sorry, nog even.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik weer zo medisch. Plasser dan idd nog eerder.
Wat gebeurt er, streamwise?
LOLquote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Dottey het volgende:
maar volgens mij is webicoontje niet zo vervormdals mijn upload icoontje..
dus ik geef jou dan dus het betere beeldis dat niet sweet?
Keesje, mamma moet nog even je rampetampertje droog deppen.quote:
beeld: yesquote:Op woensdag 29 april 2009 13:21 schreef Dementor het volgende:
hebben jullie beeld en geluid?
ik zie peter helemaal nergens zitten.. is hij niet stiekumpjes koekjes jatten?quote:
echt? waarom?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:40 schreef mazaru het volgende:
Peter ligt in de kist met de deksel er op
Dat heeft de kijker besloten. We willen weten hoe lang een mens zonder verse zuurstof kan.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft de kijker besloten. We willen weten hoe lang een mens zonder verse zuurstof kan.
Misschien is hij dood en begon hij te stinken?quote:
ohw is dat de dagopdracht? ik kon er al niets over vinden! hoe lang moet hij daar liggen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft de kijker besloten. We willen weten hoe lang een mens zonder verse zuurstof kan.
Tot er bromvliegen of maden onder de deksel vandaan komenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw is dat de dagopdracht? ik kon er al niets over vinden! hoe lang moet hij daar liggen?
Misschien stinken ze allemaal wel aangezien ze al even niet hebben kunnen douchenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is hij dood en begon hij te stinken?
dan hebben ze meteen het avondeten te pakkenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot er bromvliegen of maden onder de deksel vandaan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |