quote:Op woensdag 29 april 2009 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemorgen, zo te zien heeft Danny de dubbele topics weggehaald. Niks mis, dit is ´m.
auch dat is wel laatquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ben net uit bed getrokken, de audio video capture kaart in de streamserver van KPN is kapot.
Om 14:00 verschijnt als het goed is een monteur die de boel komt repareren.
wtfquote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ben net uit bed getrokken, de audio video capture kaart in de streamserver van KPN is kapot.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Jimbo het volgende:
kan je niet zo gaan rellen van Heuj ! ik robeer een programma te maken ja ! opschieten !
en dan gaan dreigen dat je huub op ze af stuurt enzo
Er komen verslagen (worden geschreven as we speak).quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Jimbo het volgende:
Dementor, kan je mocht er een interessant gesprek plaats vind iemand hier een samenvatting laten posten ?dan missen we nix
![]()
Tja, da's toch niet hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er komen verslagen (worden geschreven as we speak).
tof, dank jequote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er komen verslagen (worden geschreven as we speak).
dat is servicequote:
14.00uur, als de monteur via KPN moet komen hebben jullie geluk dat hij er voor 17.00uur is.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef Dementor het volgende:
Boeiend, gewoon gaan blowen!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:39 schreef Jimbo het volgende:
zo.
ontbijt met een pak yogurt kwarkiets zegt me dat ik voor t eind van de dag kots misselijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |