quote:Op woensdag 29 april 2009 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemorgen, zo te zien heeft Danny de dubbele topics weggehaald. Niks mis, dit is ´m.
auch dat is wel laatquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ben net uit bed getrokken, de audio video capture kaart in de streamserver van KPN is kapot.
Om 14:00 verschijnt als het goed is een monteur die de boel komt repareren.
wtfquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ben net uit bed getrokken, de audio video capture kaart in de streamserver van KPN is kapot.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Jimbo het volgende:
kan je niet zo gaan rellen van Heuj ! ik robeer een programma te maken ja ! opschieten !
en dan gaan dreigen dat je huub op ze af stuurt enzo
Er komen verslagen (worden geschreven as we speak).quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Jimbo het volgende:
Dementor, kan je mocht er een interessant gesprek plaats vind iemand hier een samenvatting laten posten ?dan missen we nix
![]()
Tja, da's toch niet hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er komen verslagen (worden geschreven as we speak).
tof, dank jequote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er komen verslagen (worden geschreven as we speak).
dat is servicequote:
14.00uur, als de monteur via KPN moet komen hebben jullie geluk dat hij er voor 17.00uur is.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef Dementor het volgende:
Boeiend, gewoon gaan blowen!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:39 schreef Jimbo het volgende:
zo.
ontbijt met een pak yogurt kwarkiets zegt me dat ik voor t eind van de dag kots misselijk ben
NIemand heeft geluid, wellicht na 14:00 weerquote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef Kaat38 het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik heb geen geluid!
hoe is dat bij jullie?
wij hebben allemaal geluidquote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef Kaat38 het volgende:
hoe is dat bij jullie?
Jij schrijft wat ik denk.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef D. het volgende:
Ik snap dat het de eerste keer is voor die jongens, maar het amateurisme straal er wel vanaf.
Dat geldt ook voor het niet goed aftimmeren van gratis streams, het ontbreken van de gebruiksaanwijzing van de site (gebruik credit/boodschappen e.d.), de vage polls waardoor wij geen inzicht krijgen dat we ook daadwerkelijk iets te zeggen hebben, en dan nu de apparatuur waar kennelijk geen back-up van is en waar een halve dag op een reparateur gewacht moet worden.
Thanksssssssss, vage boel he!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
NIemand heeft geluid, wellicht na 14:00 weer
hee kaat heb je nog geluk ik heb zelfs geen beeldquote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef Kaat38 het volgende:
hoe is dat bij jullie?
Vaag? Nee, stuk hardware kapot. Dus wachten op monteur.quote:
Vaagquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef Dementor het volgende:
Ik bedoelde niet GEEN, ik bedoelde dat Kaatje kennelijk zomaar post en niet eens lees waar we al een half uur over aan het posten zijnquote:
Om 14:00 gaan ze pas proberen het te makenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:49 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen geen geluid hoe lang gaat dat duren weet iemand dat
hahaha, mogge! gossie wat ben ik dan blij!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:48 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
hee kaat heb je nog geluk ik heb zelfs geen beeld
Ik lees dat er iets kapot is, dus ik neem aan dat het daar niets mee te maken heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
heeft het te maken met die zwartkijkers? Dat er aan een oplossing wordt gewerkt?
Ik lees dat er iets kapot is, dus ik neem aan dat het daar niets mee te maken heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
heeft het te maken met die zwartkijkers? Dat er aan een oplossing wordt gewerkt?
[..]
Er zijn er meerdere die niet even lezen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet GEEN, ik bedoelde dat Kaatje kennelijk zomaar post en niet eens lees waar we al een half uur over aan het posten zijn
wees blij dat we beeld hebben, bij dgk lag regelmatig de stream er voor een uur helemaal uit, oh nee, dat zag je nog een zwembadquote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef D. het volgende:
Ik snap dat het de eerste keer is voor die jongens, maar het amateurisme straal er wel vanaf.
Dat geldt ook voor het niet goed aftimmeren van gratis streams, het ontbreken van de gebruiksaanwijzing van de site (gebruik credit/boodschappen e.d.), de vage polls waardoor wij geen inzicht krijgen dat we ook daadwerkelijk iets te zeggen hebben, en dan nu de apparatuur waar kennelijk geen back-up van is en waar een halve dag op een reparateur gewacht moet worden.
overload kan dat idd niet veroorzaken , gewoon een probleem bij de serverquote:Op woensdag 29 april 2009 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees dat er iets kapot is, dus ik neem aan dat het daar niets mee te maken heeft
quote:
Ik heb keurig betaald maar kom niet binnen via de legale site, zo krijg je dus zwartkijkers.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, ik heb liever geluidquote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
wees blij dat we beeld hebben, bij dgk lag regelmatig de stream er voor een uur helemaal uit, oh nee, dat zag je nog een zwembad
Hier was het beeld vanochtend ook gewoon bijna 2 uur weg hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
wees blij dat we beeld hebben, bij dgk lag regelmatig de stream er voor een uur helemaal uit, oh nee, dat zag je nog een zwembad
Rightquote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef D. het volgende:
Ik neem aan dat mijn vorige post duidelijk is
Er gaat bij jou vandaag alles dubbel he.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees dat er iets kapot is, dus ik neem aan dat het daar niets mee te maken heeft
huh zo laat pas, belachelijk is er nou niemand die hun kan helpen, zal het nu stressen wezen bij de regie, nou ja jammer voor ons en ook een sof voor hun hoop dat het snel opgelost is en niet meer voorkomt.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Om 14:00 gaan ze pas proberen het te maken
nee joh ... ik wil zien wat ze nog meer verzintquote:
dit is gewoon om hints te promoten twee lettergrepen klinkt alsquote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, ik heb liever geluid
TT's worden niet aangepastquote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef Marrije het volgende:
Misschien kan de TT aangepast worden, 'Waar we zonder geluid zitten', die wordt door de meesten wel gelezen
Koffie!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
dit is gewoon om hints te promoten twee lettergrepen klinkt als
Volgens mij hadden de bewoners zelf ook al een keer voorgenomen Hints te gaan doenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
dit is gewoon om hints te promoten twee lettergrepen klinkt als
Da's dus 2 pakken koekjes straksquote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef belinea het volgende:
[..]
Er gaat bij jou vandaag alles dubbel he.
gister al de kraan bij het weghalen van de make-upquote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh ... ik wil zien wat ze nog meer verzint![]()
we hebben al een vork ...een douchekop
quote:Woensdag 29 april 2009
Om half zeven gaan de streams op zwart. Whats up? De server laat de bunker in de steek en zet zich zelf op zwart. Direct gebeld met KPN en een kwartier later is er weer beeld, echter geen geluid.
Iedereen is nog in diepe rust, af en toe gaat er een oog open, maar heel snel duiken de gezichten weer diep in de slaapzakken. Het is tijd voor een batterijen wissel.
De bel gaat, en Pim is de eerste die uit bed stapt. " Goedemorgen Pim, er moet nu een batterij wissel plaats vinden" . Inmiddels is Jeroen ook uit bed en samen gaan ze alle bedden langs om de batterijen te wisselen.
Als alles is gewisseld duiken ze weer diep in de slaapzakken. Nog te moe om op te staan.
Weer laat de stream ons in de steek. Rep en roep in de regie! Maar even later is er wederom beeld, maar geen geluid. Helaas.
Inmiddels is het 08.15 uur en dus tijd om op te staan. De lichten gaan langzaam aan en de eerste hoofden komen te voorschijn. Pim staart voor zich uit en is als eerste wakker.
Even later is het Amber die echt wakker wordt. Ze is meteen zenuwachtig en zegt tegen Marielin, " Vandaag is de grote dag Marielin, ons dagduel. Wat zullen we moeten doen?"
Pim heeft lekker geslapen. Hij is er wel achter dat het grote bed het lekkerst slaapt en dat kan Amber beamen.
De slaapzakken worden door zowel Amber als Marielin afgekeurd. Ze zijn veel te klein en je gaat erin zweten.
Ook Jeroen is wakker en begroet Amber met "Goedemorgen schat" . Bijna iedereen is wakker, behalve Eline en Bobby liggen nog verscholen onder de dekens.
Jeroen heeft wel zin in een heerlijk douche en ook Amber ziet dat wel zitten. In de bunker is er telkens een gezoem van de Airco te horen en dat is uiterst irritant. Ze klagen over droge lippen en willen graag een labello.
Volgens Amber is het 8.00 uur, maar in werkelijkheid leven we om 8.27 uur.
De batterijwissel sloeg nergens op zegt Amber. " We werden gewoon midden in de nacht uit ons bed getrommeld. Toch niet normaal dat we daarvoor uit bed moeten?" Ach ja Amber we willen nou eenmaal alles horen.
Renate wil nu wel eens van Jeroen weten waarom hij denkt dat zij er als eerste uit gaat. Jeroen heeft hier na eigen zeggen over nagedacht en is tot de volgende conclusie gekomen : " ik vraag me gewoon af wat voor toegevoegde waarde Renate aan het programma geeft". Waarop Pim direct antwoordt : "Om nader tot elkaar te komen is het misschien verstandig om eens samen met Renate in het grote bed te gaan slapen.
De rokende Overlevers willen sigaretten, er om blijven zeuren is hun visie. Maar ze begrijpen toch wel dat de kijker beslist wat ze krijgen?
Mijn stream staat inmiddels op 56 minuten en vanaf minuut 1 was ze al bezig met haar haar, wimpers en wenkbrauwen. Kun je nagaan hoelang ze normaliter bezig is als ze haar hele make-up koffer bij zich heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef Biancavia het volgende:
Eerst een kwartier mascararollen, dan tien minuten wenkbrauwplukken, dan vijf minuten een poging tot haren modelleren... En Eline is klaar voor de dag.
Je vraagt het zelf héquote:Op woensdag 29 april 2009 09:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat is een codec dinges, ik ben blond, heel blondt!
Precies. Bij KPN lopen ze op schoenen van antilope-leer, dus ga er maar niet van uit dat we voor maandag (morgen Koninginnedag en daarna weekend) weer geluid hebben..quote:Op woensdag 29 april 2009 09:44 schreef blomst het volgende:
[..]
14.00uur, als de monteur via KPN moet komen hebben jullie geluk dat hij er voor 17.00uur is.
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:01 schreef HiDiHo het volgende:
codec = coder / decoder
Die zet de analoge audio om in gecomprimeerde digitale audio die bij de streams gevoegd wordt
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies. Bij KPN lopen ze op schoenen van antilope-leer, dus ga er maar niet van uit dat we voor maandag (morgen Koninginnedag en daarna weekend) weer geluid hebben..
Misschien dat ze de boel vermoerd hebben bij pogingen om het euvel van gratis streamen te herstellen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Maar vind je het niet vreemd na een dag niks te hebben kunnen doen aan jezelf en als je wel wat kan doen, je er tijd voor maakt/neemt dat noem ik nou een verzorgt persoon.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mijn stream staat inmiddels op 56 minuten en vanaf minuut 1 was ze al bezig met haar haar, wimpers en wenkbrauwen. Kun je nagaan hoelang ze normaliter bezig is als ze haar hele make-up koffer bij zich heeft
Ik noem het overdreven als je een uur met je wimpers en wenkbrauwen bezig bent.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:04 schreef belinea het volgende:
[..]
Maar vind je het niet vreemd na een dag niks te hebben kunnen doen aan jezelf en als je wel wat kan doen, je er tijd voor maakt/neemt dat noem ik nou een verzorgt persoon.
Je hebt mensen die er de tijd voor nemen en je hebt mensen die het snel afwerken.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik noem het overdreven als je een uur met je wimpers en wenkbrauwen bezig bent.
Maar goed. Die drie keer per week dat ik mascara gebruikt ben ik met een minuut klaar, maar dat zal wel aan mij liggen.
kun jij er niet ff naartoe?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je vraagt het zelf hé![]()
codec = coder / decoder
Die zet de analoge audio om in gecomprimeerde digitale audio die bij de streams gevoegd wordt
Jammer genoeg nietquote:
Maar alles is slecht bij KPN, telefoon, digitene, ik heb er ervaring mee.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:06 schreef D. het volgende:
Weet KPN dat er een RLS aan verbonden is en enkele honderden mensen zich nu aan KPN zitten te ergeren?
Idd.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef D. het volgende:
Ze werken met man en macht?
Ze wachten op een monteur die over 4 uur komt bedoelen ze?
ik heb ook KPN nog nooit problemen gehad zelf internet doet het altijd en digitenequote:Op woensdag 29 april 2009 10:11 schreef belinea het volgende:
[..]
Maar alles is slecht bij KPN, telefoon, digitene, ik heb er ervaring mee.
Heb gelukkig geen internet bij KPN.
Vandaar dat iedereen in Nederland ooit een vaste lijn van KPN had en deze tot volle tevredenheid massaal gebruikten.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:11 schreef belinea het volgende:
[..]
Maar alles is slecht bij KPN, telefoon,
helaas heb ik mijn nodige portie ook gehad bij chello/upcquote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef belinea het volgende:
[..]
Wees maar blij, ik irriteer me mateloos aan hun, niks werkt er bij mij naar wens.
quote:
Toen de tijd was ik er ook tevrede mee, maar nu echt niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen in Nederland ooit een vaste lijn van KPN had en deze tot volle tevredenheid massaal gebruikten.
neem eens contact met die grot op als ik het zo lees wat jij zegt kunnen ze het toch zelf verhelpen of zie ik dat verkeerd??quote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef HiDiHo het volgende:
Pak een pc/laptop, installeer mediaencoder en je hebt een nieuwe server
Ik denk het wel, maar ik denk dat ze een mediaencoder gehuurd hebben, vandaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem eens contact met die grot op als ik het zo lees wat jij zegt kunnen ze het toch zelf verhelpen of zie ik dat verkeerd??
nou ... ik denk dat Bram al met een aardig rood hoofd aan de telefoon hangt .... als die het nog wel doet dan hequote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef D. het volgende:
Ze werken met man en macht?
Ze wachten op een monteur die over 4 uur komt bedoelen ze?
De één heeft uren werk nodig om er nog wat van te maken en de ander niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik noem het overdreven als je een uur met je wimpers en wenkbrauwen bezig bent.
Maar goed. Die drie keer per week dat ik mascara gebruikt ben ik met een minuut klaar, maar dat zal wel aan mij liggen.
okequote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ik denk dat ze een mediaencoder gehuurd hebben, vandaar.
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
De één heeft uren werk nodig om er nog wat van te maken en de ander niet.
Neen dat is ijdelheid en onzekerheidquote:
ze smeren maar een end weg, zijn jonge meiden en die willen natuurlijk op hun mooist voor de dag komen,quote:
De kijker beslistquote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Dementor het volgende:
Ze mogen nu zelf het ultieme dagduel verzinnen en tegen wie ze het liefst zouden willen strijden.
Komt een poll voor.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens, ik vind dat ALLE make up uit de bunker moet.
Ook dat moet door ons gegund worden!!!!!
En waarom is dat dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Dementor het volgende:
Ze mogen nu zelf het ultieme dagduel verzinnen en tegen wie ze het liefst zouden willen strijden.
Het is hoe men het bekijkt toch.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen dat is ijdelheid en onzekerheid
Terwijl Eline eigenlijk amper make-up nodig heeft aangezien ze puur natuur ook een hele mooie uitstraling heeft.
Een tevreden KPN klant..quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb ook KPN nog nooit problemen gehad zelf internet doet het altijd en digitene
Als je naar al die mensen kijkt die op tv komen, die hebben 1 en al make-up op, als ze lachen vallen de scheuren in hun gezicht.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze smeren maar een end weg, zijn jonge meiden en die willen natuurlijk op hun mooist voor de dag komen,
Pcies! Daarom zeg ik ook: alle make up het huis uit!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen dat is ijdelheid en onzekerheid
Terwijl Eline eigenlijk amper make-up nodig heeft aangezien ze puur natuur ook een hele mooie uitstraling heeft.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een tevreden KPN klant..
Ik zal maar oppassen, want ze stoppen je zo in een reservaat voor beschermde diersoorten.
waat blijft je dochter nouquote:
Grapje zeker?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef Spooky4u het volgende:
Wat ik niet snap is dat op de illegale stream wel geluid is.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef Spooky4u het volgende:
raar, ik vind dat op de betaalde stream geluid moet zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef Spooky4u het volgende:
Nou vertel dan even waar dat is, kunnen we allemaal luisteren.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef Spooky4u het volgende:
quote:
En hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef Spooky4u het volgende:
hahahaha jij gunt ze echt niks hequote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
WTF doen ze daar met een douchegordijn? Hebben we ze dat gegund? Ik dacht ut niet.. Weg met dat ding!!!
Jij gunt ze echt niks he.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
WTF doen ze daar met een douchegordijn? Hebben we ze dat gegund? Ik dacht ut niet.. Weg met dat ding!!!
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooooooooi!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Dementor het volgende:
Tijd voor de boodschappen:
10x sigaretten
1x pak macaroni
3x kipfilet
2x Bananen
1x zak chips
1x broodmeel
1x sinaasappelsap
En de aanstekersquote:
Ik wil alleen uien!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Dementor het volgende:
10x sigaretten
1x pak macaroni
3x kipfilet
2x Bananen
1x zak chips
1x broodmeel
1x sinaasappelsap
Jawel hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 10:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha jij gunt ze echt niks he
ik dacht dat de kijkers de boodschappen mochten kiezen en die gegeven zouden worden als beloning na een opdracht of pollquote:
Hoe zijn die samengesteld, door jullie zelf?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Dementor het volgende:
10x sigaretten
1x pak macaroni
3x kipfilet
2x Bananen
1x zak chips
1x broodmeel
1x sinaasappelsap
Net geen Hilton zeg maarquote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel hoorIk vind alleen dat er veel te veel dingen alweer vanzelfsprekend zijn.
Er staat zelfs een manetron. Straks denken ze nog dat ze in Hotel des Indes zitten..
quote:
Ik had er gvd 15 besteld, ik wil mijn geld terugquote:
Ach alles is hier onduidelijk, een heleboel mensen begrijpen het niet hoe het nou werkt, zal eens tijd worden voor een betere uitleg.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat de kijkers de boodschappen mochten kiezen en die gegeven zouden worden als beloning na een opdracht of poll
ja je hebt gelijk, wij mochten toch over alles beslissen daarom dat credits kopen dus ik snap het allemaal niet zoquote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel hoorIk vind alleen dat er veel te veel dingen alweer vanzelfsprekend zijn.
Er staat zelfs een manetron. Straks denken ze nog dat ze in Hotel des Indes zitten..
Ik zag Jeroen al een sigaretje in beslag nemen volgens mij, die heeft dat wel door ja ^^quote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
ik vind trouwens dat iedereen sigaretten moet krijgen. desnoods kunnen ze later gebruikt worden door degene die niet roken, als ruilmiddel voor andere spullen.
Op basis van wat door jullie het meest is besteld.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Hoe zijn die samengesteld, door jullie zelf?
Daar staat standaard geen stroom op.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeker om de boel in de fik te laten steken?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had er gvd 15 besteld, ik wil mijn geld terug
Right, dit is gewoon wat jullie dachten dat ze nodig hebben manquote:Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op basis van wat door jullie het meest is besteld.
Ja, dat staat nu nog niet duidelijk op de site, dat komt nog de devs werken er hard aan.
Zo... da's beter..quote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Dementor het volgende:
10x sigaretten pruimtabak
1x pak macaroni
3x kipfilet Pedigree Pal
2x Bananen
1x zak chips crackers
1x broodmeel
1x sinaasappelsap levertraan
ff testen of een bunker kan brandenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef belinea het volgende:
[..]
Zeker om de boel in de fik te laten steken?![]()
![]()
Ik heb ze gisteren toch echt brood zien bakken, maar geen poll gezien.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef Dementor het volgende:
Daar staat standaard geen stroom op.
Dus een poll: wel of geen oven is goed mogelijk.
Inderdaad, wel heel toevallig dat het zo precies uit komt anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Right, dit is gewoon wat jullie dachten dat ze nodig hebben man
Geen stroom op?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar staat standaard geen stroom op.
Dus een poll: wel of geen oven is goed mogelijk.
ze alleen op uien laten leven? dat is wel heel erg strengquote:
Hotel Des Indes is nog luxueuzer dan Hiltonquote:
Net alsof we kleuters zijn die het niet doorhebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef NrTH het volgende:
[..]
Inderdaad, wel heel toevallig dat het zo precies uit komt anders.
1 keer macaroni met wat vlees erbij, een snackje en wat drinken..
edit: Ik heb nu weer gewoon 15 euro.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:41 schreef Ravenna29 het volgende:
Volgens mij werkt dat boodschappen ook nog niet echt. Ik heb maandag boodschappen besteld en per ongeluk 2 keer geklikt omdat het leek alsof het niet werkte. Ik sta nog steeds 15 euro in de min nu. En volgens mij hadden heel veel mensen voor maandag drank en drugs besteld, heb ik nog niet zien binnenkomen.
Compleet mee eens!quote:
Komt nog, cut us some slack BQ..quote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren toch echt brood zien bakken, maar geen poll gezien.
nou je het zegt!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hotel Des Indes is nog luxueuzer dan Hilton
Vannacht gefixed!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef Ravenna29 het volgende:
De boodschappen zijn niet meer allemaal 1 euro.
Vodka kost gewoon 10 euri's en de drugs zijn verwijderd.
eerst stoppen met luxe artikelen, dus sober eten (verhongeren hoeft voor mij niet zo nodig)quote:Op woensdag 29 april 2009 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie willen nog een poll of ze wel mogen ademen.
Ik vind het nog te vroeg om ze echt op water en brood te zetten. Ze zitten er net, enige lichamelijke gewenning aan de situatie is wel gewenst.
he he herrie in de tent, kunnen ze het vanmiddag wel weer over doen maar dan met geluid repeatquote:Op woensdag 29 april 2009 10:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Komt nog, cut us some slack BQ..
Peter en Renate zijn nu in discussie over het wel of niet kunnen roken, Peter draait nu door...
Ruzie!
We zijn nu aan het bekijken of we dit alsnog later online kunnen zetten!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:47 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, is er ruzie, kunnen we niks horen.
Brood bakken is toch soberquote:Op woensdag 29 april 2009 10:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
eerst stoppen met luxe artikelen, dus sober eten (verhongeren hoeft voor mij niet zo nodig)
liever van die knoflooktenenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef Spooky4u het volgende:
Willen we echt iets uit kunnen maken op de boodschappenlijst dan moeten we een collectief vormen. De familie van de overlevers gunnen hun lievelingetjes natuurlijk wel de luxe artikelen en zullen hier flink wat geld voor overhebben. Dus eigenlijk ben ik het eens met Kaat.
ALLEMAAL AAN DE UIEN!
Tofheid.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef Dementor het volgende:
We zijn nu aan het bekijken of we dit alsnog later online kunnen zetten!
o.a Juud is aan het schrijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef Flabberguest het volgende:
Waar blijven de verslagen dementor? Wil wel ff weten wat er nu loos is.
Zo moeilijk is het toch niet om het geluid op te nemen en in audio-file op de site te plaatsenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn nu aan het bekijken of we dit alsnog later online kunnen zetten!
brood bakken is idd sober, dat is ok, maar dat van die sigaretten is luxe en daar moeten ze wat voor doen om dat te mogen verdienen (ook met alcoholische dranken)quote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Brood bakken is toch sober? Het roken is idd overbodige luxe, eens
.
die hebben ze gejat, goedenmorgen trouwens*O*quote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Laysa het volgende:
ik kom zo binnenvallen...maar waar is het geluid
ahwwww...niemand geluidquote:Op woensdag 29 april 2009 10:50 schreef koffieleutjuh het volgende:
nou het komt iedergeval niet uit de pc blijft hangen in de bunker
kun je geen ondertiteling geven op de stream?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Komt nog, cut us some slack BQ..
Peter en Renate zijn nu in discussie over het wel of niet kunnen roken, Peter draait nu door...
Ruzie!
Bel fokradio en zend het uitquote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
kun je geen ondertiteling geven op de stream?
Nee niet zo direct.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
kun je geen ondertiteling geven op de stream?
quote:Bom ontploft in the Bunker..
Gepubliceerd op: 29/04/2009
Dinsdag 29-4-2009 10.50 uur.
Op de site is er stevig gestemd op de boodschappenlijst daarbij zijn de Overlevers 10 sigaretten gegunt. Deze hebben ze zojuist ontvangen. Vrijwel direct brak er een hevige ruzie los. Pim en Renate vinden dat de Bunker voor hen zwaarder is omdat zij stevige rokers zijn. 10 sigaretten per dag is niet genoeg. Ze hebben het al over vertrekken uit the Bunker. Bobby en Jeroen vinden dat ze gekozen hebben voor een bestaan met minimale middelen dus dat ze niet zo moeten zeuren. Bobby vraagt aan Peter wat er voor hem belangrijker is; gel of sigaretten?
Jeroen zegt dat ze wisten waar ze aan begonnen en dat het onzin is om hierom te vertrekken. Make-up is ook een verslaving zegt hij..
Wij houden jullie op de hoogte!
precies, make up moet er dus ook uit, back to basic toch?quote:
hier posten is al een programma op zichquote:Op woensdag 29 april 2009 11:03 schreef logicc123 het volgende:
als de fokkers nou zelf een reality programma gaan maken..
wat zijn die daar aan het doen?quote:
make-up opdoen in de spiegeling van de kraanquote:Op woensdag 29 april 2009 11:05 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
wat zijn die daar aan het doen?
Thanks! Ja, voor een dag lijkt het mij een strak plan!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef Spooky4u het volgende:
Willen we echt iets uit kunnen maken op de boodschappenlijst dan moeten we een collectief vormen. De familie van de overlevers gunnen hun lievelingetjes natuurlijk wel de luxe artikelen en zullen hier flink wat geld voor overhebben. Dus eigenlijk ben ik het eens met Kaat.
ALLEMAAL AAN DE UIEN!
krijgen we daar dan ook een lijstje van te zien ... zodat we er ook weer iets van weg kunnen halen ?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op basis van wat door jullie het meest is besteld.
Ja, dat staat nu nog niet duidelijk op de site, dat komt nog de devs werken er hard aan.
nou ligt niet alleen aan jou hoor, zo denk ik er ook over vind het tot nu toe echt matig terwijl er zo een ophef over werd gemaakt, maar wat niet is kan nog komen he ( hoop ik dan)quote:Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef HiDiHo het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik verveel me dood met de stream. Opdracht mislukt, dus ook vannacht geen mensen wakker. Lekker dan
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier posten is al een programma op zich
Het loopt allemaal nog niet heel goed en er is best e.e.a. aan of op te merken. Maar waar ik toch hoofdzakelijk van baal is dat er 's nachts geen hol te beleven is. Die andere dingen als bepalen welke boodschappen men krijgt enz, vind ik niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef HiDiHo het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik verveel me dood met de stream. Opdracht mislukt, dus ook vannacht geen mensen wakker. Lekker dan
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef Rijpie het volgende:
[..]
make-up opdoen in de spiegeling van de kraan
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, de bestelde motten zijn in ieder geval wel binnengekomen..![]()
[ link | afbeelding ]
Voor jou heb ik ook 15 keer uien besteldquote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Thanks! Ja, voor een dag lijkt het mij een strak plan!
Even de verwennerij eruit schoppen en daarna rustig maar sober opbouwen.
Verwennen alleen als ze slagen met een opdracht.
en dan zijn we klaar met die uiers nuquote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor jou heb ik ook 15 keer uien besteld
idd, helemaal als het niet eens onze boodschappen zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 11:07 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Het loopt allemaal nog niet heel goed en er is best e.e.a. aan of op te merken. Maar waar ik toch hoofdzakelijk van baal is dat er 's nachts geen hol te beleven is. Die andere dingen als bepalen welke boodschappen men krijgt enz, vind ik niet zo belangrijk.
Mooi, gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor jou heb ik ook 15 keer uien besteld
precies, luxe is extra, dus moeten ze wat voor doen en het goed doenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef Kaat38 het volgende:
Verwennen alleen als ze slagen met een opdracht.
dan gaan we over op de knoflooktenenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
en dan zijn we klaar met die uiers nu
Exact hehe, we gaan het begrijpen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
precies, luxe is extra, dus moeten ze wat voor doen en het goed doen
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan gaan we over op de knoflooktenen
Xtc staat al niet meer op de lijst, dus er blijft weinig spectaculairs over.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, helemaal als het niet eens onze boodschappen zijn
Ook een leuke maar dan na een weer mislukte opdracht!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij kon je dat in je controlpanel doenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ook een leuke maar dan na een weer mislukte opdracht!
Overigens, waar kan je het best ideeën voor opdrachten neerplanten?
48 dagenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:15 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik kan mijn credits niet opmaken![]()
DAGEN TOEGANG 48 Verleng je abonnement d.m.v. iDEAL
Verleng je abonnement d.m.v. bellen HUIDIGE CREDITS 0
Dan zullen ze eerst mijn abo naar 23 moeten zetten en de rest omzetten naar credits
o dat weet ik niet misschien hun mailen probeer het gewoonquote:Op woensdag 29 april 2009 11:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ook een leuke maar dan na een weer mislukte opdracht!
Overigens, waar kan je het best ideeën voor opdrachten neerplanten?
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om sigaretten te bestellenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:15 schreef belinea het volgende:
Als iedereen sigaretten nou luxe vind, bestel het dan ook niet voor hun op de boodschappenlijst, er zijn er genoeg die het wel bij de bestelling zetten.
We snappen elkaar!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
volgens mij kon je dat in je controlpanel doen![]()
verwennerij na goede opdracht, uienprut als straf voor niet goed uitvoeren opdracht
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om sigaretten te bestellen
Zou wel moeten volgens mijquote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht ik bel nog een keer 6 minuten dan krijg ik 30 credits maar niet dus.
quote:
Je kunt geen drugs meer bestellen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Vergeten we de LSD blottertjes niet?
Wil dat groepje wel 'ns uit hun pan zien trippen. Dan krijg je pas leuke tv.
die is leukquote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Kaat38 het volgende:
Wordt het niet tijd voor een nieuwe opdracht?
Ingaande zodra we weer geluid hebben.
Ik zeg: 24 uur alleen verplaatsen per skippieballen!
Hylarisch om te zien.
Verder is dan wel de bedoeling dat minstens 4 mensen continue rondstuiteren dus mogen ze weer een fijn schemaatje maken.
Er moet dus permanent geskippiebalt worden.
So what, uien zijn koel!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Ravenna29 het volgende:
Alleen uien is dat niet in BB ook al een keer geweest trouwens, uien en pindakaas.
Of ze moeten met meerderheid van stemmen beslissen wie er in de luchtruimte moet slapen voor 1 nacht.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Kaat38 het volgende:
Wordt het niet tijd voor een nieuwe opdracht?
Ingaande zodra we weer geluid hebben.
Ik zeg: 24 uur alleen verplaatsen per skippieballen!
Hylarisch om te zien.
Verder is dan wel de bedoeling dat minstens 4 mensen continue rondstuiteren dus mogen ze weer een fijn schemaatje maken.
Er moet dus permanent geskippiebalt worden.
quote:Marielin heeft één mascararoller mee mogen nemen. Na de discussie van zojuist waar al gesteld werd dat make-up een verslaving is zal Marielin heel creatief moeten zijn of afkicken.. Want ze heeft haar mascara net kapot laten vallen.
Zullen we nog lang in haar donkere opgemaakte ogen kunnen kijken..?
ja dus dat valt af, nee ze moeten zich juist niet als BB en de kooi dingen laten doen, gewoon lekker vernieuwendquote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Ravenna29 het volgende:
Alleen uien is dat niet in BB ook al een keer geweest trouwens, uien en pindakaas.
Gaaf! we gaan aan de gang! haha!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Of ze moeten met meerderheid van stemmen beslissen wie er in de luchtruimte moet slapen voor 1 nacht.
Ze moeten stemmen.
Zoals Peter gisteren zei 'ik weet gewoon dat mijn achterban me sigaretten gunt'.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:15 schreef belinea het volgende:
Als iedereen sigaretten nou luxe vind, bestel het dan ook niet voor hun op de boodschappenlijst, er zijn er genoeg die het wel bij de bestelling zetten.
Ik ben ook voor 10 sigaretten per dag hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dus dat valt af, nee ze moeten zich juist niet als BB en de kooi dingen laten doen, gewoon lekker vernieuwend
in je controlpanel kan je ideeen insturen. jij mag het het doen want het is jouw ideequote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oke, maar waar kunnen we deze opdracht het beste neerzetten of elders?
van mijn part mogen ze elke dag ieder 3 sloffen wegpaffen als er maar herrie van komtquote:Op woensdag 29 april 2009 11:26 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor 10 sigaretten per dag hoorRuzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |