Ik noem het overdreven als je een uur met je wimpers en wenkbrauwen bezig bent.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:04 schreef belinea het volgende:
[..]
Maar vind je het niet vreemd na een dag niks te hebben kunnen doen aan jezelf en als je wel wat kan doen, je er tijd voor maakt/neemt dat noem ik nou een verzorgt persoon.
Je hebt mensen die er de tijd voor nemen en je hebt mensen die het snel afwerken.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik noem het overdreven als je een uur met je wimpers en wenkbrauwen bezig bent.
Maar goed. Die drie keer per week dat ik mascara gebruikt ben ik met een minuut klaar, maar dat zal wel aan mij liggen.
kun jij er niet ff naartoe?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je vraagt het zelf hé![]()
codec = coder / decoder
Die zet de analoge audio om in gecomprimeerde digitale audio die bij de streams gevoegd wordt
Jammer genoeg nietquote:
Maar alles is slecht bij KPN, telefoon, digitene, ik heb er ervaring mee.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:06 schreef D. het volgende:
Weet KPN dat er een RLS aan verbonden is en enkele honderden mensen zich nu aan KPN zitten te ergeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |