Jammer genoeg nietquote:
Maar alles is slecht bij KPN, telefoon, digitene, ik heb er ervaring mee.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:06 schreef D. het volgende:
Weet KPN dat er een RLS aan verbonden is en enkele honderden mensen zich nu aan KPN zitten te ergeren?
Idd.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef D. het volgende:
Ze werken met man en macht?
Ze wachten op een monteur die over 4 uur komt bedoelen ze?
ik heb ook KPN nog nooit problemen gehad zelf internet doet het altijd en digitenequote:Op woensdag 29 april 2009 10:11 schreef belinea het volgende:
[..]
Maar alles is slecht bij KPN, telefoon, digitene, ik heb er ervaring mee.
Heb gelukkig geen internet bij KPN.
Vandaar dat iedereen in Nederland ooit een vaste lijn van KPN had en deze tot volle tevredenheid massaal gebruikten.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:11 schreef belinea het volgende:
[..]
Maar alles is slecht bij KPN, telefoon,
helaas heb ik mijn nodige portie ook gehad bij chello/upcquote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef belinea het volgende:
[..]
Wees maar blij, ik irriteer me mateloos aan hun, niks werkt er bij mij naar wens.
quote:
Toen de tijd was ik er ook tevrede mee, maar nu echt niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen in Nederland ooit een vaste lijn van KPN had en deze tot volle tevredenheid massaal gebruikten.
neem eens contact met die grot op als ik het zo lees wat jij zegt kunnen ze het toch zelf verhelpen of zie ik dat verkeerd??quote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef HiDiHo het volgende:
Pak een pc/laptop, installeer mediaencoder en je hebt een nieuwe server
Ik denk het wel, maar ik denk dat ze een mediaencoder gehuurd hebben, vandaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem eens contact met die grot op als ik het zo lees wat jij zegt kunnen ze het toch zelf verhelpen of zie ik dat verkeerd??
nou ... ik denk dat Bram al met een aardig rood hoofd aan de telefoon hangt .... als die het nog wel doet dan hequote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef D. het volgende:
Ze werken met man en macht?
Ze wachten op een monteur die over 4 uur komt bedoelen ze?
De één heeft uren werk nodig om er nog wat van te maken en de ander niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik noem het overdreven als je een uur met je wimpers en wenkbrauwen bezig bent.
Maar goed. Die drie keer per week dat ik mascara gebruikt ben ik met een minuut klaar, maar dat zal wel aan mij liggen.
okequote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ik denk dat ze een mediaencoder gehuurd hebben, vandaar.
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
De één heeft uren werk nodig om er nog wat van te maken en de ander niet.
Neen dat is ijdelheid en onzekerheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |