurstof kan.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft de kijker besloten. We willen weten hoe lang een mens zonder verse zuurstof kan.
Misschien is hij dood en begon hij te stinken?quote:
ohw is dat de dagopdracht? ik kon er al niets over vinden! hoe lang moet hij daar liggen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft de kijker besloten. We willen weten hoe lang een mens zonder verse zuurstof kan.
Tot er bromvliegen of maden onder de deksel vandaan komenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw is dat de dagopdracht? ik kon er al niets over vinden! hoe lang moet hij daar liggen?
Misschien stinken ze allemaal wel aangezien ze al even niet hebben kunnen douchenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is hij dood en begon hij te stinken?
dan hebben ze meteen het avondeten te pakkenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot er bromvliegen of maden onder de deksel vandaan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |